Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426374/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00438794/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00446652/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2023/BZP 00443597/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00444103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00444130/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00443510/01 - Wynik z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie usług poligraficznych dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631284322
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowowiejskiego
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-731
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 61 856 73 11
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443983
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00443510
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
25184,43
Po zmianie:
25790,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
zadanie częściowe nr 3
Po zmianie:
zadanie częściowe nr 1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
4
Po zmianie:
8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
4
Po zmianie:
8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
0
Po zmianie:
6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
20696,40
Po zmianie:
10547,25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
72670,50
Po zmianie:
24297,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
72670,50
Po zmianie:
10547,25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Zapol Sobczyk Spółka Komandytowa
Po zmianie:
ONStudio Sp. z o. o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Szczecin
Po zmianie:
Olsztyn
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
zachodniopomorskie
Po zmianie:
warmińsko-mazurskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
852-050-94-12
Po zmianie:
7393898868
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2022-12-15
Po zmianie:
2022-12-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
20696,40
Po zmianie:
10547,25
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu - dot. przystanków "Rynek Wschodni" oraz "Główna"
- Dostawa środków i preparatów do sprzątania
- Wymiana zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru stanowiącego element składowy systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania Centrum Zarządzania Kryzysowego
- "Weryfikacja dokumentacji projektowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa obiektów Palmiarni Poznańskiej""
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
- Wyłonienie Wykonawcy kompleksowej usługi wydawniczej publikacji naukowych (monografii i czasopism) Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
- Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów dla Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów związanych z działalnością Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
- Wydrukowanie i kolportaż w latach 2025 i 2026 12 wydań czasopisma "Gazeta Policyjna".
- Usługa druku urzędowych etykiet i paszportów roślin dla Wojewódzkich Inspektorów Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.