Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dok. proj. i robót bud. związ. z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament, korytarza w osi „A” i przylegających do niego toalet HWS SPODEK w Katowicach. Zam. udzielane w 2 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. proj. i robót bud. związ. z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament, korytarza w osi „A” i przylegających do niego toalet HWS SPODEK w Katowicach. Zam. udzielane w 2 częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f9db5-31fb-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie dok. proj. i robót bud. związ. z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament, korytarza w osi „A” i przylegających do niego toalet HWS SPODEK w Katowicach. Zam. udzielane w 2 częściach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
DOTYCZY CZĘŚCI I i II:
Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp, tj. „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki opisane w sekcji VI - informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/WR/25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1772796,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament, korytarza w osi „A” i przylegających do niego toalet Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach" – zamówienie udzielane w 2 częściach:
Część I
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z modernizacją północnej elewacji hotelu Diament w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
- wykonanie inwentaryzacji wraz z istniejącymi instalacjami (do celów projektowych)
- pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z przygotowaniem dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD lub pendrive; w formacie *.pdf i *.dwg)
- dokonanie uzgodnień międzybranżowych oraz koordynacji dokumentacji projektowych
- uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, które są niezbędne do realizacji prac
- uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków
- uzyskanie właściwej prawomocnej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in:
- uzupełnienie ubytków, czyszczenie, impregnację kamiennych okładzin elewacyjnych
- naprawę, czyszczenie, malowanie istniejących tynków
- odtworzenie oryginalnych tynków wg zaleceń Konserwatora Zabytków
- wykonanie i naprawę posadzek tarasów hotelu
- wykonanie i montaż nowych balustrad tarasów
- wymianę części ślusarki drzwiowej
- wykonanie nowego oświetlenia tarasów i strefy wejściowej w osi ”A”
- wykonanie nowej posadzki z płyt granitowych w strefie wejściowej w osi „A”
- wymianę sufitu podwieszanego w strefie wejściowej w osi „A”
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy cz. I
- projektowane postanowienia umowy.
Część II
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z modernizacją korytarza w osi „A” i przylegających do niego toalet w Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach.
Zakres prac projektowych obejmuje m.in.:
- wykonanie inwentaryzacji wraz z istniejącymi instalacjami (do celów projektowych)
- pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z przygotowaniem dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD lub pendrive; w formacie *.pdf i *.dwg)
- dokonanie uzgodnień międzybranżowych oraz koordynacji dokumentacji projektowych
- uzyskanie wymaganych sprawdzeń, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, które są niezbędne do realizacji prac
- uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków
- uzyskanie właściwej prawomocnej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.:
a) Modernizację korytarza w osi „A”:
- wymianę wykładziny z płyt PCV
- wymianę sufitu podwieszanego
- wymianę okładzin ściennych
- renowację posadzki granitowej
- wymianę ślusarki drzwiowej i okiennej
- wykonanie instalacji elektrycznych, w tym oświetlenia wraz systemem sterowania
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
b) Modernizację toalet przyległych do osi „A”
- wyburzenie części ścian
- zmianę układu pomieszczeń poprzez montaż ścian z G-K na ruszcie metalowym oraz systemowych kabin WC
- wymianę okładzin ściennych i podłogowych z płytek
- wymianę sufitów podwieszanych
- montaż nowych urządzeń WC i armatury
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych i oświetlenia
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
c) Wyposażenie szatni hokeistów
- demontaż istniejących szafek
- dostawa i montaż 24 szafek dla zawodników( w tym 3 szafki dla bramkarzy)
Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy cz. II
- projektowane postanowienia umowy.
Uwaga do części I oraz cz. II zamówienia:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie robót budowlanych wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUTERM INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732944223
7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa 21
7.3.4) Miejscowość: Rudnik Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BAUTERM Rafał Jędrzejewski, Łukasz Bugajczyk, Mariusz Nowaczek s.c., ul. Sosnowa 21, 42-260 Rudnik Wielki.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2767500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I – 600 000,00 zł netto, 738 000,00 zł brutto
Część II – 1 650 000,00 zł netto, 2 029 500,00 zł brutto
2. Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części:
dla I części : 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich ujętych w projektowanych postanowieniach umownych.
dla II części : 3 miesiące od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich ujętych w projektowanych postanowieniach umownych.
3. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.