Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00310306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac naprawczych budynku świetlicy DPS w Gdańsku przy ul. Starogardzkiej na podstawie ekspertyzy technicznej w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac naprawczych budynku świetlicy DPS w Gdańsku przy ul. Starogardzkiej na podstawie ekspertyzy technicznej w trybie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0ea539-209d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/115/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Wykonanie prac naprawczych budynku świetlicy DPS w Gdańsku, przy ul. Starogardzkiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 97/BZP-U.510.92/2023/BSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252018,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie prac naprawczych budynku świetlicy DPS w Gdańsku, przy ul. Starogardzkiej.
2. Budynek świetlicy Domu Pomocy Społecznej znajduje się w Gdańsku przy ul. Starogardzkiej 20 (działka gminna nr 189 obręb 0094). Teren, na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego nr 1913 MPZP Maćkowy 4 w mieście Gdańsku (Uchwała RMG Nr XXXIII/911/09 dn. 26.02.2009 r.).
3. Parametry techniczne obiektu objętego zamówieniem:
- powierzchnia zabudowy 327,30 m2
- powierzchnia użytkowa 261,83 m2
- kubatura 1 130,00 m3
4. W ramach zadania należy zapewnić bezpieczeństwo użytkowników świetlicy DPS poprzez poprawę stanu technicznego części budynku, na którą składają się: wzmocnienie gruntu, odciążenie fundamentu, naprawę pęknięć ścian i stropów oraz wykonanie robót wykończeniowych i odtworzeniowych po przeprowadzeniu prac naprawczych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę robót, uzgodnionej dokumentacji.
5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) I przedmiot odbioru: wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z określeniem harmonogramu robót i prac oraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót, w tym (o ile zajdzie taka konieczność) pozwolenia na budowę (w przypadku wykonywania remontu przegród zewnętrznych albo elementów konstrukcyjnych) albo zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
2) II przedmiot odbioru: kompleksowe wykonanie robót budowlano–remontowych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
Do obowiązków wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STABILGROUND POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8471627027
7.3.4) Miejscowość: Wronki Wielkie 33
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
kierowanie budową – Arkadiusz Wasilewski AWA Inwest
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STABILGROUND POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STABILGROUND POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przedmiotem zamówienia jest projekt i realizacja strony www polskiej misji kosmicznej na Międzynarodową Stację Kosmiczną ISS wraz z utrzymaniem strony przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji wykorzystujące OZE zlokal. na obiektach Gminy Ciasna w ramach projektu "Montaż instalacji wykorzystujących OZE zlokalizowanych na obiektach Gminy Ciasna - Etap 1 Montaż 9 instalacji"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "WYKONANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI KIERUNEK KŁÓDNO"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.