Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00338563/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaoswiecim.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e23a349-19c1-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040100/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres inwestycji obejmuje modernizację nw. ulic:
ETAP I
a. Ul. Orzechowa w sołectwie Babice:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej;
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- zabudowa krawężników i koryt betonowych;
- zabudowa ścieku przykrawęznikowego;
- przebudowa słupa energetycznego;
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia.
b. Ul. Graniczna w sołectwie Babice:
- Korytowanie;
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa);
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia (zabudowa studni rewizyjnej na istniejącym kanale kanalizacji deszczowej, zabudowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami.
c. Ul. Świętokrzyska w sołectwie Harmęże:
- Korytowanie;
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa);
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia.
d. Ul. Zalesie w sołectwie Poręba Wielka:
- Korytowanie;
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa);
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia.
e. Ul. Puściny w sołectwie Grojec obręb Łazy:
- Korytowanie;
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa);
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia.
f. Ul. Lazurowa w sołectwie Włosienica:
- Korytowanie
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa)
- wykonanie poboczy
- remont zjazdów
- poprawa odwodnienia
ETAP II
a. Ul. Staroplebańska w sołectwie Rajsko:
- Korytowanie;
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5;
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa);
- wykonanie poboczy;
- remont zjazdów;
- poprawa odwodnienia.
b. Ul. M. Radziwiłł w sołectwie Stawy Grojeckie:
- Korytowanie
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa)
- wykonanie poboczy
- remont zjazdów
- poprawa odwodnienia
c. Ul. Ruczaj w sołectwie Poręba Wielka
- Korytowanie
- Wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego
- wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem recykling materiału podbudowy z dodatkiem cementu (2,5 ÷ 5 MPa)
- wykonanie poboczy
- remont zjazdów
- poprawa odwodnienia
d. Ul. Św. Medarda w sołectwie Broszkowice:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych)
i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) zamierzenia inwestycyjnego mających na celu wykonanie robót obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej ul. Św. Medarda w Broszkowicach.
2. Zakres poszczególnych prac w zakresie Etapu I oraz Etapu II lit. a,b,c został wskazany w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót i SWZ.
3. Zakres prac dotyczących zakresu określonego w Etapie II lit. d został wskazany w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej jako "PFU").
4. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie projektu budowlanego sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 (Dz.U. z 2022 poz.1679) na podstawie PFU wraz z załącznikami, w szczególności:
a. uzyskanie wszelkich warunków, opinii, ekspertyz, pozwoleń, badań w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej,
b. projekt budowlany - wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami i ekspertyzami,
c. uzyskanie wszelkich koniecznych rozstrzygnięć organów administracyjno-budowalnych
d. projekty techniczne uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany,
e. projekt docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, oraz zatwierdzeniami przez organ zarządzający ruchem,
f. projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, oraz zatwierdzeniami przez organ zarządzający ruchem,
g. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
h. przedmiary robót - zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót z podziałem na obiekty i etapy, w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych,
i. kosztorysy inwestorskie - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
j. uzgodnienie warunków technicznych z instytucjami zarządzającymi poszczególnymi mediami,
k. uzgadnianie z Zamawiającym wszystkich rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej dla całego zakresu przedmiotu inwestycji,
l. sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
5. Wykonanie robót budowlanych - Zakres robót budowanych obejmuje wykonanie robót na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w szczególności:
a. pełen zakres zaprojektowanych prac budowlanych,
b. roboty instalacyjne (wszystkie branże),
c. roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
d. wykonanie przebudowy i przekładek sieci, jeśli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycja,
e. obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; zapewnienie nadzorów specjalistycznych (w razie potrzeby),
f. organizacja placu budowy w tym zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy, ubezpieczenie terenu robót,
g. wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów i instalacji,
h. przygotowanie dokumentacji powykonawczej dla całości zadania,
i. złożenie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy,
j. uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót (o ile będzie wymagane),
6. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi po odbiorze wykonanej dokumentacji projektowej i po uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych decyzji i pozwoleń oraz po ich weryfikacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie 20 dniowy termin na wykonanie weryfikacji.
7. Uwaga:
a) Zamawiający wymaga aby całość zakresu projektów spełniała wymagania określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
b) Zmiany i odstępstwa od w/w dokumentów Zamawiający dopuszcza tylko w przypadku gdy rozwiązania zaproponowane w nich nie spełniają warunków technicznych lub obowiązujących przepisów.
c) Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań poprzez powołany w tym celu zespół osób, upoważniony do akceptacji proponowanych przez projektanta rozwiązań
d) Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
8. Wykonawca na własny koszt wykonana wszelkie badania, analizy, uzgodnienia, mapy itp. Niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz STWIOR... zgodnie z zapisem pkt 4.1 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5794796,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8892503,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5794796,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9441860340
7.3.3) Ulica: ul. I.Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5794796,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.