eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo"Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280242068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki13

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 784919226

1.5.8.) Numer faksu: 556208362

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_braniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie - powtórzenie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfee923d-3fbb-43af-953e-42fb0a85c1ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCM/ZP 04/I/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do
Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. Przewidywana ilość
roczna prania szpitalnego wynosi 53 000 kg (miesięcznie: 4 400 kg - 4 500 kg). Ilości kilogramów podane przez
zamawiającego, są wartościami szacunkowymi, faktyczna ilość będzie uwarunkowana od liczby hospitalizowanych
pacjentów w danym okresie rozliczeniowym. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do elastycznego reagowania
na zwiększające się lub zmniejszające zapotrzebowanie na usługi pralnicze. Asortyment bielizny objęty usługą można
tematycznie podzielić na:
- bielizna pościelowa
- odzież ochronna i robocza
- bielizna chorych
- inne (koce, poduszki materace, kołdry itp.)
Waga bielizny szpitalnej, będzie określona na podstawie średniej wagi reprezentatywnej próby danego asortymentu w
zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, fartucha, itp.). Do przeliczenia ilości
kilogramów prania będzie brana ilość w sztukach danego asortymentu - potwierdzona wewnętrznym dowodem odbioru.
Wagę jednostkowego asortymentu określa Specyfikacja wagowa, która jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Inne, nie
posiadające standardowych wymiarów czy wagi asortymenty będą ważone w magazynie bielizny brudnej Zamawiającego.
Na podstawie tej wagi będzie rozliczana ilość, stosując powyższe kryteria
Wymagania dotyczące świadczenia usługi pralniczej:
D Świadczenie usługi pralniczej winno być zgodne zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania
bielizny szpitalnej, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z
Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, póz. 1568 wraz z
późniejszymi zmianami), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH.
D Posiadanie w pralni bariery higienicznej w pralni (zgodnie z wymogami zwartymi w Dz. U. nr 47 póz. 366 z 1992 roku
wraz z późniejszymi zmianami) - przez barierę higieniczna należy rozumieć bezwzględny zakaz krzyżowania się dróg
„czystych" i „brudnych", zakaz ten dotyczy także personelu, który musi być przypisany do jednej ze stref oraz transportu
bielizny na terenie pralni
[] Usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności:
o Chemiczno - termiczna dezynfekcja w procesie prania i pranie wodne z pełnym wykończeniem (maglowanie,
prasowanie), segregowanie i pakowanie czystej bielizny oraz transport bielizny czystej i brudnej.
o Odbierana brudna bielizna do prania będzie oznakowana, posegregowana asortymentowo i zapakowana w worki będące
własnością Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przez Wykonawcę nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający
będzie miał obowiązek jej oznakowania
o Przywożona czysta bielizna powinna być posegregowana asortymentowo i dostarczona w opakowaniach (worki, wózki,
kosze itp.) będących własnością Wykonawcy.
o Przywóz i odbiór bielizny winien być realizowany 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 800 -1000.
Jeżeli dzień odbioru jest dniem wolnym od pracy Wykonawca zobowiązany jest przyjechać następnego dnia po dniu
wolnym.
o Przywóz i odbiór bielizny będzie realizowany transportem i na koszt Wykonawcy. Załadunek i wyładunek na terenie
siedziby Zamawiającego wykonywany będzie pracownikami Wykonawcy.
o Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 48 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny
brudnej do momentu przekazania Zamawiającemu bielizny czystej.
o Odbiór i zdawanie bielizny będzie dokumentowany protokółami zdawczo - odbiorczymi. Podpisany przez obie strony
dokument stanowi podstawę do rozliczenia wykonanej usługi.
o Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i
zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia
szpitalna).
Wymagania dotyczące zachowania bariery higienicznej w środkach transportu
Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami
transportu posiadającymi szczelną! podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości
jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346810,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346810,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346810,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiat Elbląski Zakład Aktywności Zawodowe w Kamionku Wielkim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1710132111

7.3.3) Ulica: Kamionek Wielki 82

7.3.4) Miejscowość: Tolkmicko

7.3.5) Kod pocztowy: 82-340

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346810,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.