eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiDostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5916734e-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5916734e-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069771/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Nici chirurgiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 127096,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1314,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 30144,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 19620,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 12963,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4968,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.5.5.) Wartość części: 104960,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141122-1 - Klamry chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4100,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 18432,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Bezwęzłowy system do zamykania ran – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XI – Szwy antybakteryjne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr XII Szwy chirurgiczne – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Dotyczy Pakietów Nr I, II, III, IV, IVA, V, VI, VII, - W celu dokonania oceny oferowanych produktów oraz potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Dotyczy Pakietów Nr VIII, IX, X - W celu dokonania potwierdzenia że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie wraz z ofertą „próbek” produktów. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w rozdziale nr X pkt. 2 ppkt. 4 do SWZ.
Koszt "próbek" ponosi wykonawca. Złożone "próbki", po przeprowadzonej ocenie nie będą podlegać zwrotowi do wykonawcy.
Uwaga. „Próbki”, które będą oceniane wg ustalonych kryteriów – opis w rozdziale nr XIX pkt. 1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 274 PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 24876,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114534,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114534,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114534,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114534,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1251,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1251,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1251,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30387,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30387,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30387,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30387,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14648,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14648,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14648,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14648,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18937,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18937,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18937,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18937,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12420,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12420,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12420,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12420,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4859,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4859,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4859,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4859,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125052,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125052,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125052,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125052,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3705,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3705,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3705,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3705,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corza Medical GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE343842788

7.3.3) Ulica: Bleicherweg 10

7.3.4) Miejscowość: Zürich

7.3.5) Kod pocztowy: 8002

7.3.7.) Kraj: Szwajcaria

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18380,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18380,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18380,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965

7.3.3) Ulica: Bądkowskiego 41/7

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-137

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18380,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.