eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkRemont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w budynkach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w budynkach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w budynkach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2826ac-2c90-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont częściowy budynków nr 3 i 7 (izolacja przeciwwilgościowa) w kompleksach wojskowych przy ul. 17 Marca i ul. Sikorskiego w Malborku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.46.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115744,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 7 (pomieszczenie 5 i częściowo UM nr 2) w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50114,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach piwnic (01, 02 oraz korytarz 1) w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 3 w Malborku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 92250,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50114,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52878,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50114,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana KONKRET Sławomir Pytko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791142301

7.3.3) Ulica: Gen. Grota-Roweckiego 1D/1

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50114,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
Zamawiający w dniu 05.07.2024r. wybrał jako najkorzystniejszą w części 2, ofertę Wykonawcy ELITA – budownictwo Bartłomiej Małolepszy, ul. Stanisława Skarzyńskiego 5, 83 – 200 STAROGARD GDASKI. Następnie w dniu w ramach wykonywanych formalności proceduralnych, poinformował strony postępowania o swojej decyzji i przystąpił do przygotowywania umowy. W dniu 09.07.2024r. zawiadomił Wykonawcę, że podpisanie umowy
będzie możliwe po dopełnieniu nw formalności i zgodnie z treścią rozdziału 23 SWZ, Zamawiający wezwał Wykonawcę o przesłanie dokumentów tj.:
a) kosztorys ofertowy, na potrzeby określone w § 18 ust. 3 pkt. 4 litera g umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uproszczonego kosztorysu ofertowego w formie edytowalnej (format: xls, ath). Kosztorys należy wykonać metodą kalkulacji uproszczonej, jako iloczynu ilości roboczo godzin zgodnych z przedmiarem robót i ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę za pozycję i jednostkę miary zawarte w przedmiarze robót. Ww. kosztorys musi być zgodny z tabelą wartości elementów wynagrodzenia ryczałtowego. Ewentualne zmiany w kosztorysie w stosunku do przedmiaru robót lub tabeli elementów wynagrodzenia ryczałtowego możliwe są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. Zamawiający zachowuje wówczas prawo do odmowy zmiany umowy, na warunkach określonych w §18
b) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp osób wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego
c) kopie uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do PIB –u osób przewidzianych do pełnienia funkcji - kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy.
Wykonawca w odpowiedzi na w/w wiadomość, złożył wymagane dokumenty.
Następnie w dniu 18.07.2024r. wysłał oświadczenie własne za pośrednictwem platformy zakupowej portal.smartpzp.pl/22blt w zakładce Wiadomości o poniższej treści:
„Dzień dobry, z przykrością informuję iż nie będę w stanie wykonać zamówienia z powodu wcześniejszego podpisania umowy innego zlecenia. Proszę o wycofanie mojej oferty. z poważaniem Małolepszy Bartłomiej”.
Mając na uwadze brzmienie art. 263 gdzie wskazano „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w
postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.” Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.