eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedbórz"Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 50

1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 40 10

1.5.8.) Numer faksu: 44 685 40 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedborz@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedborz.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c93b147-1942-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c93b147-1942-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00320032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dojazdów pożarowych w leśnictwach Reczków i Piskorzeniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283020,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dojazdu pożarowego nr 59 w leśnictwie Reczków”

Do remontu przeznaczony został odcinek drogi o długości 1500 m, początek drogi znajduje się na istniejącym włączeniu do drogi pożarowej nr 58 w oddziale 160/161. Zakończenie trasy przewidziane jest w oddziale leśnictwa Reczków. Droga na planowanym odcinku przebiega przez oddziały: 160/161, 173/174, 186/187.

Obecny stan odcinka drogi przewidzianego do remontu charakteryzuje się licznymi ubytkami nawierzchni i wybojami utrudniającymi przejazd samochodów ciężarowych. Nawierzchnia tłuczniowa jest zużyta i uszkodzona. Szerokości korony drogi wynosi 5 m, zaś szerokości jezdni to 3,5 m. W pasie drogi występują zarośnięte darniną pobocza i zamulone rowy przydrożne.

Zakres robót przewidzianych do wykonania na przedmiotowym odcinku drogi obejmuje wykonanie m.in.:
- usunięcie humusu z poboczy i mijanek,
- karczowanie nalotu sosnowego i usunięcie poza pas drogi,
- zerwanie starej nawierzchni i wyrównanie nawierzchni drogi głównej oraz mijanek,
- wzruszenie i wyrównanie oraz uzupełnienie istniejącej nawierzchni (także mijanek) mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
- odmulenie rowów z namułu do głębokości 50 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 142538,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dojazdu pożarowego nr 37 w leśnictwie Piskorzeniec”

Do remontu przeznaczony został odcinek drogi o długości 2600 m, droga w podanym odcinku przebiega przez oddziały: 233/240, 232/239, 238/241, 237/244.
Obecny stan odcinka drogi przewidzianego do remontu charakteryzuje się licznymi wybojami i koleinami utrudniającymi przejazd samochodów ciężarowych. Nawierzchnia tłuczniowa jest zużyta i uszkodzona. Szerokości korony drogi wynosi od 4,5 do 5 m, zaś szerokości jezdni wynosi do 3,5 m. Pobocza zarośnięte darniną.

Zakres robót przewidzianych do wykonania na przedmiotowym odcinku drogi obejmuje wykonanie m.in.:
- usunięcie darniny z poboczy i rozplantowanie poza pas drogowy – na prawą stronę drogi.
- karczowanie nalotu sosnowego i usunięcie z pasa drogi,
- zerwanie i wzruszenie starej nawierzchni, mieszanie i wyrównanie podłoża do spadku daszkowego – profilowanie z zagęszczeniem,
- uzupełnienie ubytków istniejącej nawierzchni tłuczniowej (grubość średnia 10 cm) kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm z zagęszczeniem walcami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 140481,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168002,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366171,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168002,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361378760

7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 15/165

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168002,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136714,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36174,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136714,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361378760

7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 15/165

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136714,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.