eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB



Og³oszenie z dnia 2023-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f651f4b2-69b4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00444003

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031472/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/830884

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/830884

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
https://platformazakupowa.pl/transakcja/830884
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datê wp³ywu ofert, informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ, przyjmuje siê datê ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie pytañ drog± e-mailow±, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania. Maksymalna wielko¶æ za³±czonego pliku do pojedynczej wiadomo¶ci: 30 MB
6. Zamawiaj±cy zaleca przekazywanie pytañ równie¿ w formie edytowalnej.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
9. Niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
 sta³y dostêp do sieci Internet,
 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i pó¼niejsze lub Chrome ver. 45 i pó¼niejsze lub Opera ver. 37 i pó¼niejsze,
 w³±czona obs³uga JavaScript,
 oprogramowanie s³u¿±ce do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf.
10. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 oferta za³±czona przez Wykonawcê na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
11. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, z³o¿enia oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne jest codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzib± w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, macie Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;

Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe s± przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP), tj. w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu.
Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
 Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie powy¿ej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
cd pkt XXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.282.22.2023.TP-fn

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy ulicy Powstania Styczniowego 9b oraz pozosta³ych obiektów Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego, i mienia mieszcz±cego siê pod tym samym adresem,
b) ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób przebywaj±cych na terenie obiektów w.w. instytucji w Gdyni przy ulicy Powstania Styczniowego 9b,
c) prowadzenie dzia³añ zapobiegaj±cych przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±cych powstawaniu szkody wynikaj±cej z innych zdarzeñ oraz nie dopuszczanie do wstêpu, osób nieuprawnionych na tereny chronione,
d) obs³ugê systemu monitoringu CCTV, systemu alarmowania : SSP - system sygnalizacji po¿arowej oraz systemy alarmowe w³amania.
e) serwis urz±dzeñ stanowi±cych system monitoringu CCTV wraz z systemem alarmowym w³amania z wy³±czeniem systemu SSP, w obiektach Zamawiaj±cego, zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy i zaleceniami producenta. Wykonawca odpowiada za sprawne dzia³anie systemu monitoringu CCTV oraz systemu alarmowego w³amania, z którego sporz±dza miesiêczne przegl±dy techniczne.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ / wzoru umowy.
4. Plan obiektów objêtych ochron± przez Wykonawcê stanowi za³±cznik nr 3 do wzoru umowy.
5 Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie bêd± podlegaæ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert .

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie gotowo¶ci przez Grupê interwencyjn±

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
udowodni± posiadanie:
a) koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców
1.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi (umowy), polegaj±ce na dozorze obiektu(ów) u¿yteczno¶ci publicznej ¶wiadczonych ca³odobowo przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesiêcy o warto¶ci brutto minimum 600.000 z³ dla 12 miesiêcy,
W przypadku z³o¿enia dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia, ¶wiadczeñ w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U z 2019 r. poz. 1065)– nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny
oraz
b) skieruj± do realizacji zamówienia publicznego nastêpuj±ce osoby:
 10 osób - pracowników ochrony fizycznej - wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadaj±cych legitymacjê kwalifikowanego pracownika ochrony, z min. 12-miesiêcznym do¶wiadczeniem w pracy w ochronie osób i mienia w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej,
 1 osobê - pracownika zabezpieczenia technicznego - wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i posiadaj±cego legitymacjê kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, z min. 12-miesiêcznym do¶wiadczeniem w pracy w serwisowaniu lub konserwacji lub naprawach elektronicznych urz±dzeñ i systemów alarmowych, sygnalizuj±cych zagro¿enie chronionych osób i mienia oraz awaryjnym ich otwieraniu w miejscach zainstalowania w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej
Wymagany warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonaj± prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby jest zobowi±zany wykonaæ prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

INNE, NIEZBÊDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 1 do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zastrze¿one w ofercie informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

11.500,00 z³ (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy piêæset z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni wykonawcy, (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci sk³adaj± jedn± ofertê, która musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
8. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa reguluj±ca zasady wspó³pracy uczestników postêpowania w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych w formie spó³ki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa spó³ki cywilnej.
6. Osoby reprezentuj±ce Wykonawcê przy podpisywaniu umowy powinny posiadaæ ze sob± dokumenty potwierdzaj±ce ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie bêdzie wynikaæ z dokumentów z³o¿onych w toku postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/transakcja/830884

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawca. O¶wiadczenie te mo¿e byæ z³o¿one przez pe³nomocnika, jednak¿e musi dotyczyæ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.