Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Piękne Kąty, gmina Siedlisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Siedlisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy, 6
1.5.2.) Miejscowość: Siedlisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-112
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 3883218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siedlisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.siedlisko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Piękne Kąty, gmina Siedlisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b90c64f-b2ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012745/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Piękne Kąty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 684118,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot opracowania polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w postaci wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, miejsc parkingowych, zewnętrznych instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej oraz bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj.10m2.
2. Parametry budyneku świetlicy wiejskiej: 128,80 m2
- Powierzchnia nawierzchni utwardzonych (projektowane tarasy, podjazdy,
chodniki, miejsca parkingowe) 290,00 m2
- Powierzchnia terenu inwestycji (dz. nr 72): 2179,00 m2
- Pow. biologicznie czynna: 1760,20 m2
Wielkość powierzchni zabudowy do powierzchni działki:
Wielkość powierzchni biologicznie czynnej do powierzchni działki:
5,91% < 20%
80,78% > 50%
3. Inwestycję zaprojektowano na terenie działki nr 72, który na planie zagospodarowania terenu
został oznaczony literami ABCD.
Na terenie tym projektuje się budynek świetlicy wiejskiej oraz niezbędnej infrastruktury
towarzyszącej w postaci wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, miejsc parkingowych,
zewnętrznych instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej oraz
bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10m3.
Drogę wewnętrzną oraz miejsca postojowe projektuje się z kostki betonowej gr. 8,0cm, chodniki,
podesty, taras oraz podjazd zewnętrzny z kostki betonowej gr. 6,0cm
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji Projektowo- Technicznej stanowiące załącznik do SWZ.
Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi on podstawy obliczenia wynagrodzenia.
Zamówienie realizowane będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę. Harmonogram musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu inwestycji.
Wszystkie koszty nie ujęte w kosztorysie, a związane z zapleczem i organizacją placu budowy, wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa dla użytkowników drogi powinien uwzględnić wykonawca robót w przedłożonej ofercie.
Wybrany Wykonawca do realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy Zamawiającemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiarze robót ) wraz z tabelą elementów scalonych dla robót budowlano-wykończeniowych oraz zestawienia cenowego wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841465,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067441,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841465,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANROD Dariusz Dorna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 571501547
7.3.3) Ulica: Aleja Zamkowa 17A
7.3.4) Miejscowość: Wieleń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841465,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.