Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00340642/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Kunice wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączeniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kunice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gwarna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-216
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8575322
1.5.8.) Numer faksu: 76/8575482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszyk@kunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9286711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Kunice wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączeniami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bceb9a73-1424-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049850/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Kunice wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączeniami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Nazwa zadania „Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Kunice wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączeniami”.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie miał za zadanie sporządzenie wielobranżowych projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, uzyskania niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, a także dokonanie zgłoszeń wykonania robót budowlanych oraz ich wykonanie na podstawie sporządzonych projektów i zgłoszeń.
W ramach przedmiotu zamówienia należało będzie zrealizować zgłoszenia faktu montażu instalacji do Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz uzyskać wszelkie odbiory, uzgodnienia i pozwolenia, jeżeli będą wymagane do uruchomienia i eksploatacji instalacji; zgłosić zakończenie budowy urządzeń fotowoltaicznych o mocy ponad 6,5 kW na obiektach budowlanych do organów Państwowej Straży Pożarnej; dokonać rozruchu urządzeń, opracować instrukcję eksploatacji, przeszkolić personel Zamawiającego oraz dokonywać serwisu instalacji i wchodzących w jej skład urządzeń w okresie ustalonej gwarancji.
Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ujętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
W ramach wskazanych zadań jako dodatkowe źródło energii odnawialnej wykonane zostaną instalacje fotowoltaiczne produkujące energię elektryczną, zmniejszając w ten sposób ilość energii elektrycznej pobieranej z sieci elektroenergetycznej. Instalacje będą produkowały energię elektryczną na potrzeby własne obiektów, natomiast nadwyżki energii będą odprowadzane do sieci. Każda z instalacji będzie wyposażona w zestawy akumulatorów wysokonapięciowych. System hybrydowy ma na celu wspieranie auto-konsumpcji.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj:
a) zadanie nr 1 - Instalacja fotowoltaiczna Przedszkola Samorządowego ,,Wyspa Marzeń” przy ul. Przedszkolnej 2 w Kunicach , Id. działki 020904_2.0005.693/5
b) zadanie nr 2 - Instalacja fotowoltaiczna Przedszkola Samorządowego ,,Wyspa Marzeń” przy ul. Staropolskiej 6B w Kunicach , Id. działki 020904_2.0005.948
c) zadanie nr 4 - Instalacja fotowoltaiczna Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Śląskiej przy ul. Staropolskiej 4 w Kunicach, Id. działki 020904_2.0005.416
d) zadanie nr 5 - Instalacji fotowoltaiczna Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Legnickiej 15 w Kunicach , Id. działki 020904_2.0005.63/15
e) zadanie nr 6 - Instalacja fotowoltaiczna Urzędu Gminy przy ul. Gwarnej 1
w Kunicach, Id. działki 020904_2.0005.399
f) zadanie nr 7 - Instalacji fotowoltaiczna budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Legnickiej 52 w Spalonej, Id. działki 020904_2.0009.370/5, Id. działki 020904_2.0009.370/2
g) zadanie nr 8 - Instalacja fotowoltaiczna boiska ,,Orlik” przy Szkole Podstawowej w Spalonej, ul. Legnicka 52, Id. działki 020904_2.0009.370/5,
h) zadanie nr 9 - Instalacja fotowoltaiczna Hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Spalonej, ul. Legnicka 52, Id. działki 020904_2.0009.370/5,
i) zadanie nr 10 - instalacja fotowoltaiczna Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej 65, Id. działki 020904_2.0008.352/3,
j) zadanie nr 11 - Instalacja fotowoltaiczna Szkoły Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej w Bieniowicach 57, Id. działki 020904_2.0001.198,
k) zadanie nr 12 - Instalacja fotowoltaiczna Szkoły Podstawowej im. Ireny Kosmowskiej Bieniowicach 15, Id. działki 020904_2.0001.275, Id. działka 020904_2.0001.276
l) zadanie nr 13 - Instalacji fotowoltaiczna Wiejskiego Ośrodka Kultury w Bieniowicach 15, Id. działki 020904_2.0001.275, Id. działki 020904_2.0001.276
Przy określaniu ceny obejmującej przedmiotowe zamówienie oraz przedmiaru prac należy uwzględnić w szczególności informacje zawarte w dokumentacji zamieszczonej na stronie prowadzonego zamówienia przez Zamawiającego tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym, uzyskanych decyzjach, zaświadczeniach, warunkach, wytycznych oraz „projekcie umowy”.
Szczegóły w zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji postępowania dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1115820,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1974937,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115820,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Prąd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731907479
7.3.3) Ulica: Miła 49
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115820,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Wyposażenie i dostosowanie pracowni dla zawodu technik robotyk w ramach Zespołu Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.