Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424738/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla PUP dla Powiatu Nowosądeckiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek (..).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120241736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojowska 118
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4400808
1.5.8.) Numer faksu: 18 4400808 wew. 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pup.powiat-ns.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla PUP dla Powiatu Nowosądeckiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek (..).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab443f57-5c32-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych dla PUP dla Powiatu Nowosądeckiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.2710.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą Prawo pocztowe, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego ”.
II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane w formie opłaty z dołu.
III. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze standardami ustanowionymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
1. ustawy dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896, ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U.
z 2021 r., poz. 735, ze zm.) regulującej tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
3. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.),
4. ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zmianami),
5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami),
6. regulaminów wykonawcy dot. świadczenia usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia.
IV. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usług.
1. Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w formularzu ofertowym.
2. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawca wyraża zgodę na ewentualne zmiany i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
W przypadku nadania przez zamawiającego innej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego.
3. W przypadku świadczenia usług nie ujętych w przedmiocie zamówienia będą one wyceniane dodatkowo zgodnie z cennikiem opłat wykonawcy obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek.
4. Zamawiający informuje, że część przesyłek będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie nadawana z zastosowaniem trybów określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego, Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ordynacji Podatkowej. W przypadku takiej konieczności Zamawiający przed zawarciem umowy z Wykonawcom uzgodni z nim szczegółowe zasady postępowania z tego typu przesyłkami, w szczególności metodę wyodrębnienia tej grupy przesyłek spośród innych przesyłek w sposób dogodny dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu bezpłatne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) oraz wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych. Wykonawca dopuszcza stosowanie przez Zamawiającego własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO), pod warunkiem, iż będą one spełniać powszechnie obowiązujące wymagania techniczne i prawne, zgodne ze standardami pocztowymi.
Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiający wymaga przestrzegania przez Wykonawcę niżej wymienionych wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie:
1. Skutków nadania pisma (moc doręczenia) – m.in.:
- art. 57 § 5 pkt 2 ustawy Kodeks postępowania Administracyjnego – termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego;
- art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego – oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu;
- art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacja Podatkowa – termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego;
- art. 198b ust 2 zdanie drugie ustawy Prawo zamówień publicznych – złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem,
2. skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) – zob. art. 17 ustawy – Prawo pocztowe potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego.
V. Rodzaje przesyłek:
Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się :
1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (format S,M,L) - w obrocie krajowym
a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii,
e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
2. Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (gabaryt A i B) - w obrocie krajowym
a) paczki ekonomiczne – paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) paczki priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) paczki ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - paczki rejestrowane ekonomiczne przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru.
3. Przesyłki listowe – w obrocie zagranicznym (obszar Europy):
a) przesyłki zwykłe ekonomiczne - przesyłki nie rejestrowane najszybszej kategorii
w obrocie zagranicznym,
b) przesyłki zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c) przesyłki polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii,
d) przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
4. Przesyłki kurierskie najszybszej kategorii do 2 kg.
Wymiary przesyłek listowych:
„Format S” - przesyłki o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90mm x 140 mm
-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm. Maksymalny wymiar koperty C5 – waga do 500 g.
„Format M” - przesyłki o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90mm x 140 mm
-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Maksymalny wymiar koperty C4 – waga do 1000 g.
„Format L” - przesyłki o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90mm x 140 mm
-maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Ponad wymiar koperty C4 – waga do 2000 g.
Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
Wymiary paczek:
„gabaryt A” - paczka o wymiarach:
-minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm
-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm;
„gabaryt B” – paczka o wymiarach:
-minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm lub szerokość 500 mm,
-maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1466 K, 1562 K, 1567 K, 1571 K, 1573 K
- Dostawa wyposażenia (systemy bezpieczeństwa i nadzoru) niezbędnego do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (...)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno
- używanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- świadczenie usług w obrocie krajowym w okresie 18 miesięcy, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek z drukami oraz płytami CD, DVD zawierającymi dzienniki urzędowe, załączniki do dzienników urzędowych, druki ulotne dołączone d
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.