eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczWykonanie usług pralniczych na potrzeby Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług pralniczych na potrzeby Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51727933-56e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług pralniczych na potrzeby Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51727933-56e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa pralnicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403599

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego dla Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu są usługi prania sklasyfikowanych w grupie CPV 98310000-9 (usługi prania i czyszczenia na sucho) i poboczne CPV:
- CPV 98311000-6 – usługa odbierania prania,
-CPV 98315000-4 – usługa prasowania,
- CPV 98312000-3 (usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych).

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pralniczej zwanej dalej „PRANIE" - tzn. pranie wodne, czyszczenie chemiczne, suszenie, dezynfekcja, maglowanie, prasowanie, składanie oraz drobne naprawy krawieckie kierowanych do prania przedmiotów na które składają się: ręczniki, ścierki, prześcieradła, poszewki, koce (również z pokoi gościnnych), koszule więzienne, podkoszulki, piżamy, ubrania drelichowe, ubrania robocze, fartuchy drelichowe, ubrania kucharskie i materace oraz prywatna odzież osadzonych. Maglowanie wybranych składników: prześcieradła i poszewki. Składanie wszystkich przedmiotów poddanych praniu.
Odbiór i dostawa prania na koszt Wykonawcy w wymiennych opakowaniach zbiorczych odpowiednich do przekazywanego towaru będących własnością WYKONAWCY.
Podczas przekazywania prania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym następować będzie odbiór ilościowy, jakościowy oraz wagowy. Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie dokumenty bądź certyfikaty, potwierdzające, iż pralnia stosuje technologie gwarantująca pełną biobójczość wobec wszystkich wirusów łącznie z koronawirusem wywołującym COVID-19.

1. Szacowana maksymalna ilość prania to ok. 49 000 kg w całym okresie obowiązywania umowy
2. Odbiór brudnych a dostawa czystych składników odbywać się będzie na koszt Wykonawcy do pomieszczeń na terenie Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu, Leksandrowa 1, w każdym tygodniu w wyznaczonym dniu tj. (środa a jeżeli przypada na dzień wolny od pracy, wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy lub inny dzień który zostanie ustalony z Zamawiającym) w godz. 900-1200.
3. Wykonawca winien uwzględnić dodatkowy odbiór brudnych a dostawę czystych składników drugi raz w tygodniu w sytuacjach w których jednostka musi zapewnić odpowiednie warunki sanitarne. Każde inne lub dodatkowe zamówienie będzie uzgadniane telefonicznie lub e-mail najpóźniej jeden dzień przed dostawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Twaróg SimplyQ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371032587

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-12 do 2024-10-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.