Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335568/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z logopedą/neurologopedą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060710918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 2b
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp.belzyce@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradnia-belzyce.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c02f019-109d-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z logopedą/neurologopedą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c02f019-109d-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00277949/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zajęcia specjalistyczne z programu ,,Za Życiem"- zajęcia z logopedą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PBE.DR.261.3.2024.BL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r., poz. 1915 z późn. zm.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu logopedii/ neurologopedii.Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2024 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków logopedy/ neurologopedy:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w.w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno- rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
• indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
• indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
• rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
• miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 19250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r., poz. 1915 z późn. zm.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu logopedii/ neurologopedii.Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2024 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków logopedy/ neurologopedy:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN
z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w.w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach
z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca
z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian
w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
• indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
• indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
• rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
• miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 19250 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r., poz. 1915 z późn. zm.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu logopedii/ neurologopedii.Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2024 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków logopedy/ neurologopedy:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN
z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w.w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach
z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca
z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian
w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
• indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
• indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
• rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
• miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 19250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2021 r., poz. 1915 z późn. zm.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu logopedii/ neurologopedii.Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2024 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków logopedy/ neurologopedy:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN
z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
h) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w.w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
i) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach
z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
j) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca
z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
k) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
l) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
m) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian
w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
n) Prowadzenie następującej dokumentacji:
• indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
• indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
• rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
• miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 19250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14847 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14847 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14847 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veritum - Centrum Szkoleniowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421431289
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 49 lok. 312
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14847 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31 maja 2024 r. do godz. 08.00 wpłynęła jedna oferta firmy Veritum – Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok. Oferta podlega odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31 maja 2024 r. do godz. 08.00 wpłynęła jedna oferta firmy Veritum – Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok. Oferta podlega odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31 maja 2024 r. do godz. 08.00 wpłynęła jedna oferta firmy Veritum – Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok. Oferta podlega odrzuceniu
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, W TYM Z AUTYZMEM Z TERENU GMINY MIASTA DĘBICY
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.