Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż boiska mobilnego przy Szkole Podstawowej nr 15 w Lublinie, przy ul. Elektrycznej 51.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db1f56d4-432c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż boiska mobilnego przy Szkole Podstawowej nr 15 w Lublinie, przy ul. Elektrycznej 51.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1f56d4-432c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Montaż boiska mobilnego przy SP nr 15 w Lublinie przy ul. Elektrycznej 51
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie przeprowadzone będzie na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 tj.). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 01.08.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na montaż boiska mobilnego przy Szkole Podstawowej nr 15 w Lublinie, przy ul. Elektrycznej 51. (...) cdn. w pkt 3.1.2.)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Cdn. uzasadnienia z pkt. 3.1.1. (...)W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Mając na uwadze powyższe Zamawiający w dniu 22.08.2023 r. unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 tj.)- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 2) ustawy Pzp pozostawia bez zmian pierwotne warunki zamówienia z unieważnionego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, w szczególności: opis przedmiotu zamówienia, termin wykonania zamówienia, opis warunków udziału w postępowaniu, opis podstaw wykluczenia wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, opis sposobu obliczania ceny oraz projektowane postanowienia umowy i wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Mając na uwadze powyższe występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp w zakresie powyższego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.62.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273521,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. montaż boiska mobilnego na istniejącej nawierzchni asfaltowej,
1.2. utwardzenie terenu kostką betonową pomiędzy budynkiem szkoły a istniejącą nawierzchnią asfaltową,
1.3. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian kondygnacji podziemnej budynku szkoły w zakresie określonym w części graficznej opracowania,
1.4. montaż zewnętrznych opraw oświetleniowych na ścianie szczytowej budynku szkoły,
1.5. wymiana kamer (2 szt.) monitoringu CCTV na ścianie szczytowej budynku szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA PMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7123389039
7.3.3) Ulica: ul. Koralowa 10/15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-583
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż boiska mobilnego – Smart Soccer Sp. z o.o
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.