eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra"Prace konserwatorskie budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Prace konserwatorskie budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65/544-39-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Prace konserwatorskie budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d02040-297a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028995/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Prace konserwatorskie w budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263095,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie dotyczy remontu ścian, sufitów oraz podłóg w holu na I piętrze, korytarzu na par-terze, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, wraz z remontem ścian, sufitu, podłóg i wymianą okładziny stopni schodowych klatki schodowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu w ramach zadania „Prace konserwatorskie budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wąsoszu”
1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:
1.2.1. remontu ścian,
1.2.2. remontu sufitów,
1.2.3. remontu podłóg w holu i na I piętrze,
1.2.4. korytarzu na parterze,
1.2.5. wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, wraz z remontem ścian, sufitu, podłóg i wymianą okładziny stopni schodowych klatki schodowej.
1.3. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.
1.4. Remont obejmuje część obiektu i nie zmienia funkcji poszczególnych pomieszczeń ani warunków p.poż obiektu. Projektowany zakres prac nie obejmuje wykonywania nowych otworów, wyburzenia lub zmiany lokalizacji ścian a jedynie dotyczy wykonania nowych warstw malarskich ścian i sufitów, wymiany okładziny stopni schodowych, wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, wykonania nowych warstw malarskich na biegach i balustradach schodowych, wymiany wykończenia podłóg na korytarzu parteru oraz klatce schodowej i holu I piętra. Całość prac będzie prowadzona wewnątrz budynku.
1.5. Zakres prac przewidziany w ramach remontu:
• przygotowanie ścian i sufitów do wykonania gładzi gipsowych – demontaż elementów wtórnych na ścianach, zmycie i odtłuszczenie, likwidacja lamperii z farby olejnej i tynku cienkowarstwowego.
• rozbiórka istniejących posadzek z płytek i parkietu
• demontaż okładzin stopni schodowych
• oczyszczenie konstrukcji stalowej schodów i balustrad z farby olejnej
• demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej. • wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach
• warstwa wyrównawcza pod nowe podłogi
• wykonanie parkietu drewnianego w holu i korytarzu I piętra
• wykonanie nowej podłogi z płytek – kolor i wzór do ustalenia z zamawiającym.
• montaż nowej stolarki drzwiowej drewnianej
• malowanie ścian i sufitów. Kolor do uzgodnienia z zamawiającym
• zabezpieczenie ścian do wysokości 1,7m lakierem ochronnym
• malowanie schodów i balustrad
• montaż nowych stopnic drewnianych
1.6. Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie w przepisami BHP i w uzgodnieniu z inwestorem. Materiały stosowane do remontu muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadać oznaczenie „B” lub „CE”.
1.7. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz na ustalonych w umowie warunkach.
1.8. Każdy oferent powinien wkalkulować w cenę oferty wykonanie tablic informacyjnych o źródłach dofinansowania.
1.9. Każdy oferent przed złożeniem oferty winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót i uwzględnienie ewentualnych robót koniecznych do wykonania, a nie wynikających wprost z dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44233000-2 - Klatki schodowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398313,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467644,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398313,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB-TECH Tomasz Zaremba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-18-12-481

7.3.3) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 38

7.3.4) Miejscowość: Dąbcze

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Stolarstwo Piotr Robaczyński, ul. Kotkowiaka 11, 63-860 Pogorzela, NIP 6961411782, REGON: 302503196, nr tel. 600 043 125, e-mail: stolarstwo-robaczynski@naszafirma.pl – wykonawcy zostaną powierzone prace związane ze stolarką drzwiową,
2) Leo Wykończenia Bartosz Marach, ul. Okrężna 17, 64-130 Rydzyna, NIP 6972383026, REGON: 389750107, tel. 789352100 - wykonawcy zostaną powierzone prace związane ze szpachlowaniem ścian,
3) PHU Tomasz Kowalczyk, ul. Brzozowa, nr 6, lok. 20, 58-530 Kowary, NIP: 6111250803, REGON: 230408237, nr tel. 509211282, e-mail: biuro.tomtech@op.pl - wykonawcy zostaną powierzone prace związane z piaskowaniem konstrukcji schodów.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398313,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.