Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378348/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach. html;https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71701702-43bb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.89.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zamawiający powierza wykonanie, a Wykonawca przyjmuje do wykonania, prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostanie sporządzony operat szacunkowy określenia wartości rynkowej:
1. udziału wynoszącego 1/2 części prawa własności nieruchomości (z uwzględnieniem umowy quad usum z dnia 21 października 1997 r. określającej sposób korzystania z budynku powołanej w akcie notarialnym z dnia 25.03.2022 r. Rep. A Nr 3592/2022), położonej w Nowym Sączu przy ulicy Długosza - stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 35/5 w obrębie 88, o powierzchni 0,0743 ha objętej księgą wieczystą nr NS1S/00119913/3 zabudowanej budynkiem mieszkalnym przy ulicy Długosza 48( udziału w nieruchomości stanowiącej własność osoby prawnej- sp. z o.o.),
2. nieruchomości stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 40/4 o pow. 0,0310 ha (powstałą z podziału działki 40/1 w obrębie 91) objętej księgą wieczystą nr NS1S/00037877/9, położoną u zbiegu ulic Nawojowskiej i Limanowskiego,
3. nieruchomości stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 41/6 o powierzchni 0,0441 ha (powstałą z podziału działki gruntu o numerze ewidencyjnym 41/3 w obrębie 91 objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00016157/3), położoną u zbiegu ulic Nawojowskiej i Limanowskiego z uwzględnieniem części składowych gruntu- budowli.
II. Wycena nieruchomości związana jest z planowana zamianą ww. nieruchomości.
III. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac w sposób odpowiadający wymogom prawnym i technicznym, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2021 roku poz.1899 z późn. zmianami), rozporządzenia Rady Ministrów wydanego na podstawie delegacji ustawowej zawartej w art. 159 ustawy
o gospodarce nieruchomościami, a także zgodnie ze standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (podstaw metodycznych opracowania opartych o autorytet organizacji zawodowej, zaleconych rzeczoznawcom majątkowym w sfederowanych stowarzyszeniach).
IV. Wykonawca we własnym zakresie zgromadzi niezbędną dokumentację prawną, geodezyjną i fotograficzną wycenianych nieruchomości.
V. Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70120000-8 - Kupno i sprzedaż nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5965,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lucjan Kopeć prowadzący dzialaność gospodarczą pod firmą: Biuro Nieruchomości Rogatka Lucjan Krzysztof Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350039270
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
jakie przetargi wygrała firma
LUCJAN KRZYSZTOF KOPEĆ -BIURO NIERUCHOMOŚCI "ROGATKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5965,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa emulsji asfaltowej
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.