Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280242068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki13
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 784919226
1.5.8.) Numer faksu: 556208362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_braniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfee923d-3fbb-43af-953e-42fb0a85c1ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCM/ZP 04/I/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do
Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. Przewidywana ilość
roczna prania szpitalnego wynosi 53 000 kg (miesięcznie: 4 400 kg - 4 500 kg). Ilości kilogramów podane przez
zamawiającego, są wartościami szacunkowymi, faktyczna ilość będzie uwarunkowana od liczby hospitalizowanych
pacjentów w danym okresie rozliczeniowym. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do elastycznego reagowania
na zwiększające się lub zmniejszające zapotrzebowanie na usługi pralnicze. Asortyment bielizny objęty usługą można
tematycznie podzielić na:
- bielizna pościelowa
- odzież ochronna i robocza
- bielizna chorych
- inne (koce, poduszki materace, kołdry itp.)
Waga bielizny szpitalnej, będzie określona na podstawie średniej wagi reprezentatywnej próby danego asortymentu w
zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, fartucha, itp.). Do przeliczenia ilości
kilogramów prania będzie brana ilość w sztukach danego asortymentu - potwierdzona wewnętrznym dowodem odbioru.
Wagę jednostkowego asortymentu określa Specyfikacja wagowa, która jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Inne, nie
posiadające standardowych wymiarów czy wagi asortymenty będą ważone w magazynie bielizny brudnej Zamawiającego.
Na podstawie tej wagi będzie rozliczana ilość, stosując powyższe kryteria
Wymagania dotyczące świadczenia usługi pralniczej:
D Świadczenie usługi pralniczej winno być zgodne zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania
bielizny szpitalnej, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z
Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, póz. 1568 wraz z
późniejszymi zmianami), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH.
D Posiadanie w pralni bariery higienicznej w pralni (zgodnie z wymogami zwartymi w Dz. U. nr 47 póz. 366 z 1992 roku
wraz z późniejszymi zmianami) - przez barierę higieniczna należy rozumieć bezwzględny zakaz krzyżowania się dróg
„czystych" i „brudnych", zakaz ten dotyczy także personelu, który musi być przypisany do jednej ze stref oraz transportu
bielizny na terenie pralni
[] Usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności:
o Chemiczno - termiczna dezynfekcja w procesie prania i pranie wodne z pełnym wykończeniem (maglowanie,
prasowanie), segregowanie i pakowanie czystej bielizny oraz transport bielizny czystej i brudnej.
o Odbierana brudna bielizna do prania będzie oznakowana, posegregowana asortymentowo i zapakowana w worki będące
własnością Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przez Wykonawcę nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający
będzie miał obowiązek jej oznakowania
o Przywożona czysta bielizna powinna być posegregowana asortymentowo i dostarczona w opakowaniach (worki, wózki,
kosze itp.) będących własnością Wykonawcy.
o Przywóz i odbiór bielizny winien być realizowany 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 800 -1000.
Jeżeli dzień odbioru jest dniem wolnym od pracy Wykonawca zobowiązany jest przyjechać następnego dnia po dniu
wolnym.
o Przywóz i odbiór bielizny będzie realizowany transportem i na koszt Wykonawcy. Załadunek i wyładunek na terenie
siedziby Zamawiającego wykonywany będzie pracownikami Wykonawcy.
o Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 48 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny
brudnej do momentu przekazania Zamawiającemu bielizny czystej.
o Odbiór i zdawanie bielizny będzie dokumentowany protokółami zdawczo - odbiorczymi. Podpisany przez obie strony
dokument stanowi podstawę do rozliczenia wykonanej usługi.
o Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i
zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia
szpitalna).
Wymagania dotyczące zachowania bariery higienicznej w środkach transportu
Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami
transportu posiadającymi szczelną! podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości
jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346810,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346810,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346810,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiat Elbląski Zakład Aktywności Zawodowe w Kamionku Wielkim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1710132111
7.3.3) Ulica: Kamionek Wielki 82
7.3.4) Miejscowość: Tolkmicko
7.3.5) Kod pocztowy: 82-340
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346810,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-20INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Usługi pralniczej obejmującej pranie i czyszczenie bielizny szpitalnej i odzieży oraz innych wyrobów wymagających prania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.