eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiRozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/919405

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4c5e4c-0ebc-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FDZP.226.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – „w formule zaprojektuj i wybuduj” Przebudowa Oddziału Psychiatrycznego ETAP II w celu dostosowania go do warunków, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej. Oddział Psychiatryczny funkcjonuje w wybudowanym w latach 60 - tych budynku. W związku z przystąpieniem Szpitala do programu pilotażowego Centrum Zdrowia Psychicznego oraz ze względu na aktualny, zły stan infrastruktury technicznej zachodzi pilna konieczność przebudowy chorych, dyżurek lekarskich i pielęgniarskich, węzłów sanitarnych i pomieszczeń socjalnych oddziału.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Decyzji Pozwolenia na Budowę,
- wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wykładzin podłogowych, okładzin ściennych, roboty malarskie,
- wymianę instalacji elektrycznych, niskoprądowych i montaż instalacji pożarowej,
- wymianę instalacji ciepłej i zimnej wody, instalacji hydrantowej i kanalizacji,
- wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- odnowienie elewacji zewnętrznej,
- wyposażenie oddziału w meble biurowe
- dostawę łóżek wraz z szafkami przyłóżkowymi

Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 2591445,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – wielobranżowy nadzór inwestorski nad zadaniem Przebudowa Oddziału Psychiatrycznego ETAP II – opisanym w cz. 1
Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – „w formule zaprojektuj i wybuduj” Rozbudowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w celu dostosowania oddziału do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2019 r. w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1237), które reguluje szczegółowe zasady funkcjonowania SOR oraz warunki prowadzenia segregacji medycznej. Realizacja inwestycji ma na celu poprawę bezpieczeństwa zdrowotnego pacjentów SOR poprzez rozbudowę infrastruktury obszaru segregacji medycznej, rejestracji i przyjęć.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Decyzji Pozwolenia na Budowę
- roboty budowlane
- wykonanie instalacji gazów medycznych,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania i klimatyzacji,
- wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnych,
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- wyposażenie w meble biurowe i medyczne,
- opracowanie mapy geologicznej i odwiertów geologicznych,
- budowę ciągu pieszo- jezdnego (droga pożarowa)

Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

24111500-0 - Gazy medyczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 3126208,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – „w formule zaprojektuj i wybuduj” Remont Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w celu dostosowania pomieszczeń do montażu nowej aparatury i sprzętu laboratoryjnego. Wyremontowane pomieszczenia będą dostosowane do wymogów jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu diagnostyki laboratoryjnej.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej,
- roboty budowlane, polegające na wymianie stolarki drzwiowej, wykładzin podłogowych, okładzin ściennych, roboty murowe i malarskie,
- wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnych
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- wykonanie instalacji elektrycznych,
- wyposażenie w meble biurowe i laboratoryjne,

Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 1064298,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5- wielobranżowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa i wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego – opisanym w cz. 3
Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - wielobranżowy nadzór inwestorski nad zadaniem Remont Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej – opisanym w cz. 4
Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Zakup Mammografu dla Pracowni Rentgenodiagnostyki.
Zakres zadania obejmuje:
- dostawę , montaż oraz uruchomienie i konfigurację przedmiotu zamówienia,
- przeprowadzenie szkoleń personelu z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
Zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Zestawienie wymaganych parametrów techniczno- użytkowych w tym parametrów stanowiących kryterium oceny ofert) stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

4.5.5.) Wartość części: 825047,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3415905,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4596119,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 2 albowiem do części tej nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4096114,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8671849,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4096114,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220015395

7.3.3) Ulica: Staroprzygodzka 117

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacja gazów medycznych 1% wartości zamówienia

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4096114,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1215240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2566889,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1215240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany „MAXBUD” Wojciech Przepiórka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680103607

7.3.3) Ulica: Saczyn 40

7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1215240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 5 albowiem do części tej nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 6 albowiem do części tej nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722570,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722570,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272951901

7.3.3) Ulica: ul. Krakowiaków 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722570,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.