Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c046b695-2802-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c046b695-2802-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002892/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowanie z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022 – 20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.24.2024.DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 w Bolesławcu na potrzeby utworzenia żłobka publicznego. Miejskie Przedszkole Publiczne nr 5, zlokalizowane jest przy ulicy Zygmunta Augusta 16b w 59-700 Bolesławiec. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Zabezpieczenie mebli i wyposażenia znajdującego się w przedszkolu na czas wykonywanych robót budowlanych - w tym przeniesienie we wskazane przez Użytkownika obiektu lokalizacje oraz ponowny transport i ustawienie mebli i wyposażenia w pierwotnej lokalizacji.
2) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów oraz szkolenia personelu z zakresu użytkowania i funkcjonowania obiektu; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; przygotowanie, skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
3) Wykonawca dostarczy również Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących zestawienia dostarczonego wyposażenia, wmontowanych urządzeń, dat przeglądów i czynności serwisowych wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji urządzeń. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy instrukcji w terminie umownym, odpowiada za szkody wynikłe w następstwie niewłaściwego użytkowania i konserwacji urządzeń.
4) Przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający może rozpocząć realizacje dostaw związanych z wyposażeniem obiektu w meble i urządzenia ruchome. W takim przypadku Wykonawca umożliwi doposażenie obiektu bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego jak i dla firmy dostarczającej wyposażenie.
5) Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę dla robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Planowany termin uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę do 31.07.2024 r.
3.1 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: projekcie architektoniczno-budowlanym w tym BIOZ, projekcie technicznym – konstrukcja, projekcie technicznym – instalacje elektryczne, przedmiarze robót – branża budowlana, przedmiarze robót – instalacje elektryczne, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, specyfikacjach technicznych - instalacje elektryczne, tabelach równoważności - dołączonych do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) – dalej Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu złożono dwie oferty. Pierwszy wybrany wykonawca odstąpił od zawarcia umowy. Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert i wybrał kolejnego wykonawcę. Wybrany kolejny wykonawca również odstąpił od zawarcia umowy. W postępowaniu nie ma już złożonych ofert. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Remont nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych - różne adresy, administrowane przez MZGM w roku 2025
- Park nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Szkolenia i kursy dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Pierwszy krok" czyli cyfrowe rozwiązania w kształceniu zawodowym uczniów Powiatu Bolesławieckiego
- Przebudowa ul. Wańkowicza w Bolesławcu
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym - IV etap
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.