Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 354 22 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com;
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d3a1d3-1379-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa dostępu do infrastruktury kounalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2671545,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Budowa garażu OSP w Suliszowie gmina Chmielnik wraz z infrastrukturą towarzyszącą .”Przedmiotem inwestycji jest budowa garażu dwustanowiskowego Ochotniczej Straży Pożarnej w Suliszowie dz. nr ewid. 517, 518 i 519 z pomieszczeniami dodatkowymi jak pomieszczenie sanitarne i socjalne. Budynek garażowy parterowy wolnostojący z dachem stromym i poddaszem nieużytkowym.
Inne niezbędne prace w celu kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia oraz dodatkowych elementów zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ Dokumentacja projektowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 10 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR,
- Załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261910-6 - Naprawa dachów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442110-1 - Malowanie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 653658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 : Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w msc. Suliszów gmina Chmielnik.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej PCV200 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej PCV160 do dz.. nr 480 w msc. Suliszów , gmina Chmielnik. Budowany odcinek kanalizacji sanitarnej zostanie włączony do istniejącej na dz. nr 508 sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Natomiast przyłącze należy wykonać jako grawitacyjne w technologii PCV SN8 lite DN160 na działce nr ewd. 480 zakończone studnią kanalizacyjną DN600w odległości od granicy działki zgodnie z dokumentacja projektową i załącznikiem graficznym dokumentacji.
Koszt budowy przyłącza kanalizacyjnego finansowany jest ze środków pieniężnych właściciela prywatnej działki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 3a do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 : „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w msc. Suliszów gmina Chmielnik.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej w msc. Suliszów polegająca na podwieszeniu dodatkowego przewodu oświetleniowego na istniejących słupach linii napowietrznej niskiego napięcia „Suliszów”, na odcinku od słupa nr 44 do słupa nr 45 oraz zainstalowaniu na istniejącym słupie 1 oprawy oświetleniowej. Na istniejącej linii napowietrznej należy podwiesić dodatkowy przewód AsXSn 2x25mm2 , na w/w odcinku o długości 32m, zgodnie z planem zagospodarowania terenu oraz zamontowanie 1 oprawy oświetleniowej typu BGP307 T25 1xLED35-4S ( lub równoważna ) ze źródłem światła LED o mocy 36W umieszczona nad przewodami linii napowietrznej nN na istniejącym łupie nr 45.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 12 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 3b do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w msc. Śladków Mały gmina Chmielnik.”Przedmiotem zamówienia jest budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w msc. Śladków Mały, gm. Chmielnik. Inwestycja zaprojektowana jest na działkach o nr ewid. 38/23, 39/6, 81/1, 82/4, 82/6, 123. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zakres prac obejmuje posadowienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z montażem opraw oświetleniowych, podwieszenie przewodu oświetlenia typu AsXSn 2x25mm2 na projektowanych słupach oświetleniowych oraz montaż szafy Sterowania Oświetleniem Ulicznym (SOU). W ramach planowanej inwestycji wzdłuż pasa drogowego na w/w działkach należy wybudować odcinek napowietrznej linii oświetleniowej - 6 stanowisk słupowych wraz z oprawami oświetlenia drogowego oraz podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego AsXSn 2x25mm2. Zasilenie wybudowanej linii oświetlenia zgodnie z projektem przewiduje się z punktu sterowania oświetlenia ulicznego. Przy zabudowie stanowisk słupowych należy zachować odległość ich lokalizacji od krawędzi jezdni zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Po stronie Wykonawcy są koszty, które należy ponieść aby uruchomić zdalnie projektowaną szafę oświetleniową oraz opłacić roczny abonament wymagany do uruchomienia City Touch Cabinet EU Service.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 13 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 3b do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Budowa nowych placów zabaw i siłowni zewnętrznych w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj oraz na podstawie dokumentacji projektowej:• Zadanie 1 - Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w msc. Minostowice gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
• Zadanie 2 - Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w msc. Zrecze Małe gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
• Zadanie 3 - Budowa placu zabaw w msc. Celiny gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
• Zadanie 4 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Jasień gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
• Zadanie 5 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Borzykowa gmina Chmielnik zgodnie z dokumentacją projektowa.
• Zadanie 6 - Budowa placu zabaw w msc. Ługi gmina Chmielnik zgodnie z dokumentacją projektowa.
• Zadanie 7 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Zrecze Chałupczańskie gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie nowych placów zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie Gminy Chmielnik w w/w miejscowościach zgodnie z zakresem wskazanym w PFU i dokumentacji projektowej - Załącznik nr 14 do SWZ - PFU i dokumentacja projektowa.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie nowych placów zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie Gminy Chmielnik w w/w miejscowościach zgodnie z zakresem wskazanym w PFU i dokumentacji projektowej - Załącznik nr 14 do SWZ - PFU i dokumentacja projektowa.
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający wymaga aby certyfikaty na urządzenia placów zabaw i siłowni plenerowych były ważne na dzień protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający wymaga wskazania kierownika robót na każdej lokalizacji.
- Do każdej lokalizacji należy wykonać dokumentację geodezyjną powykonawczą.
- Do każdego placu zabaw należy wycenić tablicę o wymiarach 120x80 dot. dofinansowania z programu Polski Ład.
- urządzenia siłowni zewnętrznej - kolorystyka dowolna.
- Urządzenia siłowni zewnętrznej należy łączyć do słupa nośnego.
- Zamawiający wymaga aby siedziska, oparcia i stopnice w urządzeniach siłowni zewnętrznej były stalowe, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo.
• Zadanie 1 - Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w msc. Minostowice gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w msc. Minostowice gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 148/1, która nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz ogrodzenie terenu oraz wykonania nawierzchni z kostki betonowej pod urządzenia siłowni zewnętrznej na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
-Do nawierzchni z mat przerostowych należy wycenić obrzeża w ilości wynikającej z wykonanego i zatwierdzonego projektu.
- Nawierzchnię trawiastą należy wykonać na terenie całego placu zabaw, a w miejscach stref bezpiecznych należy wykonać nawierzchnie z maty przerostowych.
-W miejscowości Minostowice należy wyrównać teren tylko pod maty przerostowe.
- Projekt ma obejmować siłownię z nawierzchnią z kostki betonowej tak jak wskazane w PFU.
• Zadanie 2 - Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w msc. Zrecze Małe gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w m-ści Zrecze Małe gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 307. Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Obecnie teren działki jest ogrodzony siatką stalową pokryty krzakami oraz trawą. Działka nr ewid. 307 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz ogrodzenie terenu z rozbiórką starego i wykonania nawierzchni z kostki betonowej pod urządzenia siłowni zewnętrznej na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
- Do nawierzchni z mat przerostowych należy wycenić obrzeża w ilości wynikającej z wykonanego i zatwierdzonego projektu.
- Nawierzchnię trawiastą należy wykonać na terenie całego placu zabaw, a w miejscach stref bezpiecznych należy wykonać nawierzchnie z maty przerostowych.
- Zakres projektu obejmuje również nawierzchnię z kostki betonowej.
- Istniejące ogrodzenie do demontażu oraz drzewa i krzewy do usunięcia w m. Zrecze Małe - Lokalizacja inwestycji jest przedstawiona w części graficznej PFU. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej. Zamawiający nie posiada dokumentacji fotograficznej.
• Zadanie 3 - Budowa placu zabaw w msc. Celiny gmina Chmielnik zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie budowa siłowni zewnętrznej w m-ści Celiny gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 138. Działka nr ewid. 138 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochrona konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i budowę siłowni zewnętrznej bez budowy ogrodzenia na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
- Do nawierzchni z mat przerostowych należy wycenić obrzeża w ilości wynikającej z wykonanego i zatwierdzonego projektu.
- W zakresie projektu i wykonania siłowni zewnętrznej należy uwzględnić nawierzchnie z mat przerostowych tak jak wskazane w PFU , ogrodzenie całego terenu jest już wykonane.
• Zadanie 4 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Jasień gmina Chmielnik zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie budowa siłowni zewnętrznej w m-ści Jasień gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 141, 142. Działka nr ewid. 141 i 142 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochrona konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i budowę siłowni zewnętrznej na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
- Pod urządzeniami siłowni zewnętrznej należy wykonać nawierzchnie z kostki betonowej. Ilość obrzeży jest uzależniona od ilości wykonanej i projektowanej nawierzchni z kostki.
- W zakresie projektu i realizacji w m. Jasień jest również nawierzchnia z kostki pod siłownię
• Zadanie 5 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Borzykowa gmina Chmielnik zgodnie z dokumentacją projektowa.
Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana jest na działce nr 60/1 w msc. Borzykowa gm. Chmielnik. Wyposażenie siłowni zewnętrznej urządzenia podwójne: biegacz – orbitrek, wioślarz - jeździec, wyciąg – krzesło.
Uwaga! Należy wycenić tylko budowę siłowni zewnętrznej na podstawie projektu budowlanego.
Informacje dodatkowe:
- Należy wykonać wyrównanie terenu pod siłownie i zasiać trawnik . Wykonanie trawnika zgodnie z opisem w projekcie technicznym tylko na terenie siłowni zewnętrznej o powierzchni ok 350m2.
• Zadanie 6 - Budowa placu zabaw w msc. Ługi gmina Chmielnik zgodnie z dokumentacją projektową.
Przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw z ogrodzeniem terenu na działce nr ewid. 638, msc. Ługi, gm. Chmielnik. Projekt przewiduje montaż urządzeń: karuzela, huśtawka, bujak, zjeżdżalnia, przeciwwaga, ławka szt.4, kosz na śmieci, stojak na rowery, regulamin. Nawierzchnia naturalna, trawiasta.
Uwaga! Należy wycenić tylko budowę placu zabaw i ogrodzenie na podstawie projektu budowlanego.
• Zadanie 7 - Budowa siłowni zewnętrznej w msc. Zrecze Chałupczańskie gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie budowa siłowni zewnętrznej w m-ści Zrecze Chałupczańskie gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 171.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Projektowany plac zabaw realizowany będzie na działce nr 171, natomiast teren inwestycji obejmuje również działkę nr 170/1. Zakres robót budowlano – montażowych obejmuje:
a) Dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych:
• Twister + Wahadło (1szt)
• Wyciskanie siedząc + Motyl (1szt)
• Biegacz + Orbitrek
b) Wykonanie pod urządzeniami siłowni zewnętrznej nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej.
c) Ogrodzenie istniejącego placu zabaw znajdującego na terenie inwestycji
Działka nr ewid. 171 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochrona konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić projekt i budowę siłowni zewnętrznej wraz z ogrodzeniem na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 14 do SWZ PFU i dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 549593,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Modernizacja istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych w poszczególnych miejscowościach na terenie gminy Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.• Zadanie 1 - Modernizacja placu zabaw i boiska do koszykówki w miejscowości Kotlice gmina Chmielnik.
• Zadanie 2 - Modernizacja placu zabaw w miejscowości Suchowola - Kolonia gmina Chmielnik.
• Zadanie 3 - Modernizacja placu zabaw w Chmielniku.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących placów zabaw w zakresie doboru i uzupełnienia urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych dla w/w miejscowości zgodnie z zakresem wskazanym w PFU i dokumentacji projektowej - Załącznik nr 15 do SWZ - PFU i dokumentacja projektowa
• Zadanie 1 - Modernizacja placu zabaw i boiska do koszykówki w miejscowości Kotlice gmina Chmielnik.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w zakresie doboru, wymiany i uzupełnienia urządzeń placu zabaw oraz budowa boiska do koszykówki 3x3 w m-ści Kotlice gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 137/1.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Działka nr ewid. 137/1 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw oraz budowę boiska na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
• Zadanie 2 - Modernizacja placu zabaw w miejscowości Suchowola - Kolonia gmina Chmielnik.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w zakresie doboru i wymiany urządzeń placu zabaw w m-ści Suchowola gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 167/2. Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Działka nr ewid. 167/2 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
• Zadanie 3 - Modernizacja placu zabaw w Chmielniku.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w zakresie doboru i wymiany urządzeń placu zabaw wraz z wymianą nawierzchni syntetycznej , która będzie na etapie projektowania do uzgodnienia z Zamawiającym w m-ście Chmielnik przy ul. Żeromskiego, na działkach nr ewid. 1373/1 i 1374.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Działki nr ewid. 1373/1 i 1374 nie są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz nie są objęte ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 15 do SWZ PFU
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 635772,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Przededworze gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w m-ści Przededworze gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 439.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Działka nr ewid. 439 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Zakres robót budowlano – montażowych obejmuje:
• Demontaż istniejącego drewnianego ogrodzenia placu zabaw
• Demontaż urządzeń placu zabaw: bujak na sprężynie (3szt), huśtawka wagowa (1szt), ławka (3szt), kosz na śmieci (3szt)
• Dostawę i montaż nowych urządzeń placu zabaw
• Wykonanie ogrodzenia panelowego placu zabaw o wys. 1,0m
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 16 do SWZ PFU
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Śladków Duży gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w m-ści Śladków Duży gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 404.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Obecnie na terenie inwestycji znajduje się plac zabaw. Teren inwestycji jest ogrodzony i pokryty nawierzchnią trawiastą. Działka nr ewid. 404 nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 17 do SWZ PFU
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 73983,74 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Śladków Mały gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w m-ści Śladków Mały gm. Chmielnik, na działce nr ewid. 92/31.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj. Obecnie na terenie inwestycji znajduje się plac zabaw. Teren inwestycji jest ogrodzony. Przeważająca część terenu pokryta nawierzchnią trawiastą. Działka nr ewid. 92/31 jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie jest objęta ochroną konserwatorską.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 18 do SWZ PFU
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 73983,74 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Modernizacja istniejącego placu zabaw w miejscowości Suchowola gmina Chmielnik w formule zaprojektuj - wybuduj.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie modernizacja istniejącego placu zabaw w zakresie doboru, wymiany i uzupełnienia urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej w m-ści Suchowola gm. Chmielnik, na działkach nr ewid. 236/1, 236/2, 234/1.
Inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
Działki nr ewid. 236/1, 236/2 i 234/1 nie są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz nie są objęte ochroną konserwatorską.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Uwaga! Należy wycenić tylko projekt i modernizacje placu zabaw na podstawie wytycznych z PFU.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 19 do SWZ PFU
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 268292,68 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Budowa nowego placu zabaw w msc. Celiny Nowe gmina Chmielnik.Przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw na przedmiotowej działce nr ewid. 78/23, msc. Celiny (Celiny Nowe), gm. Chmielnik. Działka niezabudowana. Działka Inwestora nie jest ogrodzona Projektowany plac zabaw zlokalizowany jest na działce nr 78/23 w msc. Celiny gm. Chmielnik. Projekt przewiduje montaż urządzeń: karuzela, huśtawka, bujak, zjeżdżalnia, przeciwwaga, ścianka wspinaczkowa pojedyncza ławka szt.4, kosz na śmieci szt. 2, stojak na rowery, regulamin. Nawierzchnia pod urządzeniami bezpieczna, pozostała część działki nawierzchnia trawiasta.
Uwaga! Należy wycenić tylko budowę placu zabaw na podstawie projektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 20 do SWZ dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 3c do SWZ projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719892,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719892,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Kmiecik Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65514330768
7.3.3) Ulica: Falki 9,
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719892,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83497,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOKANWOD CZYSZCZOŃ I PÓŁTORAK sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551438043
7.3.3) Ulica: ul. Farna 6
7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 28-136
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOKANWOD CZYSZCZOŃ I PÓŁTORAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOKANWOD CZYSZCZOŃ I PÓŁTORAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4633,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4633,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Kmiecik Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551430768
7.3.3) Ulica: Falki 9
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
3. Wykonawca oświadcza, że zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym podwykonawcom ( jeżeli dotyczy):
- Nazwa podwykonawcy: WIKWER Justyna Podolska - Jakubek, ul. Żeromskiego 20/24a/8, 25-369 Kielce
- Opis powierzonej części zamówienia: Wykonanie prace elektrycznych w ramach zadnia część 3 : 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w msc. Suliszów gmina Chmielnik.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4633,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143967,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179208,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143967,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WJAP Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551972601
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 31
7.3.4) Miejscowość: Busko - Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143967,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688239,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1007491,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688239,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: ul. Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688239,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768372,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804499,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768372,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: ul. Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768372,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40602,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128239,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40602,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: ul. Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40602,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72951,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72951,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: ul. Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72951,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72951,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72951,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: ul. Borki 10
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 35-606
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72951,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315169,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418063,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315169,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Kmiecik Paweł,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551430768
7.3.3) Ulica: Falki 9
7.3.4) Miejscowość: Gnojno
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
3. Wykonawca oświadcza, że zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym podwykonawcom ( jeżeli dotyczy):
- Nazwa podwykonawcy: Starmax Marek Starczewski, ul. Rycerska 3, 83-050 Bąkowo, NIP 562 160 28 50.
- Opis powierzonej części zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych .
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315169,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-12Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175939,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288234,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175939,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-515
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175939,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2813C Osięciny-Redecz Wielki, nr 2903C Lubanie-Kucerz i nr 2918C Baruchowo-Goreń Duży-Patrowo
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Polski Ład dla Szczawna - Zdroju - Budowa Żłobka
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej w celu uzyskania dofinansowania dla projektu "Modernizacja, remont, przebudowa i doposażenie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.