eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy



Og³oszenie z dnia 2023-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ministerstwo Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1af2cff-6933-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00444417

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00116911/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.29 ¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, zawiadomieñ
oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie.
2. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma”) i pod
nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
3. Przegl±danie i pobieranie tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do
Platformy.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Ministerstwa Zdrowia pod adresem
pod adresem: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .
5. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie lub postaci elektronicznej.
7. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje,
o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww.
potwierdzeniu.
8. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
9. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
10. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê poprzez przycisk „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
11. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ na zasadach okre¶lonych w tre¶ci ustawy PZP.
12. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy, zamieszcza na stronie prowadzonego postêpowania https://zamowieniamz.
ezamawiajacy.pl
13. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa, którym jest Marketplanet – Otwarty
Rynek Elektroniczny S.A. – ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa; tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w
godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
14. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
15. Zamawiaj±cy informuje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu
otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne okre¶lono w Rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Ochrona danych osobowych – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, oraz Dz. Urz. UE
L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03,2021, str. 35) , dalej „RODO”, informujê:
1) Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±;
2) Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±;
3) pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie);
4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRS);
5) osobê fizyczn± skierowan± do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do
kontaktów sprawie realizacji zamówienia; ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia z siedzib± w Warszawie (00-952) przy
ul. Miodowej 15;
b) z administratorem mo¿na kontaktowaæ siê listownie, za pomoc± e-mail: kancelaria@mz.gov.pl lub za po¶rednictwem platformy e-
PUAP (adres skrytki): /8tk37sxx6h/SkrytkaESP;
c) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych poprzez e-mail: iod@mz.gov.pl, za po¶rednictwem platformy e-PUAP lub listownie na adres siedziby;
d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego
wynikaj±cego z przepisów Ustawy PZP dotycz±cych postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
e) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP;
f) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku
kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata licz±c
od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje ca³y
czas trwania umowy;
g) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
h) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, posiada Pani/Pan prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa);
i) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu;
j) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e jest niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADR.250.348.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ od Ministerstwa Zdrowia ul. Miodowa 15 do placówki medycznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± prowadzonego przez w³a¶ciwy terytorialnie organ administracyjny, zgodnie z ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej ( Dz.U. z 2023 r. poz. 991).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli:
Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej, przy czym ka¿da us³uga ¶wiadczona by³a przez co najmniej 12 miesiêcy dla firmy licz±cej co najmniej 400 osób. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych zakres zrealizowanych us³ug oraz okres przez jaki by³y ¶wiadczone nieprzerwanie do dnia sk³adania ofert musz± odpowiadaæ zakresowi us³ug oraz okresowi ¶wiadczenia us³ug nieprzerwanie, okre¶lonymi w ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
Przez jedn± us³ugê, któr± Wykonawca zobowi±zany jest wymieniæ w wykazie us³ug, Zamawiaj±cy rozumie us³ugê zrealizowan± w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1497)
- zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru lub wypis z rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± prowadzonego przez w³a¶ciwy terytorialnie organ administracyjny, zgodnie z ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 991);
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 7 do SWZ)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ Umowy w przypadkach, gdy:
1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu
Umowy; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana ¶ci¶le odzwierciedlaj±ca zmianê przepisów;
2) wyst±pi uzasadniona potrzeba modyfikacji terminu realizacji Umowy, spowodowana okoliczno¶ciami niezale¿nymi od
Stron, które nie by³y znane w momencie wszczêcia postêpowania lub których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie
sk³adania oferty, których skutki by³y niemo¿liwe do przewidzenia przez Stron (wyst±pienie si³y wy¿szej) zastrze¿eniem ¿e
termin nie mo¿e zostaæ przesuniêty o d³u¿ej ni¿ 30 dni robocze;
3) powsta³a po zawarciu Umowy sytuacja braku lub ograniczenia ¶rodków Zamawiaj±cego na sfinansowanie wykonania
przedmiotu Umowy zgodnie z pierwotnie okre¶lonymi warunkami; Zamawiaj±cy dopuszcza w takim przypadku
wprowadzenie zmian polegaj±cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, prowadz±cego do proporcjonalnego
ograniczenia wynagrodzenia Wykonawcy jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 20 procent.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpuj±cych warunkach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U. Nr
200, poz. 1679 z pó¼n. zm.);
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania
zamówienia przez Wykonawcê
- je¶li zmiany te maja wp³yw na koszt wykonania Umowy.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 lit. a. Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o
zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych
stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz
dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian na koszty
wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego.
(...) Zakres zmian zosta³ opisany w § 9 Projektowanych postanowieñ umowy. W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków
mo¿liwych do wykorzystania w og³oszeniu, Zamawiaj±cy odsy³a do tre¶ci PPU gdy¿ z przyczyn technicznych nie ma
mo¿liwo¶ci przytoczenia w sposób wyczerpuj±cy postanowieñ umowy w tym zakresie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.