Og³oszenie z dnia 2023-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00455475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00502578/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00543595/01 - Wynik z dnia 2023-12-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG NADZORU INWESTORSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655408600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG NADZORU INWESTORSKIEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02969169-68c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00444445
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035568/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 ¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8294433.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/829443
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce
pracê na platformazakupowa.pl , tj.:sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê
Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne, w³±czona obs³uga JavaScript,zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc±
protoko³u TLS 1.3.;oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Zamawiaj±cy informuje, ¿e
instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ,
sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w
zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip; .7Z. W¶ród formatów
powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich
plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do
sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz±
weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i
opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem
XAdES. Wykonawcy w postêpowaniu mog± u¿ywaæ podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego, b±d¼ podpisu osobistego.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) 9UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku. W przypadku wykorzystania formatu XAdeS zewnêtrzny
Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywania plików z danymi oraz plików w formacie XAdES.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia zmian, wycofania oferty
wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶ci pliku to maksymalnie 500 MB. (...) cd. zapisów: Informacje pozosta³e i SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Wschowa. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Urz±d Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel: 65 5408600, e-mail: boi@wschowa.pl.
b) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w nastêpuj±cy sposób: kontakt@rodo-leszno.com.pl; tel.: 783 479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby.
2. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: „¦WIADCZENIE US£UG NADZORU INWESTORSKIEGO”, znak sprawy RZP.271.22.2023.
3. Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówieñ publicznych, ustawa o finansach publicznych, Kodeks cywilny oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ inni wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu. Dane osobowe mog± byæ przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione s± do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mog± byæ one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawar³ umowê na ¶wiadczenie us³ug, w ramach których odbywa siê przetwarzanie danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zarchiwizowane dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustaw± z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do: dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
9. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "rozporz±dzeniem 2016/679", w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Zgodnie z art.22 RODO Posiada Pani/Pan prawo:
a) na podstawie art.15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych(w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników);
c) na podstawie art.18 RODO ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego);
12. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporz±dzenia 2016/679.
13. Udostêpnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych w toku postêpowania
o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa ¶cie¿ki rowerowej z miejscowo¶ci Wschowa do miejscowo¶ci Lgiñ w oparciu o przebieg drogi wojewódzkiej nr 305 – etap I i II – Wschowa-Hetmanice”.
Opis zadania inwestycyjnego:
Zadanie realizowane bêdzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem Wykonawcy robót bêdzie sporz±dzenie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego obiektu z uzyskaniem niezbêdnych decyzji administracyjnych na ich realizacjê (decyzja ZRID lub zg³oszenia robót budowlanych) oraz wykonanie robót budowlanych.
Zakres zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleñ administracyjnych umo¿liwiaj±cych przeprowadzenie planowanych prac budowlanych oraz oddanie obiektu do u¿ytkowania;
b) budowê ¶cie¿ki/drogi rowerowej, ci±gów pieszo-rowerowych na odcinku Wschowa - Hetmanice,
c) Wykonanie przej¶cia dla pieszych wraz z przejazdem dla rowerzystów oraz samodzielnego przejazdu dla rowerzystów,
d) Przebudowê zjazdów indywidualnych i publicznych,
e) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego, oznakowanie szlaków rowerowych,
f) Przebudowê oraz korektê przebiegu rowów odwadniaj±cych,
g) Budowê o¶wietlenia ulicznego w obrêbie dwóch przej¶æ i przejazdów,
h) Prze³o¿enie lub zabezpieczenie sieci koliduj±cych z inwestycj± zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci,
g) budowê dwóch miejsc obs³ugi rowerzystów oraz dostawê i monta¿ ma³ej architektury wraz z stacj± naprawy rowerów.
2. Program funkcjonalno-u¿ytkowy obejmuje nastêpuj±cy zakres:
ETAP 1 : od km 0 + 000 do km 2 + 825 – od po³±czenia z istniej±c± ¦cie¿k± rowerow± za rondem do koñca m. Nowa Wie¶
ETAP 2 : od km 2 + 825 do km 5 + 670 – od pocz. m. Nowa Wie¶ do koñca m. Hetmanice
ETAP 3 : od km 5 + 670 do km 8 + 270 – od pocz. m. Hetmanice wraz z przebudow± skrzy¿owania (zjazdu na dr. gminn±) do granicy województwa.
UWAGA!
Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê ETAPU 1 oraz ETAPU 2.
Etap 3 bêdzie przedmiotem odrêbnego postêpowania.
Koncepcyjny przebieg projektowanej drogi rowerowej pokazano w czê¶ci graficznej na rysunkach planu zagospodarowania terenu. O¶ drogi rowerowej wytyczono wzd³u¿ istniej±cej drogi wojewódzkiej nr 305) – przebieg projektowanej drogi rowerowej wg koncepcji znajduje w aktualnym pasie drogowym, lub poza pasem na terenie wydzielonym z dzia³ek obcych (ZRID). Pocz±tek projektowanej drogi rowerowej przyjêto na jako kontynuacjê istniej±cej ¶cie¿ki rowerowej przed rondem we Wschowie natomiast koniec na granicy województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w PFU stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ i w pozosta³ej dokumentacji postêpowania czytanej ³±cznie, zamieszczonej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/824492 (strona prowadzonego postêpowania na wy³onienie Wykonawcy robót, które maj± byæ objête nadzorem)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla przedmiotu zamówienia:
1) Cena (Cena ofertowa brutto) – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena (cena ofertowa brutto)”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty
2) Dodatkowe do¶wiadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego (Kd)- waga kryterium to 40 pkt.W ramach tego kryterium punktowane bêdzie dodatkowe do¶wiadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pe³ni±cej funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej- w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy nie dopuszcza przedstawienia innej osoby, ani¿eli osoba wskazana do pe³nienia w funkcji w celu potwierdzenia warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Rozdzia³em V ust. 2 pkt. 4) ppkt.2.1. lit. a)– Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej dla czê¶ci 1;
W przypadku posiadania dodatkowych do¶wiadczeñ polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ugi Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez osobê skierowan± do realizacji zamówienia, o której mowa wy¿ej (odrêbne do¶wiadczenie/-a od us³ug dla potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt.2.1. lit. a) dla czê¶ci 1 zamówienia- Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e pos³u¿yæ siê do¶wiadczeniem wykazanym w celu uzyskania punktów w kryterium „Dodatkowe do¶wiadczenie inspektora nadzoru”) - punkty przyznawane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
• W przypadku posiadania o¶miu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 40 pkt
• W przypadku posiadania siedmiu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 35 pkt
• W przypadku posiadania sze¶ciu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 30 pkt
• W przypadku posiadania piêciu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 25 pkt
• W przypadku posiadania czterech dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 20 pkt.
• W przypadku posiadania trzech dodatkowych do¶wiadczenia = 15 pkt
• W przypadku posiadania dwóch dodatkowych do¶wiadczenia = 10 pkt
• W przypadku posiadania jednego dodatkowego do¶wiadczenia = 5 pkt
• W przypadku niewykazania dodatkowego do¶wiadczenia lub gdy wykazane dodatkowe do¶wiadczenie nie potwierdza wymaganego do¶wiadczenia lub zosta³o okre¶lone przez Wykonawcê w sposób uniemo¿liwiaj±cy przyznanie punktów w ramach kryterium (brak pe³nych informacji w formularzu ofertowym, pozwalaj±cych na przyznanie punktów) = 0 pkt. Do¶wiadczenie nale¿y wykazaæ w tabeli zamieszczonej w dziale II. Oferta pkt 2 (DODATKOWE DO¦WIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO) w Formularzu oferty – stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ dla czê¶ci 1 zamówienia.3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie z powy¿szymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Kd i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wg. zasady ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najwy¿sza suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II - Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa parkingu w miejscowo¶ci Lgiñ”
Opis zadania inwestycyjnego:
Inwestycja obejmie swoim zakresem przebudowê 60 miejsc parkingowych. W ramach przedmiotowego zadania zostan± m.in. nastêpuj±ce roboty:
1) rozbiórka istniej±cych nawierzchni komunikacyjnych oraz elementów pasa drogowego takich jak: ogrodzenie, krawê¿niki, obrze¿a, oznakowanie pionowe itp.
2) roboty ziemne w zakresie niezbêdnym do dostosowania terenu pod projektowane zagospodarowanie terenu,
3) wycinka istniej±cych drzew (Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy zezwolenie na wycinkê drzew),
4) ustawienie elementów ograniczaj±cych poszczególne nawierzchnie komunikacyjne, czyli krawê¿ników, oporników i obrze¿y,
5) budowa konstrukcji nawierzchni projektowanych: jezdni manewrowych, miejsc postojowych, chodników,
6) budowa schodów terenowych,
7) budowa muru oporowego,
8) monta¿ wiaty rowerowej,
9) budowa nowego o¶wietlenia ulicznego wraz z monitoringiem,
10)przebudowa sieci energetycznych,
11)u³o¿enie rur os³onowych na istniej±cych liniach kablowych energetycznych,
12) rekultywacja istniej±cych terenów zielonych,
13) wykonanie wszystkich niezbêdnych robót budowlanych zapewniaj±cych prawid³owe po³±czenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniej±cymi nie podlegaj±cymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego) oraz wszystkich robót niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania przebudowanego uk³adu komunikacyjnego.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty s± za³±cznikami SWZ (Za³±cznik nr 9 do SWZ) i wraz z ni± s± zamieszczone na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/819796
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem dla przedmiotu zamówienia:
1) Cena (Cena ofertowa brutto) – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana bêdzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Maksymaln± liczbê punktów otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow± brutto (60 pkt). Pozosta³e oferty zostan± ocenione wg nastêpuj±cego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena (cena ofertowa brutto)”
Cn – oznacza najni¿sz± oferowan± cenê brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – oznacza cenê brutto badanej oferty
2) Dodatkowe do¶wiadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego (Kd)- waga kryterium to 40 pkt.W ramach tego kryterium punktowane bêdzie dodatkowe do¶wiadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia pe³ni±cej funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej- w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy nie dopuszcza przedstawienia innej osoby, ani¿eli osoba wskazana do pe³nienia w funkcji w celu potwierdzenia warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Rozdzia³em V ust. 2 pkt. 4) ppkt.2.2. lit. a)– Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej dla czê¶ci 2;
W przypadku posiadania dodatkowych do¶wiadczeñ polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ugi Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez osobê skierowan± do realizacji zamówienia, o której mowa wy¿ej (odrêbne do¶wiadczenie/-a od us³ug dla potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt.2.2. lit. a) dla czê¶ci 2 zamówienia- Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nie mo¿e pos³u¿yæ siê do¶wiadczeniem wykazanym w celu uzyskania punktów w kryterium „Dodatkowe do¶wiadczenie inspektora nadzoru”) - punkty przyznawane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
• W przypadku posiadania o¶miu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 40 pkt
• W przypadku posiadania siedmiu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 35 pkt
• W przypadku posiadania sze¶ciu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 30 pkt
• W przypadku posiadania piêciu dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 25 pkt
• W przypadku posiadania czterech dodatkowych do¶wiadczeñ i wiêcej
= 20 pkt.
• W przypadku posiadania trzech dodatkowych do¶wiadczenia = 15 pkt
• W przypadku posiadania dwóch dodatkowych do¶wiadczenia = 10 pkt
• W przypadku posiadania jednego dodatkowego do¶wiadczenia = 5 pkt
• W przypadku niewykazania dodatkowego do¶wiadczenia lub gdy wykazane dodatkowe do¶wiadczenie nie potwierdza wymaganego do¶wiadczenia lub zosta³o okre¶lone przez Wykonawcê w sposób uniemo¿liwiaj±cy przyznanie punktów w ramach kryterium (brak pe³nych informacji w formularzu ofertowym, pozwalaj±cych na przyznanie punktów) = 0 pkt. Do¶wiadczenie nale¿y wykazaæ w tabeli zamieszczonej w dziale II. Oferta pkt 2 (DODATKOWE DO¦WIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO) w Formularzu oferty – stanowi±cego za³±cznik nr 1b do SWZ dla czê¶ci 2 zamówienia.3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (P) obliczonych zgodnie z powy¿szymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Kd i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.Na podstawie powy¿szych kryteriów zostanie sporz±dzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wg. zasady ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Najwy¿sza suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.Warunki udzia³u w postêpowaniu.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje/ bêdzie dysponowa³:
2.1. dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci drogowej oraz jednocze¶nie Koordynatora Zespo³u Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia budowlane do kierowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub równowa¿ne uprawnienia wydane zgodnie z przepisami, o których mowa w ust. 3 w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
● posiadaj±c± do¶wiadczenie w nale¿ytym wykonaniu co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne wydane zgodnie z przepisami, o których mowa w ust. 3 w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalno¶ci elektrycznej w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2.2. dla czê¶ci II przedmiotu zamówienia:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci drogowej oraz jednocze¶nie Koordynatora Zespo³u Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• uprawnienia budowlane do kierowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub równowa¿ne uprawnienia wydane zgodnie z przepisami, o których mowa w ust. 3 w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
● posiadaj±c± do¶wiadczenie w nale¿ytym wykonaniu co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w bran¿y drogowej w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) osob± pe³ni±c± funkcjê Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalno¶ci elektrycznej, posiadaj±c± nastêpuj±ce kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne wydane zgodnie z przepisami, o których mowa w ust. 3 w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalno¶ci elektrycznej w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Osoby wyznaczone na Inspektorów nadzoru inwestorskiego musz± posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, ze zm.)- zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.,poz. 831) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, z uwzglêdnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.682 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane– w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji Inspektorów nadzoru inwestorskiego, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Osoby skierowane do realizacji, bêd±ce obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane s± stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadaæ decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcê w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia, Za³±cznik nr 2b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia) danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.2.Dokumenty podmiotów zagranicznych:1)Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 6 ppkt 2) lit. a) SWZ:a)sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:- nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt 1 lit. a) powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzaj±cych powinny byæ wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt.1) lit. a) powy¿ej. 3.Dokumenty podmiotów trzecich:1) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII ust. 6 pkt 2) lit. a) SWZ, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.2) Zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez ten podmiot w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust.1 SWZ (Za³±cznik nr 3a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia, Za³±cznik nr 3b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia) danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.W przypadku podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art.118 ustawy Pzp, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust.2 stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiaj±cy, tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej okre¶lonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6a do SWZ dla czê¶ci 1 zamówienia, Za³±cznik nr 6b do SWZ dla czê¶ci 2 zamówienia).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ:Formularz oferty –
- Za³±cznik nr 1a do SWZ dla czê¶ci 1 zamówienia;
- Za³±cznik nr 1b do SWZ dla czê¶ci 2 zamówienia;
2.Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 2a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia, Za³±cznik nr 2b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 3a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia; Za³±cznik nr 3b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby),
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) – Za³±cznik nr 4a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia; Za³±cznik nr 4b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia.
4) O¶wiadczenie dot. us³ug wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców) – Za³±cznik nr 5a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia; Za³±cznik nr 5b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia.
5) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 5a do SWZ dla Czê¶ci 1 zamówienia; Za³±cznik nr 5b do SWZ dla Czê¶ci 2 zamówienia).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w umowie:CZÊ¦Æ 1 ZAMÓWIENIA:1. Zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enia procedur udzielania zamówieñ publicznych na roboty dla Kontraktu,
2) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji z Instytucj± Zarz±dzaj±c± Programem, zmieniaj±cego zasady i terminy jej realizacji,
3) z powodu nieprzewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego,
4) wstrzymanie robót, objêtych Kontraktem przez Zamawiaj±cego,
5) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Kontraktu,
6) z przyczyn niezale¿nych od Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci, w przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ,
7) w przypadku zawarcia aneksu z Wykonawc± robót realizuj±cego zamówienie pn. „Budowa ¶cie¿ki rowerowej z miejscowo¶ci Wschowa do miejscowo¶ci Lgiñ w oparciu o przebieg drogi wojewódzkiej nr 305 – etap I i II – Wschowa-Hetmanice” zmieniaj±cego termin wykonania zamówienia.
2. Zmiany osobowe:
1) zmiana Kluczowego Personelu Inspektora Nadzoru, przy czym osoba wprowadzana w miejsce zmienianej osoby, winna spe³niaæ wymagania stawiane na warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony dla zmienianej osoby w SWZ, z zastrze¿eniem zapisów § 4 ust. 10 projektu umowy.
2) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, dysponuj±cego w stopniu nie mniejszym do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym i osobowym ni¿ podwykonawca wskazany w zawartej umowie.
3) wprowadzenie lub rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy.
4) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenie Inspektora nadzoru zakresie bran¿y, która wymagana jest do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. (...). Pozosta³e przewidziane zmiany umowy przedstawia projekt umowy- za³±cznik nr 7a do SWZ. CZÊ¦Æ 2 ZAMÓWIENIA: 1. Zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyd³u¿enia procedur udzielania zamówieñ publicznych na roboty dla Kontraktu,
2) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji z Instytucj± Zarz±dzaj±c± Programem, zmieniaj±cego zasady i terminy jej realizacji,
3) z powodu nieprzewidzianego braku p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego,
4) wstrzymanie robót, objêtych Kontraktem przez Zamawiaj±cego,
5) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Kontraktu,
6) z przyczyn niezale¿nych od Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci, w przypadku okoliczno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej lub z powodu dzia³ania osób trzecich, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ,
7) w przypadku zawarcia aneksu z Wykonawc± zadania pn. „¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego dla zadania „Przebudowa parkingu w miejscowo¶ci Lgiñ” zmieniaj±cego termin wykonania zamówienia.
2. Zmiany osobowe:
a) zmiana Kluczowego Personelu Inspektora Nadzoru, przy czym osoba wprowadzana w miejsce zmienianej osoby, winna spe³niaæ wymagania stawiane na warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony dla zmienianej osoby w SWZ, z zastrze¿eniem zapisów § 4 ust. 10 projektu umowy.
b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, dysponuj±cego w stopniu nie mniejszym do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym i osobowym ni¿ podwykonawca wskazany w zawartej umowie.
c) wprowadzenie lub rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy.
d) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenie Inspektora nadzoru zakresie bran¿y, która wymagana jest do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. (...) Pozosta³e przewidziane zmiany umowy przedstawia projekt umowy- za³±cznik nr 7b do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-24 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/829443
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ Wykonawcê, w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego– og³oszona w dniu 15 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1497 ze zm.), zgodnie z którym, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:− wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
− wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
− wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021r. poz.217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Cd.: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej:Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do
Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y z³o¿yæ,zgodniez zapisami niniejszego Rozdzia³u
SWZ, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa za pomoc±
formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednaknie
pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminusk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³
do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust.8, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz
obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania
ofert. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpni, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu
wyja¶nienia tre¶ci SWZ. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ
tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê tre¶ci SWZ Zamawiaj±cy udostêpni za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji
„Komunikaty”.
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Badania wody oraz ¶cieków oczyszczonych i surowych dla Zak³adu Us³ug Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2025r
- Detaliczne dostawy paliw p³ynnych na potrzeby Zak³adu Us³ug Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2025
wiêcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± operacji pn. "Scalanie gruntów obrêbu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat che³mski, województwo lubelskie" - czê¶æ 2
- Pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w ramach projektu "Od wêgla do s³oñca - odnawialne ¼ród³a energii dla mieszkañców gmin Czechowice-Dziedzice i Ha¿lach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzy¿. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w ¦wieciu wraz z infrastr.
- Us³ugi inspektorów nadzoru nad realizacj± zadañ inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
wiêcej: Us³ugi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.