Og³oszenie z dnia 2023-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00319739/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-21
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
"Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie "
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e77fe6c4-27a5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie "2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e77fe6c4-27a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00443575
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063936/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.17 Dostawa ¿ywno¶ci do Szko³y Podstawowej im. Mieczys³awa Fogga w Z³otok³osie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00319739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.78/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 418196,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy czê¶ci I dostawa art. spo¿ywczych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 131373,01 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy czê¶ci II dostawa ¶wie¿ego miêsa i wyrobów miêsnych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 128650,43 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy czê¶ci III - dostawa warzyw i owoców4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55209,65 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy czê¶ci IV dostawa art. garma¿eryjnych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50360,65 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy czê¶ci V - dostawa mro¿onek4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 52602,51 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 110797,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 124994,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110797,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO (HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450686807
7.3.3) Ulica: Szpitalna, 24
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artyku³y Spo¿ywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygra³a firma
Hurt i Detal Artyku³y Spo¿ywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 110797,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-07-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 116618,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 144493,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116618,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piwowarczyk Zak³ad Rozbioru Drobiu Karczew JACEK PIWOWARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 147145380
7.3.3) Ulica: ul ks. bp. Ignacego Krasickiego 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Karczew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIWOWARCZYK ZAK£AD ROZBIORU DROBIU KARCZEW JACEK PIWOWARCZYK
jakie przetargi wygra³a firma
PIWOWARCZYK ZAK£AD ROZBIORU DROBIU KARCZEW JACEK PIWOWARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 116618,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-07-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 68529,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 95227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68529,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIÊBIORSTWO US£UGOWO HANDLOWE MARCIN SELIGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140528155
7.3.3) Ulica: Go¶ciniec 56
7.3.4) Miejscowo¶æ: Przybyszew
7.3.5) Kod pocztowy: 26-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 68529,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-07-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 62399,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 127004,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62399,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIG BOGDAN MATUSIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550919668
7.3.3) Ulica: WSPÓLNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rasztów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-205
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN MATUSIAK
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN MATUSIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 62399,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-07-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Czê¶æ 5 postêpowania zosta³a uniewa¿niona na podstawie
• Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty firmy HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO (HURT I DETAL ARTYKU£Y SPO¯YWCZO-ROLNE ANNA SIEKIERKO), ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie wynosi 53 894,00 z³, a Zamawiaj±cy posiada 52 602,51 z³ i nie zwiêkszy³ tej kwoty.
• Art. 255 pkt. 6, czê¶æ postêpowania obarczona jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Formularz asortymentowo – cenowy dla tej czê¶ci postêpowania, w pozycji 14 nie okre¶la jasno jednostki miary co powoduje nieporównywalno¶æ ofert
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz urz±dzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Opracowanie projektu budowy ulicy Jarz±bka na odcinku od ul. Tukanów do ul. Pawiej w Piasecznie.
- Zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) typu minibus, przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych na potrzeby uczniów ZSS w Pêcherach.
- Dostawa 2 ci±gników komunalnych wraz z osprzêtem
- Najem samochodów do od¶nie¿ania wraz z kierowcami
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
wiêcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych ró¿nych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Czêstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pu³tusku w podziale na 8 czê¶ci
- Sukcesywna dostawa art. spo¿ywczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artyku³ów spo¿ywczych, wêdlin, miêsa, drobiu, nabia³u, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mro¿onek do Domu Pomocy Spo³ecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych ró¿nych, w tym przypraw i mro¿onek dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.