Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup kwiatów okolicznościowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup kwiatów okolicznościowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ccc87f-4bdc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Dostawa okolicznościowych kwiatów, wiązanek, wieńców oraz art. ogrodniczych na potrzeby Gminy Stalowa Wola oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 w zw. z art. 217 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (Identyfikator wcześniejszego unieważnionego postępowania e-Zamówienia: ocds-148610-c4ad9320-36a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1) . Postępowanie prowadzone pod numerem referencyjnym ZP-IV.271.147.2023 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do dnia 18 sierpnia 2023 roku do godz. 12:00, do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację w/w zadania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – IV.271.168.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30508,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kwiatów okolicznościowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli, na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wskazane w Załączniku nr 4 do niniejszego Zaproszenia ilości kwiatów okolicznościowych należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości zamówienia. Zakup kwiatów okolicznościowych może ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz ilości zamawianego asortymentu/towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 4 do niniejszego Zaproszenie do negocjacji, po cenach jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wymagane jest aby wszystkie elementy dekoracyjne i pomocnicze użyte do układania wieńców, wiązanek i kompozycji kwiatowych były świeże, oczyszczone
z kolców, prawidłowo związane, końce kwiatów równo obcięte, taśmy pomocnicze do mocowania starannie ukryte, szarfy i wstążki niepogniecione, litery na szarfie starannie napisane (jednakowa grubość i wielkość liter).
2) Zamówienia składane będą osobiście lub telefonicznie przez pracowników Urzędu Miasta Stalowej Woli.
3) Zamawiający określi podczas zamawiania przedmiot zamówienia jego skład tj. czy ma być jeden rodzaj kwiatów, czy kwiaty mieszane, dodatkowo w przypadku wiązanek lub wieńców: szarfa z napisem lub bez napisu, jaki rodzaj szarfy – materiałowa czy plastik oraz czy ze stelażem czy bez stelaża.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania kompozycji kwiatowych (dot. bukietów, kwiatów ciętych oraz wiązanek na liściu) w trybie pilnym zgodnie z terminem wynegocjowanym z Wykonawcą jednak nie dłuższym niż 3 godziny od złożenia zamówienia.
5) Zamawiający wymaga, aby kwiaty były świeże i okazałe, kwitnące kwiaty powinny posiadać rozwinięty kwiat, ładne ulistnienie i atrakcyjne trwałe kwiatostany. Kwiaty zielone powinny posiadać zdrowe, zielone liście oraz grube liczne pędy właściwe dla danego gatunku.
6) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać kompozycje w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania Wykonawcy zamówień w trybie pilnym zgodnie z terminem wynegocjowanym z Wykonawcą, jednakże nie dłuższym niż 3 godziny. Termin realizacji zamówień pilnych stanowi kryterium oceny ofert.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:
Główny przedmiot:
03121210-0 - Kompozycje kwiatowe
8. Centralny Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Centralny Zamawiający wymaga dostawy kwiatów, które u jednego dostawcy przyniesie korzyści ekonomiczne (im większa ilość kwiatów w dostawie tym większa szansa na uzyskanie niższej ceny). Jeden Wykonawca będzie miał najlepszą wiedzę dotyczącą całości zamówienia i zabezpieczy interesy Zamawiającego przy realizacji zamówienia. Ponadto postępowanie prowadzone jest przez Centralnego Zamawiającego, którego zadaniem jest efektywne prowadzenie postępowań, które pozwolą na uzyskanie oszczędności w zawartych w ich konsekwencji umowach. Dlatego też, skoncentrowanie zamówień i tworzenie dużego zakresu zamówienia powinno skutkować obniżeniem cen z uwagi na efekt skali. Wartością stanowiącą podstawę wyboru trybu jest łączna wartość innych podobnych zamówień ujętych
w planie zamówień publicznych. Centralny Zamawiający z tych powodów, a także
z uwagi na tożsamy termin wykonywanych dostaw oraz podobny asortyment zamówienia zdecydował się objąć zamówieniem Zamawiającego jednym postępowaniem.
9. RÓWNOWAŻNOŚĆ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ
1) W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Wszelkie produkty opisane jako pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez zamawiającego
i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
3) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione
w w/w dokumentach.
5) Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
6) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
7) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
8) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
9) Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach zamówienia nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia co najmniej 28 dni przed datą oczekiwanego zatwierdzenia. W przypadku kiedy Zamawiający stwierdzi, ze zaproponowane zmiany nie zapewniają, zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania, Wykonawca zastosuje się do norm powołanych w dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121210-0 - Kompozycje kwiatowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIACIARNIA SASANKA ALICJA FRANKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8651031796
7.3.3) Ulica: Popiełuszki 4a
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWIACIARNIA "SASANKA" ALICJA FRANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
KWIACIARNIA "SASANKA" ALICJA FRANKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.