Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406335/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kamienicy Polskiej w ramach pr.: CUS Nowe spojrzenie na usługi społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienica Polska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 12
1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Polska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-260
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343273333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kamienicapolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Kamienicy Polskiej w ramach pr.: CUS Nowe spojrzenie na usługi społeczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f18491-add1-46c5-84ec-b7126e0e9f21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1161201,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa: ul. Marii Konopnickiej 370A, 42-260 Kamienica Polska, dz. nr ewid. 357/1, obr. Kamienica Polska.
Inwestor: Gmina Kamienica Polska, ul. Marii Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SWZ:
- pozwolenie na budowę CUS
- Projekt Techniczny CUS architektoniczno-budowlany
- Projekt Techniczny CUS branża sanitarna
- Projekt Techniczny CUS instalacje elektryczne
- przedmiar CUS
- STWiORB CUS
Uwaga
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ (dokumentacji technicznej), Zamawiający wskazał konkretne nazwy materiałów lub zawarł inne treści, które w sposób bezpośredni lub pośredni wskazują lub mogą wskazywać na konkretny wyrób, oznacza to, że zrobił to w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia i określają minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy przygotowaniu oferty dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż przywoływane w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną oraz STWiORB. Z uwagi, że umowa na roboty budowlane jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji technicznej oraz STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie ryczałtowej.
Na wyżej wymienionej nieruchomość realizowane będą dwa zadania inwestycyjne:
1. CUS (realizacja zgodnie z przedmiotowym postępowaniem) dotyczyć będzie:
- Przebudowy wnętrza istniejącego budynku na poziomie I piętra,
- Remontu nieużytkowego strychu, wymiana konstrukcji i poszycia dachu nad I piętrem,
- Termomodernizacji ścian na poziomie I piętra, w tym remont balkonu od strony ulicy,
- Dobudowy nowej klatki schodowej i windy dla osób niepełnosprawnych wraz z nowym wiatrołapem,
- Wymiany na nowe instalacji wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji grawitacyjnej od poziomu stropu nad parterem ponad dach, (kotłownia gazowa zasilająca I piętro w ciepło zlokalizowana w parterowej części budynku wg odrębnego opracowania w ramach zdania z programu MALUCH+ ).
2. MALUCH+ (realizacjia wg odrębnego postępowania) dotyczyć będzie:
- Przebudowy, rozbudowy (w projektowanej nowej kl. schodowej w ramachopracowania C.U.S. znajdzie się jedno pomieszczenie pod schodami pełniące funkcje pomieszczenia na wózki dla dzieci żłobka) i wnętrza istniejącego budynku na poziomie parteru na potrzeby żłobka,
- Remont i adaptacja pomieszczeń piwnic,
- Hydroizolacja ścian piwnic,
- Termomodernizacja ścian na poziomie parteru, remont schodów zewnętrznych od strony ulicy,
- Modernizacja kotłowni gazowej,
- Wymiana instalacji na poziomie parteru: wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, gazowej, wentylacji grawitacyjnej od poziomu piwnic do poziomu stropu nad parterem,
- Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych na poziomie przyziemia w obrębie budynku (opaska wokół budynku, nawierzchnia utwardzona przy wejściu do budynku).
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, uwzględniającym podział na zadania Harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji harmonogramu na wniosek Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz prowadzenia prac w sposób koordynowany z pracami na drugim zadaniu inwestycyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KAMIENICA POLSKA
więcej: przetargi KAMIENICA POLSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.