Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325715/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00336709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiegoi dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach projektu Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756464364
1.5.8.) Numer faksu: 75 64 64 321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiegoi dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach projektu Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61becc68-2867-11ed-a13c-0629f8dcd146
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039236/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiego i dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim” dofinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie nr 7.2 „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325715/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.042.3.10.2020/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 430500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli szkolnych ( w tym: regał wysoki, biurko nauczycielskie, krzesło obrotowe, ławka szkolna, krzesło szkolne, szafa metalowa, szafka pod drukarkę) do specjalistycznych pracowni w trzech szkołach Powiatu Lubańskiego:• Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych (ZSEM) w Lubaniu pracownie:
- obróbki metali CNC,
- komputerowa IT,
- eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych,
- montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych,
- językowa.
• Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu pracownie:
- dwie pracownie komputerowe IT.
• Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu pracownie:
- dwie pracownie językowe,
- dwie pracownie komputerowe IT,
- dla zawodu technik organizacji reklamy/technik reklamy,
- gastronomiczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 2.1, 2.2 do SWZ (dla każdej części oddzielnie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
39134100-1 - Stoły komputerowe
39160000-1 - Meble szkolne
39173000-5 - Meble do przechowywania
39132100-7 - Szafy na akta
39112000-0 - Krzesła
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 204300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych - Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych (ZSEM) w LubaniuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 2.1, 2.2 do SWZ (dla każdej części oddzielnie).
Między innymi: silniki, styczniki, styki pomocnicze, wyłączniki, przyciski sterownicze, jednofazowy licznik energii elektrycznej, czujnik zaniku faz, czujnik kolejności faz , przekaźniki, automat zmierzchowy i schodowy, regulator temperatury, sonda pomiarowa temperatury, dzwonek, lampki, listwy zaciskowe, płytka rozgałęźna, gniazdo 3fazowe, wtyczka 3fazowa , rozdzielnice, oprawy oświetleniowe, przycisk instalacyjny, łączniki, regulator natężenia oświetlenia, gniazda 1 fazowe, wtyczka 1 fazowa, przetwornica, sterownik rolet, łącznik żaluzjowy natynkowy, puszka rozgałęźna, zestaw wkrętaków, szczypce , przyrząd do ściągania izolacji, przyrząd do zdejmowania powłoki z przewodów wielożyłowych, prasa ręczna do zaciskania końcówek izolowanych oraz nieizolowanych, pojedynczych i podwójnych, klucze, wiertarka, komplet wierteł, punktak, młotki, pilnik, piła do metalu, skrzynka uciosowa, drabina, lutownica, mierniki, wskaźnik napięcia, przymiar taśmowy, suwmiarka, poziomice, czujnik ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237475-9 - Czujniki elektryczne
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31110000-0 - Silniki elektryczne
31131000-3 - Silniki jednofazowe
31132000-0 - Silniki wielofazowe
31211310-4 - Wyłączniki
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
31221000-1 - Przełączniki elektryczne
31223000-5 - Oprawy do lamp
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31681100-4 - Styki elektryczne
31682000-0 - Wyroby elektryczne
31682100-1 - Skrzynki elektryczne
31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe
31711110-7 - Przekaźniki
31711120-0 - Przetworniki
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
35125100-7 - Czujniki
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38551000-2 - Liczniki energii
38740000-4 - Regulatory programowe
38750000-7 - Wyłączniki czasowe
38931000-0 - Testery temperatury i wilgotności
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
42131130-6 - Regulatory temperatury
42636000-3 - Prasy
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
44111511-6 - Izolatory elektryczne
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
44423200-3 - Drabiny
44511500-0 - Piły ręczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44510000-8 - Narzędzia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512200-4 - Szczypce
44512300-5 - Młotki
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 143806,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204549,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204549 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPN Kartuzy Witold Stec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521213306
7.3.3) Ulica: Mściwoja II 1
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204549,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 2 Zamawiający wezwał wszystkich Oferentów na podstawie art. 223 ust. 1 do wyjaśnień treści oferty. W zakreślonym terminie Wykonawcy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
Dlatego oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2c, podlegają odrzuceniu, a część 2 postępowania zostaje unieważniona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149769,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184604,59 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych i narzędzi dla Sekcji Elektrycznej
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. "Zawodowa Małopolska".
- Dostawa i instalacja mikrotwardościomierza dla Katedry Inżynierii Mechanicznej i Agrofizyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.