Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416746/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00417078/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00463557/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadków 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 261511232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kuras@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/42blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f65c3496-c4d1-45dd-b88c-668c185da020
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048301/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178335,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 142159,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odzieży spersonalizowanej dla żołnierzy i pracowników RON wyznaczonych na stanowisko kelner oraz obsługa kasyna i stołówki4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 36176,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w cz. II zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D
- Dostawa preparatów do maszynowego oraz manualnego reprocesingu instrumentarium chirurgicznego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni MSzS w Radomiu
- Dostawa energii elektrycznej do budynków i punktów odbioru energii będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych dla 35 uczestników seminarium szkoleniowego w ramach projektu "Seniorzy a cyberbezpieczeństwo" (...)
- Świadczenie usług ochrony całodobowej budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz placu i terenów wokół - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
- Sukcesywny zakup środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia, przedmiotów ochrony indywidualnej
- Dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.