Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366616/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie i zagospodarowanie placu za Urzędem Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11 i 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11
1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11
1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.lutomiersk.info/a,2018,utwardzenie-i-zagospodarowanie-placu-za-urzedem-miasta-i-gminy-lutomiersk-pl-jana-pawla-ii-nr-11-i-12-znak-sprawy-riir2711520221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie i zagospodarowanie placu za Urzędem Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11 i 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77856aa7-3e63-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034523/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Utwardzenie i zagospodarowanie placu za Urzędem Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11 i 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366616/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Utwardzenie i zagospodarowanie placu za Urzędem Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11 i 12” zlokalizowanego w północnej części Pl. Jana Pawła II w Lutomiersku (adres budowy – jak wyżej). Inwestycja zlokalizowana na działkach o nr ewid. 324/2, 329/1, 329/2, 330/1 i 330/2. Roboty mają na celu uporządkowanie przestrzeni placu znajdującego się za Urzędem Miasta i Gminy Lutomiersk, poprzez wymianę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych (tzw. trylinki) oraz kostki betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej fabrycznie nowej, wykonanie nowej utwardzonej nawierzchni z drogowych płyt ażurowych typu „jomb”, budowę płyty żelbetowej pod planowany agregat prądotwórczy oraz poprowadzenie kanałów technologicznych w postaci rur osłonowych wraz z kablami i bednarką dla planowanego przyłącza energetycznego i zasilania awaryjnego (tj. agregatu prądotwórczego).
1.1.
Roboty budowlane związane z utwardzeniem placu będą realizowane zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 290/2022 – Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 22-08-2022r. znak AB.6740.243.2022.GL. Scan decyzji w załączeniu do siwz.
Roboty związane z budową wewnętrznej linii kablowych (poprowadzenie kanałów technologicznych w postaci rur osłonowych wraz z kablami, bednarką i uziemienia dla planowanego przyłącza energetycznego i zasilania awaryjnego) będą realizowane zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 291/2022 – Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 22-08-2022r. znak AB.6740.242.2022.GL. Scan decyzji w załączeniu do siwz.
1.2.
Roboty budowlane ziemne będą realizowane pod nadzorem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie Pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych z dn. 22-09-2022r. znak WUOZ-ZA.5161.1139.2022.MISP. Scan pozwolenia w załączeniu do SWZ. Koszt badań archeologicznych wykonanych przez archeologa ponosi Zamawiający. Roboty rozbiórkowe polegające na usunięciu dotychczasowej nawierzchni z trylinki, kostki betonowej, kruszywa itp. zostaną wykonane przez Wykonawcę, który będzie współpracował w archeologiem. Pogłębienie wykopów pod nową nawierzchnię do wymaganej głębokości przewidzianej projektem oraz wykopy technologiczne dla planowanego przyłącza energetycznego i zasilania awaryjnego zostaną wykonane przez Wykonawcę pod nadzorem archeologicznym. Koszt badań archeologicznych ponosi Zamawiający, natomiast roboty ziemne związane z wykopami zostaną wykonane przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przystąpienie do dalszych prac nastąpi po zbadaniu wykopów przez archeologa oraz po dokonaniu odbioru wykopów przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wszystkie inne roboty ziemne wykonywane przez Wykonawcę w toku realizacji inwestycji podlegają nadzorowi archeologicznemu. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji udostępni archeologowi teren budowy oraz będzie uzgadniał z nim na bieżąco sposób postępowania przy robotach ziemnych (w tym harmonogram oraz tempo robót ziemnych).
1.3.
Zamawiający wyjaśnia, iż w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą roboty opisane projektem dotyczącym utwardzenia placu, natomiast z zakresu projektu dotyczącego modernizacji zasilania należy wykonać wykopy, zamontować rury osłonowe wraz z okablowaniem opisanym w projekcie (z odpowiednim zapasem - 2m z każdej strony), bednarką oraz instalacją uziemiającą agregat (agregat nie wchodzi w zakres tego zamówienia). Wykonanie części zakresu związanego z modernizacją zasilania jest niezbędne na tym etapie robót, gdyż późniejsze ich wykonanie spowodowałoby konieczność ponownego wykonania robót ziemnych, w tym rozbiórkę nowej nawierzchni placu.
2.
1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- dokumentacji projektowej (1-dot. utwardzenia placu oraz 2-dot.modernizacji zasilania) - załącznik nr 7 do SWZ,
- specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (1-dot. utwardzenia placu oraz 2-dot.modernizacji zasilania)- załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarze robót (1-dot. utwardzenia placu oraz 2-dot.modernizacji zasilania – pozycje przedmiaru nr 20 – 33 – tj. układanie okablowania WLZ w terenie oraz instalacja uziemiająca agregat)– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597042 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743022,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597042 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rol-Bud Elżbieta Grabiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691759434
7.3.3) Ulica: Praga
7.3.4) Miejscowość: Szczerców
7.3.5) Kod pocztowy: 97-420
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA GRABISZEWSKA "ROL - BUD"
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA GRABISZEWSKA "ROL - BUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597042 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUTOMIERSK
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
- Usługa przygotowania i dostarczenia (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kazimierzu
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Lutomiersku i Przedszkola Samorządowego w Lutomiersku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Lutomiersku gm. Lutomiersk, dz. nr ewid. 1174
więcej: przetargi LUTOMIERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.