Og³oszenie z dnia 2024-08-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00392477/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00393913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych: klipsownice automatyczne jednorazowe,
kaniule proste i zagiête i os³ony do g³owicy USG Arietta dla UCK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dêbinki 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=700153221.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych: klipsownice automatyczne jednorazowe,kaniule proste i zagiête i os³ony do g³owicy USG Arietta dla UCK.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20147608-3847-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00444402
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00392477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 190/TP/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawê wyrobów medycznych na potrzeby ca³ego szpitala dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilo¶ci oraz wymaganiach okre¶lonych w Za³±czniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwi±zki naczyniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 205000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawê wyrobów medycznych na potrzeby ca³ego szpitala dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilo¶ci oraz wymaganiach okre¶lonych w Za³±czniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 35500 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawê wyrobów medycznych na potrzeby ca³ego szpitala dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilo¶ci oraz wymaganiach okre¶lonych w Za³±czniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11000 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawê wyrobów medycznych na potrzeby ca³ego szpitala dla UCK w asortymencie, cenie, szacunkowej ilo¶ci oraz wymaganiach okre¶lonych w Za³±czniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570730409
7.3.3) Ulica: ul.Polna 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE
jakie przetargi wygra³a firma
UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do niniejszego postêpowania nie wp³ynê³a ¿adna oferta
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9072 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10044 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.3) Ulica: Ul. ¿eromskiego 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 10044 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do niniejszego postêpowania nie wp³ynê³a ¿adna oferta
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarz±dzania ¶rodowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdañskiego
- Dostawa sprzêtu o¶wietleniowego.
- Dostawa ³awek
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i monta¿ mebli i asystorów stomatologicznych ujêta w 2 pakietach
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci (sprz±tanie) w Okrêgowym Inspektoracie Pracy w Gdañsku, Oddzia³ach: Wejherowo, Starogard Gdañski, Gdynia oraz na terenie zewnêtrznym nale¿±cym do posesji Oddzia³u Gdynia
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Hynka w Gdañsku"
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szwów chirurgicznych i mechanicznych oraz pêtli i siatek do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w S³ubicach Sp. z o. o.
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego oraz ¶rodków ochrony indywidualnej dla pracowników Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa drobnego sprzêtu medycznego, materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, i ochrony osobistej do Sanatoria Dolno¶l±skie sp. z o.o.
- Dostawa klipsownic do chirurgii otwartej i laparoskopowej wraz z klipsami tytanowymi i polimerowymi
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
wiêcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.