eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPlac zabaw przy Przedszkolu nr 421 ul. Ceg³owska 13a w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2024-08-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Plac zabaw przy Przedszkolu nr 421 ul. Ceg³owska 13a w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw przy Przedszkolu nr 421 ul. Ceg³owska 13a w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-767b9afa-bdc7-44ec-bbc0-de19656165fd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00443551

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030972/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.25 Plac zabaw przy Przedszkolu nr 421 ul. Ceg³owska 13A

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Przekazywanie ofert:
1.1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
1.2. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.3. Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê
czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
1.4. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1) W przypadku sk³adania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
• Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark±
do z³o¿enia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
• Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub
Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy
(ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
• Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci
podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy (aplikacja dostêpna do pobrania z poziomu Systemu).
• Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Prawid³owo¶æ konfiguracji stanowiska do z³o¿enia oferty zaleca siê zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu
przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
2) W przypadku sk³adania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi
posiadaæ:
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - (...)
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e informacje pkt 21 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.29.2024.PMA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” placu zabaw przy Przedszkolu nr 421 ul. Ceg³owska 13a w Warszawie zgodnie z za³o¿eniami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym;
b) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;
c) wykonanie robót budowlano-remontowych zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow± i Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót;
d) pe³nienie nadzoru autorskiego;
e) zabezpieczenie istniej±cej ro¶linno¶ci zlokalizowanej w s±siedztwie prowadzonych prac budowlanych na czas budowy;
f) wykonanie robót na podstawie dokumentów, o których mowa w lit. a)i b).
Aktualnie na placu zabaw znajduj± siê urz±dzenia zabawowe i drewniany p³ot, które nale¿y zdemontowaæ, a nastêpnie zutylizowaæ (na koszt Wykonawcy).
Planowane rozwi±zanie ma zapewniæ bezpieczeñstwo dzieciom korzystaj±cym z placu zabaw. Jednocze¶nie ma podwy¿szyæ atrakcyjno¶æ terenu zabaw. Powstaj±cy plac zabaw ma byæ kameralny, powinien stanowiæ atrakcjê dla dzieci w wieku przedszkolnym. Urz±dzenia zabawowe zosta³y tak dobrane aby rozszerzyæ funkcjonalno¶æ wzglêdem obecnego wyposa¿enia. Zaplanowano nawierzchniê bezpieczn± z EPDM z wzorami.
Tematyka placu zabaw nawi±zuje do lasu. Kolorystyka urz±dzeñ powinna byæ stonowana: br±zowa, szara, zielona, nawierzchnia bezpieczna w kolorze zielonym.
UWAGA!
- Na dzia³ce znajduje siê budynek, który podlega ochronie Konserwatora Zabytków oraz drzewo - Pomnik Przyrody. Przy projektowaniu nale¿y uwzglêdniæ zalecenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wytyczne Biura Ochrony ¦rodowiska, stanowi±ce za³±czniki do PFU.
- Urz±dzenia zabawowe przeznaczone do zaprojektowania, a opisane w PFU jako wy³±czone z realizacji nie wchodz± w zakres przedmiotowego zamówienia, dlatego NIE NALE¯Y ICH KALKULOWAÆ W CENIE OFERTY. Urz±dzenia te stanowiæ bêd± zakres odrêbnego zamówienia. Urz±dzenia zabawowe przeznaczone do zaprojektowania nale¿y jedynie uwzglêdniæ przy opracowaniu koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej.
2. Lokalizacja (adres inwestycji):
Podlegaj±cy modernizacji plac zabaw jest zlokalizowany na dzia³ce nr 75 z obrêbu 7-05-05, na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
Plac zabaw znajduje siê na terenie Przedszkola nr 421 przy ul. Ceg³owskiej 13a w Warszawie.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby przy organizacji robót szczególn± uwagê zwróciæ na kwestiê bezpieczeñstwa dzieci i personelu szko³y.
4. Dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych
Przedmiot umowy powinien byæ wykonany zgodnie z normami i przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym zgodnie z zarz±dzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Sto³ecznego Warszawy z dnia 23 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta sto³ecznego Warszawy dostêpnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzglêdnieniem osób o ograniczonej mobilno¶ci i percepcji zmienionego zarz±dzeniami Prezydenta Miasta Sto³ecznego Warszawy nr 291/2018 z dnia 23 lutego 2018 r i nr 1783/2022 z dnia 1 grudnia 2022 r. oraz za³±cznikami do tego zarz±dzenia: „Standardy dostêpno¶ci dla miasta sto³ecznego Warszawy” zwane dalej „Standardami dostêpno¶ci”, stanowi±ce za³±cznik nr 1 do zarz±dzenia; „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w mie¶cie sto³ecznym Warszawie” zwane dalej „Standardami infrastruktury dla pieszych”, stanowi±ce za³±cznik nr 2 do zarz±dzenia.
5. Klauzule spo³eczne
Zamawiaj±cy przewiduje wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, które zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do jej tre¶ci – stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2. Program Funkcjonalno-U¿ytkowy wraz z zaleceniami Konserwatora Zabytków – stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ;
Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU odniós³ siê do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwi±zanie nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU wówczas na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 140 dni od dnia podpisania umowy z jednoczesnym zastrze¿eniem, i¿:
a) termin wykonania koncepcji wynosi 7 dni od dnia podpisania umowy.
b) termin wykonania dokumentacji projektowej i STWIOR wraz z uzgodnieniem i uzyskaniem akceptacji Biura Ochrony ¦rodowiska oraz Mazowieckiego Sto³ecznego Konserwatora Zabytków wynosi 31 dni od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej opisane kryteria:
a) Cena - 60%
b) Okres gwarancji i rêkojmi za wady - 40%
3. Przy ocenie ofert warto¶æ wagowa wyra¿ona w procentach bêdzie wyra¿ona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryteriów
oceny ofert przyznane zostan± do 2 miejsca po przecinku (wed³ug zasad matematyki, to znaczy z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie dookre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.

4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³) co najmniej jedn± robotê budowlan± (zadanie), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto obejmuj±c± swym zakresem wykonanie budowy* lub/i przebudowy* lub/i remontu* (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane*) lub/i modernizacji – placu zabaw wraz z monta¿em urz±dzeñ zabawowych i wykonaniem nawierzchni syntetycznej (z poliuretanu) amortyzuj±cej upadki.
Uwaga!
W sytuacji, gdy Wykonawca wyka¿e siê na potwierdzenie powy¿szego warunku robot± budowlan± wykonan± w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w wymaganej warunkiem kwocie, tj. minimum 1 000 000,00 z³ brutto, Wykonawca nie mo¿e uwzglêdniæ kwoty wykonania dokumentacji projektowej.
2) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów, w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob±:
a) do sprawowania funkcji kierownika robót, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie;
oraz
b) do sprawowania funkcji projektanta, tj. posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej co najmniej w ograniczonym zakresie.

5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wraz z Ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
o¶wiadczenie (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ na poni¿szych
zasadach:
a) sk³ada Wykonawca;
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców;
c) w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z
w³asnym o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcê, którego
oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia
podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 8 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w
okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te
roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od
niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 7 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji
zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami
na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w PFU,
stanowi±cym Za³±cznik nr 9 SWZ - Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w
równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
W formularzu pn. „Uszczegó³owienie Formularza ofertowego”, o którym mowa w pkt 26.1. SWZ, Zamawiaj±cy wymaga
wskazania przez Wykonawcê – czy oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art.58 ustawy. W my¶l art.
117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art.
117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, z
którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie z art. 125 ust.1 ustawy
sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców. O¶wiadczenie te potwierdza wstêpnie brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z tych Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, b±d¼ w wyniku np. zmiany przepisów, które wejd± w ¿ycie na etapie realizacji robót, b±d¼ innych sytuacji za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca,
2) je¿eli zmiany dokonane w oparciu o art. 455 ustawy P.z.p. spowoduj± konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymaj± lub opó¼ni± realizacjê przedmiotu umowy o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
3) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
4) gdy wyst±pi± przekroczenia zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma – typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, umów, dokumentów, których wydanie jest niezbêdne do dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
5) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ,
z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
6) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
7) gdy wyst±pi± anomalie pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, lub dokonywanie odbiorów, zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami budowlanymi. Za anomalie pogodowe traktowane bêd± obfite opady deszczu, ¶niegu, wysokie lub d³ugotrwa³e niskie temperatury,
8) gdy wyst±pi± odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,
w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów,
w tym sieci lub instalacji,
9) gdy wyst±pi± nieprzewidziane w SWZ warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, które wymagaj± wstrzymania budowy np.: (niewypa³y, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, pojedyncze lub masowe groby).
10) przy robotach zwi±zanych z instalowaniem elementów konstrukcyjnych, wykonaniem nawierzchni i podbudowy, wykonaniem zasypu przy wyst±pieniu temperatury poni¿ej +7C lub wilgotno¶ci powietrza powy¿ej 80% oraz przy wystêpowaniu opadów deszczu powy¿ej 5 mm/m2 lub przy wyst±pieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie z technologi±, je¿eli wykonanie tego zakresu robót w okresie wystêpowania niekorzystnych warunków atmosferycznych by³o ujête w harmonogramie rzeczowo-finansowym.
Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez kierownika robót, wyst±pienia w/w okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót, z okre¶leniem okresu wstrzymania robót wp³ywaj±cego na zmianê terminu i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci – zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego.
2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikaj±cego z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje odno¶nie zmian umowy zosta³y okre¶lone w §19 projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-19 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
- w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507).
2. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
• Piotr Magiera - G³ówny specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.