Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395224/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac405a2c-4df8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395224/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349156,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 1
Odśnieżanie dróg na terenie sołectw: Bobrowa, Tatarowce i drogi Tatarowce – Łukiany – Zajezierce i Bobrowa – Płoskie.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 250 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 350 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 15252,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 2
Odśnieżanie dróg na terenie sołectw: Kuriany, Płoskie, Kamionka, Protasy, Halickie, Białostoczek, Łubniki.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 200 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 400 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 38026,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 3
Odśnieżanie dróg na terenie sołectw: Rafałówka, Dobrzyniówka, Folwarki Małe, Wielkie i Tylwickie, Teodorowo, Rudnica, Małynka, Żywkowo, Ochremowicze.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 850 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 100 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 45666,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 4
Odśnieżanie dróg na terenie sołectw: Ryboły, Pawły, Dawidowicze, Ciełuszki, Kaniuki i całość drogi Ryboły – Rzepniki.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 160 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 220 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 9659,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 5
Odśnieżanie dróg na terenie sołectw: Zwierki, Skrybicze, Kudrycze, Krynickie, Rzepniki, Koźliki.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 160 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 220 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 21683,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 6
Odśnieżanie dróg na terenie miasta Zabłudów i sołectw: Ostrówki, Aleksicze, Sieśki, Gnieciuki, Kucharówka, Kowalowce.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 350 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 200 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 19558,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 7
Odśnieżanie dróg na terenie całej gminy w razie obfitych opadów śniegu.
Odśnieżanie drogi na szerokości do 4 m - 300 km
Odśnieżanie drogi na szerokości do 6 m - 380 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 20916,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 8
Odśnieżanie oraz odśnieżanie ze zwalczaniem śliskości poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką solno-piaskową 30% soli / 70% piasku na chodnikach i parkingach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Zabłudów.
odśnieżanie z posypywaniem mieszanką s-p 100 m2 - 1550j.
odśnieżanie z posypywaniem piaskiem 100 m2 - 220j.
posypywanie mieszanką 100 m2 - 360j.
Odśnieżanie bez posypywania 100 m2 - 650j.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 76857,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 9
Odśnieżanie oraz odśnieżanie z posypywaniem piaskiem schodów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Zabłudów.
odśnieżanie bez posypywania 100m2 - 20j.
odśnieżanie z posypywaniem piaskiem 100 m2 - 100j.
posypywanie piaskiem 100 m2 - 20j.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 25848,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w sezonie zimowym 2022/2023.2. Zadanie nr 10
Odśnieżanie ze zwalczaniem śliskości na drogach poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką solno-piaskową 30% soli / 70% piasku - drogi utwardzone na terenie Gminy Zabłudów Białostoczek, Łubniki, Rafałówka, Kudrycze, kol. Zabłudów, miasto Zabłudów.
odśnieżanie z posypywaniem piaskiem 100 m2 - 4 000j.
odśnieżanie z posypywaniem mieszanką s-p 100 m2 - 1 600j.
posypywanie mieszanką 100 m2 - 2 200j.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, warunki realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zostały określone w Załącznikach nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp, p.poż. oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75689,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. HYDRO-BUD Lulewicz Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660187133, REGON: 051959852
7.3.3) Ulica: I Dywizji 51
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. HYDRO-BUD Lulewicz Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660187133, REGON: 051959852
7.3.3) Ulica: I Dywizji 51
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. HYDRO-BUD Lulewicz Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660187133, REGON: 051959852
7.3.3) Ulica: I Dywizji 51
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LULEWICZ BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660446899, REGON: 052130104
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660446899, REGON: 052130104
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania 9 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660446899, REGON: 052130104
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.