Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329601/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00344955/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie systemów fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Dobrzyniewo Duże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 742 81 55
1.5.8.) Numer faksu: 85 719 71 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemów fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Dobrzyniewo Duże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6980cbd9-2d0c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004215/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wykonanie systemów fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Dobrzyniewo Duże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości powietrza w BOF poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 391542,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Fastach – na potrzeby przepompowni ścieków i budynku sali gimnastycznej zlokalizowanych na działce nr geod. 51/7 w Fastach. Projektowany system fotowoltaiczny o mocy 37,73 kWp montowany na dachu budynku. Zaplanowano wykonanie instalacji fotowoltaicznej on-grid (sieciowej), która poprzez odpowiednie przyłącze do sieci elektroenergetycznej umożliwi oddawanie energii elektrycznej na zewnątrz - w sytuacji, w której bieżąca produkcja energii elektrycznej przez instalację będzie wyższa od bieżącego jej zużycia w budynku. W sytuacjach odwrotnych (tj. bieżąca produkcja energii elektrycznej niższa od jej zużycia w budynku), niedobór będzie uzupełniany energią pochodzącą z publicznej sieci elektroenergetycznej. Panele fotowoltaiczne zamontowane zostaną na dachu, z wykorzystaniem odpowiednio dobranego systemu montażowego. Do przemiany energii promieniowania słonecznego na energię elektryczną wykorzystanych będzie 98 modułów fotowoltaicznych PV, każdy o mocy 385 Wp. Wyprodukowana energia elektryczna zostanie w pierwszej kolejności zużyta na potrzeby własne obiektu. Nadwyżki produkcji, jakie mogą okresowo wystąpić, będą oddawane do publicznej sieci elektroenergetycznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający zakres dostaw oraz prac montażowych, w ramach każdej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C do SWZ, na którą składają się projekty wykonawcze wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 156989,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym. Projektowany system fotowoltaiczny o mocy 24,64 kWp montowany na dachu budynku. Zaplanowano wykonanie instalacji fotowoltaicznej on-grid (sieciowej), która poprzez odpowiednie przyłącze do sieci elektroenergetycznej umożliwi oddawanie energii elektrycznej na zewnątrz - w sytuacji, w której bieżąca produkcja energii elektrycznej przez instalację będzie wyższa od bieżącego jej zużycia w budynku. W sytuacjach odwrotnych (tj. bieżąca produkcja energii elektrycznej niższa od jej zużycia w budynku), niedobór będzie uzupełniany energią pochodzącą z publicznej sieci elektroenergetycznej. Instalacja fotowoltaiczna zbudowana jest z paneli fotowoltaicznych, w których bezpośrednio zachodzi konwersja energii słonecznej na energię elektryczną (w postaci prądu stałego). Panele fotowoltaiczne zamontowane zostaną na dachu, z wykorzystaniem odpowiednio dobranego systemu montażowego. Do przemiany energii promieniowania słonecznego na energię elektryczną wykorzystano 64 moduły fotowoltaiczne PV o mocy 385 Wp każdy. Wyprodukowana energia elektryczna zostanie w pierwszej kolejności zużyta na potrzeby własne obiektu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający zakres dostaw oraz prac montażowych, w ramach każdej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C do SWZ, na którą składają się projekty wykonawcze wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 124702,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zespół Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie. Projektowany system fotowoltaiczny o mocy 19,635 kWp montowany na dachu budynku. Zaplanowano wykonanie instalacji fotowoltaicznej on-grid (sieciowej), która poprzez odpowiednie przyłącze do sieci elektroenergetycznej umożliwi oddawanie energii elektrycznej na zewnątrz - w sytuacji, w której bieżąca produkcja energii elektrycznej przez instalację będzie wyższa od bieżącego jej zużycia w budynku. W sytuacjach odwrotnych (tj. bieżąca produkcja energii elektrycznej niższa od jej zużycia w budynku), niedobór będzie uzupełniany energią pochodzącą z publicznej sieci elektroenergetycznej. Instalacja fotowoltaiczna zbudowana jest z paneli fotowoltaicznych, w których bezpośrednio zachodzi konwersja energii słonecznej na energię elektryczną (w postaci prądu stałego). Panele fotowoltaiczne zamontowane zostaną na dachu, z wykorzystaniem odpowiednio dobranego systemu montażowego. Do przemiany energii promieniowania słonecznego na energię elektryczną wykorzystano 51 moduły fotowoltaiczne PV o mocy 385 Wp każdy. Wyprodukowana energia elektryczna zostanie w pierwszej kolejności zużyta na potrzeby własne obiektu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający zakres dostaw oraz prac montażowych, w ramach każdej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8A, 8B, 8C do SWZ, na którą składają się projekty wykonawcze wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 109849,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PSMSOLAR Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662099634
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 11/1/413
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
20% zamówienia i wartości 20.000 zł netto - część prac montażowych i prace ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86282,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNGRANT SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423257826
7.3.3) Ulica: ul. Ciesielska 2/23
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-542
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86282,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63999,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PSMSOLAR Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662099634
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 11/1/413
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
20% zamówienia i wartości 20.000 zł netto - część prac montażowych i prace ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.