eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WinnicaŚwiadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Winnica w okresie od 02.09.2024r. - 27.06.2025r.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Winnica w okresie od 02.09.2024r. – 27.06.2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WINNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 25

1.5.2.) Miejscowość: Winnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawinnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/948659

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Winnica w okresie od 02.09.2024r. – 27.06.2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9febae-393d-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Winnica w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym oraz punktualnym dowozie i odwozie uczniów do
poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Winnica tj. Publicznej Szkoły
Podstawowej im. ks. kan. Jana Sieka w Błędostowie oraz Zespołu Placówek Oświatowych, w skład którego wchodzą:
Bajkowe Samorządowe Przedszkole w Winnicy, Publiczna Szkoła Podstawowa im. prof. Ignacego Mościckiego w Winnicy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Realizacja przewozów odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem
dowozu i odwozu osób do szkół. Natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje,
odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz
Dyrektorem Zespołu Placówek Oświatowych. W przypadku zawieszenia realizacji usługi dowożenia wynikającej z ogłoszenia nauki zdalnej dla uczniów ze względu na pandemię wywołaną rozprzestrzenianiem się wirusa Sars-Cov-2, Zamawiający nie będzie dokonywał płatności w przypadku pełnych miesięcy przerwy w dowożeniu. W przypadku miesięcy niepełnych Wykonawca wystawi rachunek za wystawioną liczbę biletów miesięcznych.
4. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania osoby muszą mieć zagwarantowane
bezpieczeństwo i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
5. Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu osób. Wykonawca
w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Stan techniczny
autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami
przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC, AC i NNW. Dokumenty
te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego.
6. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości osób
wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ – min. 4 autobusy z minimum 55 miejscami siedzącymi, w tym jeden z możliwością przewozu osób z niepełnosprawnością. Autokary muszą posiadać automatycznie otwierane drzwi przez kierowcę i ABS.
7. W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz osób, Wykonawca zobowiązany jest do
podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt.
8. Wykonawca przedstawi ryczałtową cenę biletu miesięcznego.
9. Orientacyjna liczba dowożonych uczniów w roku szkolnym 2024/2025 – 345 osób (ilość
uczniów dowożonych w poszczególnych przedziałach może w trakcie obowiązywania umowy ulec
nieznacznym wahaniom).
10. Opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235967,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362465,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235967,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WÓL-TRANS Mariusz Wóltański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681616726

7.3.3) Ulica: Obryte 125

7.3.4) Miejscowość: Obryte

7.3.5) Kod pocztowy: 07-215

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235967,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.