Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d6c0f50-2979-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d6c0f50-2979-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042153/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze-Zwierzyniec Trzeci-Konieczki. oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.4.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dokumentacji projektowej oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
2. Zadanie obejmuje przebudowę dróg gminnych nr 693024S i nr 693027S o łącznej długości ok. 5,7 km oraz budowę chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków o dł. ok. 550 mb. W zakres prac objętych niniejszą inwestycją wchodzą w szczególności :
I ETAP Dokumentacja projektowa - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych przebudowy dróg gminnych nr 693024S i nr 693027S o łącznej długości ok. 5,7 km, obejmującej w szczególności:
1) wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla przebudowy odcinka drogi gminnej nr 693027S (w km od 1+ 600 do km 2+480) dz. ewid. 357 obręb Zwierzyniec Trzeci Gmina Panki, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych.
2) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
3) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
4) opracowanie i zatwierdzenie w imieniu Zamawiającego czasowej i stałej organizacji ruchu,
5) innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,
6) Uzyskanie zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego (jeżeli będzie wymagane),
7) Wykonanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej trasy projektowanej drogi wraz z urządzeniami towarzyszącymi oraz badań geologicznych,
8) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.
9) W oparciu o wykonaną dokumentację projektową opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIORB, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021r., poz. 2458).
3. Wszystkie formułowane w imieniu Zamawiającego wnioski powinny uzyskać jego akceptację.
4. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt drogi. Zaakceptowanie projektu przebudowy drogi przez Zamawiającego jest warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych.
5. Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
6. Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
1) wersja drukowana (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, projekt wykonawczy) – 4 egzemplarze. Rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności.
2) wersja drukowana (przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie,) – 2 egzemplarze.
3) wersja elektroniczna – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowalnej i 1 tylko do odczytu:
- rysunki - format: pdf
- obrazy – format: jpg lub pdf,
- tekst – format doc i pdf
- arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
4) dokumentacja wyszczególniona w lit. 1) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
7. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych,
8. W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych i przekazanych projektach budowlanych.
II ETAP - Roboty budowlane:
1. Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i nr 693027S o łącznej długości ok. 5,7 km obejmującą w szczególności:
- obsługę geodezyjną inwestycji,
- roboty rozbiórkowe zdegradowanej nawierzchni dróg wraz z podbudową,
- roboty rozbiórkowe zjazdów, przepustów, i innych elementów infrastruktury drogowej,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z stabilizacją hydrauliczną podłoża cementem,
- wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek betonowo-asfaltowych AC,
- wykonanie poboczy drogi,
- odtworzenie rowów przydrożnych,
- wykonanie odwodnienia drogi,
- wykonanie przepustów ,
- wykonanie i przebudowa zjazdów z drogi,
- wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi,
2. Budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, obejmującą w szczególności:
- obsługę geodezyjną inwestycji,
- roboty rozbiórkowe istniejących zjazdów i przepustów, podjazdów, rowów, i innych elementów infrastruktury drogowej,
- wykonanie chodnika z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego na odcinku ok. 550 mb wraz z obrzeżami betonowymi,
- wykonanie przepustu rurowego w ciągu chodnika, wraz z elementami odwodnienia i studniami rewizyjnymi, ,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości i przepustów pod zjazdami wraz z podbudową,
- przebudowa istniejących zjazdów,
- wykonanie i oznakowanie przejść dla pieszych,
- wykonanie odwodnienia chodnika,
- wykonanie i przebudowa istniejących zjazdów,
- wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy- PFU Przebudowy dróg gminnych nr 693024S i nr 693027S; stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, Dokumentacja projektowa Budowy chodnika na ul. Ogrodowej w m-ci Panki od hali sportowej do bloków; stanowiąca Załącznik nr 1A do SWZ i wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
34953300-5 - Chodniki
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7961619,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9044835,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7961619,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243065652
7.3.3) Ulica: Ul. Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7961619,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków”, (trzecie postępowanie) realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Dokumentacja projektowa przebudowy ul. Powstańców Śląskich w Paniówkach
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.