Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366009/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5916734e-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5916734e-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069771/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Nici chirurgiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 127096,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1314,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 30144,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 19620,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 12963,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4968,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 104960,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141122-1 - Klamry chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4100,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18432,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 24876,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114534,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114534,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114534,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114534,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1251,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1251,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1251,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30387,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30387,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30387,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30387,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14648,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14648,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14648,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14648,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18937,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18937,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18937,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18937,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12420,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12420,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12420,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12420,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4859,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4859,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4859,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4859,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125052,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125052,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125052,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125052,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3705,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3705,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3705,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3705,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corza Medical GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE343842788
7.3.3) Ulica: Bleicherweg 10
7.3.4) Miejscowość: Zürich
7.3.5) Kod pocztowy: 8002
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18380,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18380,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18380,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: Bądkowskiego 41/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18380,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w ramach działalności gastronomicznej Spółki "ALGAWA" Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów - II postępowanie.
- Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Kompleksowa usługa ochrony budynków oraz osób i mienia przy ul. Słowackiego 8 w Aleksandrowie Kujawskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz odzieży ochronnej.
- Dostawa pojemników na odpady i drobnego sprzętu medycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.