eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek jednodniowych dla uczniów i uczennic wraz z opiekunami wybranych szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek jednodniowych dla uczniów i uczennic wraz z opiekunami wybranych szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-066d382a-4646-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek jednodniowych dla uczniów i uczennic wraz z opiekunami wybranych szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066d382a-4646-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek jednodniowych dla uczniów i uczennic wraz z opiekunami wybranych szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Międzykulturowa szkoła” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/CKZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171890,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację maksymalnie 9 jednodniowych wycieczek krajoznawczych - Zamek Grodno i Jezioro Bystrzyckie - w sumie dla maksymalnie 343 uczniów i uczennic z udziałem maksymalnie 27 opiekunów dla następujących szkół gminy Wrocław:

1) Szkoła Podstawowa nr 97 – łącznie dla maksymalnie 43 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 40 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami);
2) Liceum Ogólnokształcące nr 1 – łącznie dla maksymalnie 34 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 32 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 2 nauczycielami/opiekunami);
3) Liceum Ogólnokształcące nr VI – łącznie dla maksymalnie 14 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 13 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 1 nauczycielem/opiekunem);
4) Liceum Ogólnokształcące nr VII - łącznie dla maksymalnie 65 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 60 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 5 nauczycielami/opiekunami);
5) Liceum Ogólnokształcące nr X - łącznie dla maksymalnie 53 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 50 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami);
6) Liceum Ogólnokształcące nr XV – łącznie dla maksymalnie 81 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 75 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 6 nauczycielami/opiekunami);
7) Zespół Szkół nr 2 – łącznie dla maksymalnie 32 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 30 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 2 nauczycielami/opiekunami);
8) Zespół Szkół nr 6 - łącznie dla maksymalnie 17 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 15 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 2 nauczycielami/opiekunami);
9) Zespół Szkół Gastronomicznych - łącznie dla maksymalnie 31 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 28 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami).

2. Zamawiający informuje, że wskazany w ust. 1 podział dokonany został jedynie dla wskazania szkół, dla których mają zostać zorganizowane wycieczki i ilości dzieci, które wezmą w nich udział w ramach danej szkoły. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca połączył uczestników i uczestniczki z różnych szkół we wspólne wycieczki – pod warunkiem uzyskania zgody i akceptacji dyrekcji szkół, dla których mają być one zorganizowane.

3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 6 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:

1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autobusem na trasie: Wrocław (siedziba danej szkoły) – Zamek Grodno – Jezioro Bystrzyckie – Wrocław (siedziba danej szkoły), w tym:
a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;

2) LICENCJONOWANEGO PRZEWODNIKA

3) OPŁATY (bilety wstępu):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do Zamku Grodno dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca nie może pobierać od uczestników i uczestniczek żadnych opłat;

4) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 20 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;

5) WYŻYWIENIE:
1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika i uczestniczki dwudaniowy obiad (zupa i drugie danie) oraz podwieczorek (owoce sezonowe);
2) w razie konieczności (po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego), Wykonawca zapewni posiłki zgodnie z zaleceniami dotyczącymi specjalnych diet uczestników i uczestniczek;
3) Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi wyżywienia poprzez catering;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.

6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnej daty wycieczki). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem danej szkoły (lub osobą przez niego wskazaną), dla uczniów której wycieczka jest organizowana.

5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

6. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym poniżej programem wycieczki:
1) podstawienie autobusu pod właściwą szkołę – godz. 7.30,
2) wyjazd spod szkoły – godz. 8:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest odebrać uczestników spod każdej ze szkół – wówczas godzina odjazdu może ulec przesunięciu.
3) przejazd do Zagórza Śląskiego
4) zwiedzanie Zamku Grodno
5) spacer wokół Jeziora Bystrzyckiego
6) powrót pod siedzibę danej szkoły we Wrocławiu - przed godziną 17:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczestników pod siedzibę każdej ze szkół.

7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

8. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z p. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z p. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 74155,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację maksymalnie 2 jednodniowych wycieczek krajoznawczych - Zamek Chojnik i Jelenia Góra - w sumie dla maksymalnie 68 uczniów z udziałem maksymalnie 6 opiekunów dla następujących szkół gminy Wrocław:

1) Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 – łącznie dla maksymalnie 43 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 40 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami);
2) Zespół Szkół Gastronomicznych - łącznie dla maksymalnie 31 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 28 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami).

2. Zamawiający informuje, że wskazany w ust. 1 podział, dokonany został jedynie dla wskazania szkół, dla których mają zostać zorganizowane wycieczki i ilości dzieci, które wezmą w nich udział w ramach danej szkoły. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca połączył uczestników i uczestniczki z różnych szkół we wspólne wycieczki – pod warunkiem uzyskania zgody i akceptacji dyrekcji szkół, dla których mają być one zorganizowane.

3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 6 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:

1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczek autobusem na trasie: Wrocław – Zamek Chojnik – Jelenia Góra – Wrocław (siedziba danej szkoły), w tym:

a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
b) autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
c) Wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

2) LICENCJONOWANEGO PRZEWODNIKA po Zamku Chojnik i Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze

3) OPŁATY (bilety wstępu):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do Zamku Chojnik, Karkonoskiego Parku Narodowego i Muzeum Karkonoskiego dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca nie może pobierać od uczestników i uczestniczek żadnych opłat.

4) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 20 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu.

5) WYŻYWIENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika i uczestniczki dwudaniowy obiad (zupa i drugie danie) oraz podwieczorek (owoce sezonowe);
b) w razie konieczności (po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego), Wykonawca zapewni posiłki zgodnie z zaleceniami dotyczącymi specjalnych diet uczestników i uczestniczek;
c) Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi wyżywienia poprzez catering;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.

6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnej daty wycieczki). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem danej szkoły (lub osobą przez niego wskazaną), dla uczniów której wycieczka jest organizowana.

5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

6. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym poniżej programem wycieczki:
1) podstawienie autobusu pod właściwą szkołę – godz. 7.30,
2) wyjazd spod szkoły – godz. 8:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest odebrać uczestników spod każdej ze szkół – wówczas godzina odjazdu może ulec przesunięciu)
3) przejazd do Sobieszowa
4) wejście i zwiedzanie Zamku Chojnik
5) przejazd do Jeleniej Góry
6) spacer po Starówce, zwiedzanie Muzeum Karkonoskiego
7) powrót pod siedzibę szkoły we Wrocławiu - przed godziną 17:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczestników pod siedzibę każdej ze szkół)

7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

8. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z p. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z p. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 16047,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację maksymalnie 4 jednodniowych wycieczek krajoznawczych - Ślęża - w sumie dla maksymalnie 260 uczniów i uczennic z udziałem maksymalnie 22 opiekunów dla następujących szkół gminy Wrocław:

1) Szkoła Podstawowa nr 68 – łącznie dla maksymalnie 116 uczestników (w tym maksymalnie 108 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 8 nauczycielami/opiekunami);
2) Szkoła Podstawowa nr 76 – łącznie dla maksymalnie 57 uczestników (w tym maksymalnie 51 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 6 nauczycielami/opiekunami);
3) Szkoła Podstawowa nr 80 – łącznie dla maksymalnie 28 uczestników (w tym maksymalnie 26 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 2 nauczycielami/opiekunami);
4) Liceum Ogólnokształcące nr XV - łącznie dla maksymalnie 81 uczestników (w tym maksymalnie 75 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 6 nauczycielami/opiekunami).

2. Zamawiający informuje, że wskazany w ust. 1 podział, dokonany został jedynie dla wskazania szkół, dla których mają zostać zorganizowane wycieczki i ilości dzieci, które wezmą w nich udział w ramach danej szkoły. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca połączył uczestników i uczestniczki z różnych szkół we wspólne wycieczki – pod warunkiem uzyskania zgody i akceptacji dyrekcji szkół, dla których mają być one zorganizowane.

3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 6 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:

1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autobusem na trasie: Wrocław – Przełęcz Tąpadła – Wrocław (siedziba danej szkoły), w tym:

a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;

2) LICENCJONOWANEGO PRZEWODNIKA

3) OPŁATY: Wykonawca nie może pobierać od uczestników i uczestniczek żadnych opłat;

4) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 20 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;

5) WYŻYWIENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika i uczestniczki posiłek w postaci produktów spożywczych możliwych do przygotowania podczas ogniska (kiełbaski, ziemniaki, chleb, keczup, musztarda itp.);
b) w razie konieczności (po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego), Wykonawca zapewni posiłki zgodnie z zaleceniami dotyczącymi specjalnych diet uczestników i uczestniczek;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.

6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnej daty wycieczki). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem danej szkoły (lub osobą przez niego wskazaną), dla uczniów której wycieczka jest organizowana.

5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

6. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym poniżej programem wycieczki:
1) podstawienie autobusu pod właściwą szkołę – godz. 7.30
2) wyjazd spod szkoły – godz. 8:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest odebrać uczestników spod każdej ze szkół – wówczas godzina odjazdu może ulec przesunięciu)
3) przejazd do Przełęczy Tąpadła
4) wejście na szczyt Ślęży
5) odpoczynek na szczycie i zwiedzanie: krzyż milenijny, kościół pw. Nawiedzenia NMP, schronisko im. Romana Zmorskiego, RTCN Ślęża, wieża widokowa
6) zejście na Przełęcz Tąpadła, ognisko
7) powrót pod siedzibę szkoły we Wrocławiu - przed godziną 17:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczestników pod siedzibę każdej ze szkół)

7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

8. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z p. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z p. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 47950,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację maksymalnie 3 jednodniowych wycieczek krajoznawczych - Explora Park i Muzeum Porcelany w Wałbrzychu - w sumie dla maksymalnie 144 uczniów z udziałem maksymalnie 13 opiekunów dla następujących szkół gminy Wrocław:

2) Szkoła Podstawowa nr 36 – łącznie dla maksymalnie 22 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 20 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 2 nauczycielami/opiekunami);
3) Szkoła Podstawowa nr 83 - łącznie dla maksymalnie 87 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 79 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 8 nauczycielami/opiekunami);
4) Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 - łącznie dla maksymalnie 48 uczestników i uczestniczek (w tym maksymalnie 45 uczniów i uczennic wraz z maksymalnie 3 nauczycielami/opiekunami).

2. Zamawiający informuje, że wskazany w ust. 1 podział, dokonany został jedynie dla wskazania szkół, dla których mają zostać zorganizowane wycieczki i ilości dzieci, które wezmą w nich udział w ramach danej szkoły. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca połączył uczestników i uczestniczki z różnych szkół we wspólne wycieczki – pod warunkiem uzyskania zgody i akceptacji dyrekcji szkół, dla których mają być one zorganizowane.

3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 6 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:

1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczek autobusem na trasie: Wrocław – Wałbrzych – Wrocław, w tym:

a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
b) autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
c) Wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

2) LICENCJONOWANEGO PRZEWODNIKA

3) OPŁATY (bilety wstępu):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do Explora Park i Muzeum Porcelany dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca nie może pobierać od uczestników i uczestniczek żadnych opłat.

4) UBEZPIECZENIE:
d) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
e) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 20 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników i uczestniczek wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu.

5) WYŻYWIENIE:
a. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika i uczestniczki dwudaniowy obiad (zupa i drugie danie) oraz podwieczorek (owoce sezonowe);
b. w razie konieczności (po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego), Wykonawca zapewni posiłki zgodnie z zaleceniami dotyczącymi specjalnych diet uczestników i uczestniczek;
c. Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi wyżywienia poprzez catering;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.

6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnej daty wycieczki). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem danej szkoły (lub osobą przez niego wskazaną), dla uczniów której wycieczka jest organizowana.

5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

6. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym poniżej programem wycieczki:
1) podstawienie autobusu pod właściwą szkołę – godz. 7.30,
2) wyjazd spod szkoły – godz. 8:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest odebrać uczestników spod każdej ze szkół – wówczas godzina odjazdu może ulec przesunięciu)
3) przejazd do Wałbrzycha
4) lekcja w Explora Parku zgodnie z tematem wybranym przez szkołę,
5) zwiedzanie wystaw w Explora Parku
6) zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum Porcelany w Wałbrzychu
7) powrót pod siedzibę szkoły we Wrocławiu - przed godziną 17:00
UWAGA: Jeżeli dana wycieczka będzie zorganizowana dla więcej niż jednej szkoły, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczestników pod siedzibę każdej ze szkół)

7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wycieczkę zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

8. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z p. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z p. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 33738,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59753,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72323,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59753,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974

7.3.3) Ulica: ul. Rydlówka 5/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-605

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59753,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974

7.3.3) Ulica: ul. Rydlówka 5/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-605

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24841,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50277,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24841,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974

7.3.3) Ulica: ul. Rydlówka 5/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-605

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24841,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38195,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974

7.3.3) Ulica: ul. Rydlówka 5/107

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-605

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.