eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówUsługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki (72-100 Goleniów ul. I Brygady Legionów 17C) do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki (72-100 Goleniów ul. I Brygady Legionów 17C) do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914184426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki (72-100 Goleniów ul. I Brygady Legionów 17C) do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-968eca8e-0ecf-478e-a8ee-44cc0d73a6c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe udzielono Wykonawcy, który wykonuje dotychczasowe usługi na mocy umowy 62/PGK/2023 z dnia 15.12.2023 r., znak sprawy ZP/7/PO/2023. Aktualne zamówienie polega na powtórzeniu tych samych usług transportu odpadów oraz przewidziano powyższą sytuację w ogłoszeniu w postępowaniu podstawowym

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00524846

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/GO/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 580000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa odpadów komunalnych z Bazy Spółki (72-100 Goleniów ul. I Brygady Legionów 17C) do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie (Słajsino 30, 72-200 Słajsino)”.

2. Usługa będzie obejmować transport odpadów z Bazy Spółki przy ulicy I Brygady Legionów 17C, 72-100 Goleniów do Instalacji przetwarzania odpadów Celowego Związku Gmin R XXI w Słajsinie (Słajsino 30, 72-200 Słajsino). Usługa transportowa obejmuje transport odpadów tj.:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
b) bioodpady
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) papier
f) odpady wielkogabarytowe
g) zużyte opony
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
i) odpady budowlane i rozbiórkowe
3. Szacuje się poniższe ilości odpadów komunalnych do transportu z Bazy Spółki do Instalacji Przetwarzania Odpadów w Słajsinie przez okres realizacji usługi
3.1. Zakres zamówienia - odpadów transportowana z Bazy Spółki do Instalacji Przetwarzania Odpadów w Słajsinie przez okres realizacji usługi:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w ilości 950 Mg
b) bioodpady w ilości 400 Mg
c) tworzywa sztuczne 95 Mg
d) szkło 70 Mg
e) papier 60 Mg
f) odpady wielkogabarytowe 80 Mg
g) zużyte opony 20 Mg
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 8 Mg
i) odpady budowlane i rozbiórkowe 20 Mg
3.2. Usługa podstawienia kontenerów KP30 we wskazane miejsce przez Zamawiającego oraz odbiór tych kontenerów i dostarczenie ich do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
Usługa podstawienia kontenerów KP30 przez Wykonawcę będzie wykonywana sporadycznie i będzie obejmować tereny Gminy Goleniów, Osina, Przybiernów i Stepnica. Wykonawca na zgłoszenie telefoniczne będzie świadczył taką usługę we wskazanym dniu przez Zamawiającego.
3.2.1. Zakres zamówienia – ilości przejechanych kilometrów w czasie wykonywania usługi podstawienia kontenera KP30 na odpady komunalne - 150 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121530,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOENERGETYKA PIOMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661926933

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 40

7.3.4) Miejscowość: Golczewo

7.3.5) Kod pocztowy: 72-410

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121530,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.