eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecAdaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c046b695-2802-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c046b695-2802-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002892/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowanie z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022 – 2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.24.2024.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 w Bolesławcu na potrzeby utworzenia żłobka publicznego. Miejskie Przedszkole Publiczne nr 5, zlokalizowane jest przy ulicy Zygmunta Augusta 16b w 59-700 Bolesławiec. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Zabezpieczenie mebli i wyposażenia znajdującego się w przedszkolu na czas wykonywanych robót budowlanych - w tym przeniesienie we wskazane przez Użytkownika obiektu lokalizacje oraz ponowny transport i ustawienie mebli i wyposażenia w pierwotnej lokalizacji.
2) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów oraz szkolenia personelu z zakresu użytkowania i funkcjonowania obiektu; uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; przygotowanie, skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
3) Wykonawca dostarczy również Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących zestawienia dostarczonego wyposażenia, wmontowanych urządzeń, dat przeglądów i czynności serwisowych wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji urządzeń. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy instrukcji w terminie umownym, odpowiada za szkody wynikłe w następstwie niewłaściwego użytkowania i konserwacji urządzeń.
4) Przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający może rozpocząć realizacje dostaw związanych z wyposażeniem obiektu w meble i urządzenia ruchome. W takim przypadku Wykonawca umożliwi doposażenie obiektu bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego jak i dla firmy dostarczającej wyposażenie.
5) Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę dla robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Planowany termin uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę do 31.07.2024 r.

3.1 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: projekcie architektoniczno-budowlanym w tym BIOZ, projekcie technicznym – konstrukcja, projekcie technicznym – instalacje elektryczne, przedmiarze robót – branża budowlana, przedmiarze robót – instalacje elektryczne, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, specyfikacjach technicznych - instalacje elektryczne, tabelach równoważności - dołączonych do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) – dalej Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu złożono dwie oferty. Pierwszy wybrany wykonawca odstąpił od zawarcia umowy. Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert i wybrał kolejnego wykonawcę. Wybrany kolejny wykonawca również odstąpił od zawarcia umowy. W postępowaniu nie ma już złożonych ofert. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.