Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00393000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa centrum rekreacyjnego w sołectwie Suszec przy ul. Ogrodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a09df9c-516a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa centrum rekreacyjnego w sołectwie Suszec przy ul. Ogrodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a09df9c-516a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa centrum rekreacyjnego w sołectwie Suszec przy ul. Ogrodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164088,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Przebudowa centrum rekreacyjnego w sołectwie Suszec przy ul. Ogrodowej", zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót objętych ww. przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i montaż wyposażenia placu zabaw – zgodnie z dołączoną dokumentacją wraz z demontażem i ponownym montażem 3 sztuk urządzeń zabawowych nr 10, 11 i 12. Utwardzenie przy karuzeli integracyjnej kostką betonową i kostką gumową wokół karuzeli. Dosypanie piasku w brakujących miejscach.
2. Wyposażenie placu zabaw obejmuje następujące urządzenia oznaczone w dokumentacji jako:
Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych – urządzenie nr 1 (zał. nr 7.4 - 7.5 do SWZ),
Huśtawka wagowa Maluch- urządzenie nr 2 (zał. nr 7.6 do SWZ),
Bujak sprężynowy – urządzenie nr 3 (zał. nr 7.7 do SWZ),
Huśtawka potrójna - urządzenie nr 4 (zał. nr 7.8 – 7.9 do SWZ),
Deska surfingowa – urządzenie nr 5 (zał. nr 7.10 do SWZ),
Zestaw zabawowy - urządzenie nr 6 (zał. nr 7.11 - 7.12 do SWZ),
Walec krótki- urządzenie nr 7 (zał. nr 7.13 do SWZ),
Karuzela integracyjna 2 os. – urządzenie nr 8 (zał. nr 7.14 – 7.15 do SWZ),
Tablica informacyjna z Regulaminem użytkowania placu zabaw – urządzenie nr 9 (zał. nr 7.16 do SWZ),
Bujak sprężynowy 2 szt.- demontaż istniejącego urządzenia i ponowny montaż w innym miejscu – urządzenie nr 10 i 11 (zgodnie z zał. nr 7.2 do SWZ) ,
Karuzela- demontaż istniejącego urządzenia i ponowny montaż w innym miejscu – urządzenie nr 12 (zgodnie z zał. nr 7.2 do SWZ).
Ofertę należy wycenić zgodnie z zakresem wskazanym w formularzu przedmiaru stanowiącym zał. 1.A do SWZ!
3. W ofercie należy uwzględnić również:
- zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
- odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania. chodniki, place, drogi, itp. powstałych w trakcie prowadzenia robót i usunięcie szkód z tym związanych,
- jeśli są wymagane, koszty asysty gestorów sieci,
- koszty związane z utrzymaniem gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia (w tym zamontowane urządzenia, materiały, instalacje) i związane z tym niezbędne przeglądy gwarancyjne,
- koszty nadzorów branżowych.
- ewentualne koszty obsługi geodezyjnej.
Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej, jak również w pkt. 15.3 SWZ, należy skalkulować w cenie ofertowej.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MATERIAŁÓW:
Stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia muszą:
być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia,
posiadać właściwe atesty, certyfikaty i inne dokumenty przewidziane przepisami prawa oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
być dopuszczone do obrotu, zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów,
być zgodne z wymaganiami określonymi w zał.1.B do SWZ.
Uwaga:
Poprzez produkt (produkty), o których mowa w niniejszej SWZ, należy rozumieć wszystkie urządzenia, podzespoły, instalacje oraz materiały dostarczane i montowane w ramach robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem, z wyłączeniem urządzeń nr 10, 11 i 12 (zał. nr 7.2 do SWZ) pochodzących z demontażu.
4.3 Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) minimalne wymagania oraz parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe dotyczące istotnych cech produktów instalowanych w ramach przedmiotu zamówienia zostały określone w:
- tabeli istotnych parametrów - zał. nr 1.B do SWZ (należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą);
- Uwaga: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, każdy WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY załączyć do oferty w/w WYPEŁNIONĄ i PODPISANĄ TABELĘ ISTOTNYCH PARAMETRÓW – zał. 1.B oraz dokumenty stanowiące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2.3 SWZ, które należy złożyć wraz z ofertą.
Przedmiot zamówienia, stanowiący treść oferty, musi być JEDNOZNACZNIE określony w dacie jej złożenia, tj. Wykonawca w kol. 3 w tabeli w zał. 1.B do SWZ, musi jednoznacznie określić NAZWĘ PRODUCENTA ORAZ MODEL, NUMER KATALOGOWY LUB INNE OZNACZENIE, UMOŻLIWIAJĄCE DOKŁADNE WSKAZANIE OFEROWANEGO PRODUKTU. Wskazanie będzie wiążące. Nie dopuszcza się zmian oferowanych produktów po terminie składania oferty.
Dopuszczalne odstępstwa od wymaganych przez Zamawiającego dla oferowanych produktów parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych zostały określone przy opisie poszczególnych wymagań i parametrów, w kol. 2 tabeli w zał. nr 1.B do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą stosowne dokumenty np. karty techniczne lub karty katalogowe, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów dla oferowanych przez siebie produktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i określonych w nich parametrów technicznych oferowanych urządzeń/produktów na podstawie innych dostępnych źródeł informacji np. stron internetowych producenta lub weryfikację u źródła.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 4.8 SWZ.
2) jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wskazuje na odmienne wymagania dla produktów niż określone w zał. nr 1.B do SWZ, to jako właściwe do realizacji i wyceny należy przyjąć wymagania określone w zał. nr 1.B do SWZ;
3) Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty (w tym ich elementy składowe), posiadały wymagane przepisami prawa dokumenty;
W trakcie robót, przed przystąpieniem do montażu, instalacji, itp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów (atestów, kart technicznych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, deklaracji właściwości użytkowych wystawionych przez producenta lub przez jego upoważnionego przedstawiciela itp.), które pozwolą na ocenę zgodności wyrobów z dokumentacją oraz ofertą Wykonawcy. Zamawiający na tej podstawie wydaje zgodę na przystąpienie do danego zakresu robót; W przypadku, gdy wykonawca zamontuje bez zgody zamawiającego produkty niespełniające założeń dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będzie zobowiązany do ich zdemontowania i zastosowania wyrobów zgodnych z wymaganiami określonymi przez zamawiającego i przez niego zatwierdzonych na koszt i ryzyko wykonawcy, bez możliwości wysuwania roszczeń ze strony wykonawcy w tym zakresie.
4) stanowiące przedmiot zamówienia produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz muszą spełniać wszelkie normy i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, z wyłączeniem urządzeń nr 10, 11 i 12 pochodzących z demontażu.
5) WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI:
Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na dostarczone produkty (urządzenia) oraz wykonane prace montażowe i budowlane, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 36 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad.
Dla urządzeń pochodzących z demontażu (nr 10, 11 i 12 zgodnie z zał. 7.2 do SWZ) Wykonawca udzieli gwarancji tylko na prace montażowe.
UWAGA:
Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy placu zabaw, jaki spodziewa się uzyskać Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, za zasadach określonych w pkt. 4.8 SWZ, pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw zabawowy może spełniać więcej funkcji, jednak nie mniej. Urządzenia zabawowe muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.
Wymiary urządzeń zostały określone w opisie w zał. 1.B do SWZ wraz z dopuszczalną tolerancją. Gabaryty są uwarunkowane miejscem montażu.
Wszystkie urządzenia należy umiejscowić i wykonać zgodnie z przedłożoną dokumentacją.
Cena ofertowa powinna uwzględniać koszt dostawy oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dostawę na miejsce, montaż, ustawienie oraz warunki gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197437,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197437,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197437,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurodroga Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241580930
7.3.3) Ulica: Wolna, 80a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197437,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZEC
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.