eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MucharzDostawa oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2022-11-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MUCHARZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182083

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 226

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mucharz

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-106

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8761483

1.5.8.) Numer faksu: 33 8739009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mucharz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mucharz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b357cc5-6642-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00443331

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034438/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mucharz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mucharz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://mucharz.ezamawiajacy.pl
2. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej.
3) Zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow± obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
4) W³±czon± obs³ugê JavaScript.
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego.
1) Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
5. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
9. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://mucharz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, ¿e
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mucharz, 34-106 Mucharz 226, kontakt mailowy pod adresem:
gmina@mucharz.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych – Roberta Góralczyk, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez email:iodo@mucharz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
1) Przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego trybie w podstawowym bez negocjacji.
2) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stron± lub podejmowaæ dzia³ania na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bêdzie odpowiednio:
1) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. Prawo zamówieñ publicznych z dnia11 wrze¶nia 2019 roku (Dz. U. z 2022 poz. 1710).
2) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO Pani/Pana zgoda – w przypadku przetwarzania danych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powy¿ej, odbiorcami Pani/ Pana mog± byæ:
1) Organy w³adzy publicznej oraz podmioty, urzêdy lub instytucje wykonuj±ce
zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów obowi±zuj±cego prawa.
2) Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z pó¼n. zm.).
3) Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Mucharz.
4) Otwarty Rynek Elektronicznym S.A. z siedzib± w Warszawie ul. Domaniewska 49, 02 672 Warszawa, jako w³a¶ciciel Platformy.
5) Cyber_Folks S.A. z siedzib± w Poznaniu 60-829 przy ulicy Franklina Roosvelta 22 -firma hostuj±ca e-mail.
6) Biuro Us³ug Komputerowych SOFTRES z siedzib± w Rzeszowie 35-326 Rzeszów przy ul. Zaciszna 44.
7) Upowa¿niony P. Sylwester Rychlik ¶wiadcz±cy na podstawie umowy cywilnoprawnej obs³ugê informatyczn± Urzêdu Gminy w Mucharzu.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu:
1) Dokumentacja spraw z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez 5 lat.
2) Dokumentacja spraw z zakresu umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia przechowywana jest przez 10 latach od koñca roku kalendarzowego, w którym postêpowanie o udzielenie zamówienia zostanie zakoñczone.
7. Posiada Pani/Pan:
1) Na podstawie art. 15 RODO.
2) Na podstawie art. 16 RODO.
3) Na podstawie art.18 RODO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej kancelaria@uodo.gov.pl.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie poprzez przes³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na adres poczty elektronicznej gmina@mucharz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania nie bêdzie mo¿liwe przeprowadzenie postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Ponadto jest to warunek konieczny do zawarcia umowy.
10. Administrator nie korzysta z systemów s³u¿±cych do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym równie¿ w formie profilowania, o którym mowa wart. 22 ust. 1 i 4 RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach poza Uni± i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub organizacji miêdzynarodowej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
1) Art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) Art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2) Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od Administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz j ego za³±czników.
5) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6) W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opa³owego

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Kc - Cena oferty brutto – waga 60,
2) KTPF – Termin p³atno¶ci faktury – waga 40.
Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = Kc + KTPF
K – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w obu kryteriach,
Kc – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „cena oferty brutto”,
KTPF – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „termin p³atno¶ci faktury”.
1) Kryterium „cena oferty brutto”
Kc = C : Cb x 60 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto,
C – Cena najni¿sza oferty brutto, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Cb – Cena brutto badanej oferty.
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów.
2) Punkty w kryterium termin p³atno¶ci faktury „KTPF”- zostan± wyliczone wg. poni¿szego wzoru:
KTPF = TPFOB : TPF x 40 pkt
Gdzie:
TTPF - ilo¶æ punktów przyznanych wykonawcy,
TPOB - termin p³atno¶ci faktury (w dniach) zaoferowany w ofercie badanej,
TPF – najd³u¿szy termin p³atno¶ci faktury zaoferowany przez Wykonawcê (w dniach), spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
2. Najkrótszy termin p³atno¶ci faktury to 14 dni, najd³u¿szy zaoferowany termin p³atno¶ci faktury mo¿e wynosiæ 30 dni.
3. Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci faktury spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu otrzyma maksymaln± liczbê 40 punktów.
4. W przypadku zaoferowania terminu p³atno¶ci faktury na okres krótszy ni¿ wskazany powy¿ej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. W przypadku pozostawienia niewype³nionego miejsca w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) w zakresie wskazania terminu p³atno¶ci faktury - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. Oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium cena i terminem p³atno¶ci faktury bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsza ̨ofertę̂ w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
8. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz±̨ ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XXV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.)
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu tj. ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ siê posiadaniem w/w uprawnienia.
UWAGA: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych co najmniej jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie oleju opa³owego o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 145,00 m3 wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
Przez jedn± dostawê nale¿y rozumieæ jedn± umowê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), i innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.).
2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 7 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê wraz z za³±cznikami stanowi±:
1) Formularz oferty sporz±dzony wg. wzoru formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w za³±czonym formularzu oferty.
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Je¶li oferta bêdzie podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez pe³nomocnika, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone równie¿ z zachowaniem formy elektronicznej.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki odrzucenia z postêpowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm.) - za³±cznik nr 3 do SWZ.
5) Zobowi±zanie(a) innego(ich) podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
6) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale X (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takich przypadkach Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) Postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotycz±.
2) Wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby.
3) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. Je¿eli ofertê sk³ada³oby konsorcjum do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
Zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XXXI ust. 5 pkt. 2 SWZ „Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ dowoln± formê prawn± np. umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie (umowê np. umowê reguluj±c wspó³pracê tych wykonawców, umowê konsorcjum)”.
4. Je¿eli ofertê sk³ada³aby spó³ka cywilna do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki nie wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki. Pe³nomocnictwo nie jest równie¿ wymagane w przypadku gdy wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w ust. 1 i ust. 2 w Rozdziale XXV, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Je¿eli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XXV.
7. Oferty sk³adane przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Dokumenty wspólne sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy ,który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mucharz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.