Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00403151/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3178700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e4086f-32df-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069609/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zaprojektowanie i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo - gaśniczego OSP w Sosnówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, na działce nr ewid. 535/19 przy ul. Górniczej w miejscowości Rudki, gmina Nowa Słupia. Budynek garażowy ma zostać zaprojektowany na dwa stanowiska garażowe dla wozów pożarniczych. Budynek o wymiarach zewnętrznych w rzucie ok. 12,50x12,50m i szacowanej powierzchni zabudowy wynoszącej około 156m2. Zakres prac w ramach zadania obejmuje: - uzyskanie w imieniu zamawiającego Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, - wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego (jeżeli jest wymagana), - wykonanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wielobranżowych wraz z kompletem wymaganych prawem dokumentów, pozwoleń i uzgodnień w tym uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych, - pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji obiektu, - przeniesienie na Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych i praw zależnych do projektu budowlanego oraz wykonawczego, - zapewnienia obsługi geodezyjnej dla inwestycji oraz kierownika budowy, wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na przygotowaniu terenu budowy, wykonaniu monolitycznej płyty fundamentowej, wykonaniu i montażu konstrukcji stalowej budynku, montażu poszycia ścian i dachu z płyt warstwowych wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i orynnowania, montażu bram oraz stolarki drzwiowej i okiennej, montażu dachowych wywietrzników wentylacyjnych, wykonaniu instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku oraz instalacji odgromowej, wykonanie wewnętrznej instalacji prądowej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich wymaganych prób i odbiorów instalacji oraz dokonanie odbioru obiektu, wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, o ile przepisy nakładają taki obowiązek. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo zostały opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym wraz z pomocniczym szacunkowym przedmiarem robót, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216120-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HALLSYSTEM J. Orłowski, T. Wójcicki Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642088815
7.3.3) Ulica: Ostrowiecka 5
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie płyty fundamentowej wraz z podbudową, montaż konstrukcji stalowej i płyt warstwowych wraz z wykonaniem obróbek
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HALLSYSTEM" ORŁOWSKI, WÓJCICKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HALLSYSTEM" ORŁOWSKI, WÓJCICKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.