Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387453/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1f638a8-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządza drogami powiatowymi zgodnie z postanowieniami ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f638a8-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038059/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1361940,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych dla zadania „Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r.”
3.3 Zakres zadania obejmuje przebudowę dróg powiatowych kategoria ruchu KR3:
• DP nr 2024K – Hucisko, Niżowa – dł. 200+350 m
• DP 2023K – Hucisko – dł. 500 m
• DP 2037K – Czarnochowice dł. 200 m
• DP 2027K – ul. Klaśnieńska w Wieliczce – dł. 100+200+150 m
• DP 2014K – Zakrzów – dł.700 m
• DP 2002K – Chobot – dł. 350 m (szer. 3 m)
• DP 2038K – Mała Wieś – dł. 150 m
• DP 2027K – Koźmice W. - dł. 250 m
• DP 2023K – Sułów -dł. 50 m
• DP 2020K – Sławkowice – dł. 400 m
• DP 2022K – Mietniów – dł. 100 m
3.4 Na odcinkach w/w dróg zostaną wykonane następujące roboty drogowe:
• Roboty przygotowawcze
• Frezowanie nawierzchni
• Nawierzchnia z MMA standard – warstwa wiążąca
• Nawierzchnia z MMA standard – warstwa ścieralna
• Roboty wykończeniowe i towarzyszące
3.5 Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót załącznik C1 do SWZ, (zakres podstawowy), załącznik C2 (zakres prawo opcji), wzorze umowy załącznik B do SWZ oraz w szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót (STWIOR) załącznik D do SWZ.
3.6 Podane ilości w przedmiarze robót są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający na bieżąco ocenia konieczność wykonania prac remontowych, uszkodzonych elementów pasa drogowego. Zamawiający jest związany realizacją zamówienia w kwocie wyliczonej na podstawie przedmiaru robót, załącznik C1 do SWZ (zakres podstawowy)
3.7 Minimalny zakres realizacji zamówienia wynosi 95% wartość obliczonej na podstawie załączonego przedmiaru robót załącznik C1 do SWZ zamówienia podstawowego.
3.8 Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji. Maksymalny zakres robót wynikających z prawa opcji obejmuje ilości robót określone w przedmiarze załącznik C2 do SWZ. Obejmuje remont dróg powiatowych 200K Zagórzany, 2030K Koźmice Wielkie oraz zwiększenie zakresu robót zamówienia podstawowego poprzez ewentualne wydłużenie remontowanych odcinków drogi wskazanych w zamówieniu podstawowym.
3.9 Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3.10 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3.4 Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
3.5 Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację robót budowlanych.
3.6 Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
3.7 Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót drogowych opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego.
3.8 Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.9 Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego.
3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.11 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy - załącznik B do SWZ
3.12 Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy
3.13 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania, zabezpieczenia robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu z zapewnieniem stałego dostępu do okolicznych nieruchomości ewentualnym czasowym ograniczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2875461,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4022297,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2875461,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528223671
7.3.3) Ulica: 293
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 32-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty drogowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1532686,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.