Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00352867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWORZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
KOMUNALNYCH GMINY SKULSK w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skulsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Skulsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skulsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bef8b6fd-22f4-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWORZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓWKOMUNALNYCH GMINY SKULSK w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef8b6fd-22f4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00310350/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gminy Skulsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 848785,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowana lokalizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wskazana przez Zamawiającego obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym nr 190 położonej przy oczyszczalni ścieków w miejscowości Lisewo. Całkowita powierzchnia działki wynosi 1,67 ha.Teren nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy. Wjazd na teren inwestycji będzie realizowany z Drogi Krajowej DK 25 poprzez działki 191/2 i 185/2.
Dane charakteryzujące planowane przedsięwzięcie
a) Powierzchnia przewidziana pod budowę PSZOK – ok. 900 m2
b) Powierzchnia wiaty magazynowej – ok. 89 m2
c) Powierzchnia placu manewrowego ok. 460 m2
d) Sieć i instalacja elektroenergetyczna wraz z oświetleniem terenu
e) Sieć i instalacja monitoringu CCTV (wizyjny system kontroli)
f) Ogrodzenie terenu PSZOK wraz z bramą
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 723006,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa używanego sprzętu w ramach budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Skulsk .Do zakresu zadania należy:
- Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym o mocy nie mniejszej niż 100 kM
Marka: NEW HOLLAND (nie gorszy lub równoważny)
Rok produkcji: 2000 – 2004
- Przyczepa ciągnikowa, wywrotka, w typie D55, nie gorsza lub równoważna
- Koparko-ładowarkę model JCB 3CX, nie gorsza lub równoważny
Rok produkcji: 1998 – 2003
4.5.3.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane
4.5.5.) Wartość części: 320999,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794361,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794361,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794361,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-INSTAL Eugieniusz Jąkalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311019243
7.3.4) Miejscowość: Jeziora Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 88-324
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794361,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355900,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355900,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355900,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-INSTAL Eugieniusz Jąkalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311019243
7.3.4) Miejscowość: Jeziora Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 88-324
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355900,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
więcej: Ciągniki używane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.