eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOrganizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych
dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych -
w podziale na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98317de4-12b7-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych
dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych -
w podziale na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98317de4-12b7-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000318/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących sie do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na zadania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Młodzi Technicy z 18”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytetu 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działania FEDS.08.01 Dostęp do edukacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.2.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 312125,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 7 specjalistycznych elektroenergetycznych kursów zawodowych pn. „SEP-G1-E” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 63 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu SEP.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 7 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w pięciu zawodach:
1) dwie 9-osobowe grupy w zawodzie technik elektryk,
2) dwie 9-osobowe grupy w zawodzie technik mechatronik,
3) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik mechanik,
4) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji
5) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 70 godzin - dla każdej grupy po 10 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej z grup po 10 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów kwalifikacyjnych SEP na uprawnienia elektryczne do 1 kV.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 4 swz) obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym, dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną oraz dla innych urządzeń elektroenergetycznych, m.in. sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, urządzeń elektrotermicznych, oświetlenia ulicznego.
5. Program, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia popisania umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin przed komisją SEP, pozwalający uzyskać przez nich uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 63 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 5 i 6 certyfikatu kwalifikacyjnego SEP na uprawnienie elektryczne do 1 kV o 5-letnim okresie ważności.
9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.
11.Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.
13.Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych,
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs,
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu,
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu,
e) przedłożenia indywidualnych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie,
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w lit. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).
14.Wszystkie wskazane w ust. 11 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
15.Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
16.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
17.Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.
18.Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
21.Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
22.W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 21 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 23 swz.
23.W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
24.Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
25.Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 32388,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Lutowanie ręczne w miedzi i w aluminium – lutowanie twarde i miękkie metodą kapilarną”, (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 18 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu państwowego.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 2 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach:
1) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji;
2) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 20 godzin - dla każdej grupy po 10 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 10 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez ich uczestników uprawnień zgodnych z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób, dokonujących ręcznych połączeń lutowanych rur miedzianych i aluminium – lutowania twardego i miękkiego metodą kapilarną w instalacjach sanitarnych, centralnych ogrzewania, gazowych, gazów technicznych (w tym medycznych), wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.
5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin państwowy pozwalający uzyskać przez nich uprawnienia do wykonywania lutowania ręcznego twardego i miękkiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 18 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, nadającego im uprawnienia państwowe do ręcznego lutowania twardego i miękkiego.
9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.
11. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.
13. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu
e) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).
14. Wszystkie wskazane w ust. 13 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
15. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
17. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.
18. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
23. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
24. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 23 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.
25. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
26. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 24864,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „F-Gazy” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 18 uczestników - pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu państwowego.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 2 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach:
1) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji;
2) jedna 9-osobowa grupa w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 40 godzin - dla każdej grupy po 20 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 20 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez ich uczestników uprawnień UDT.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących napraw, konserwacji lub serwisowania, odzysku, likwidacji oraz kontroli szczelności w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych, klimatyzacyjnych i pompach ciepła oraz agregatach chłodniczych samochodów ciężarowych i przyczep chłodni napełnianych substancjami kontrolowanymi (HCFC) i gazami fluorowanymi (HFC).
5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin państwowy pozwalający uzyskać przez nich uprawnień F-Gazowych zgodnych z ustawą z dnia 6 listopada 2018 roku o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z 18 uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, bezterminowego certyfikatu wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego.
9. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
10. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie kształcenia zawodowego zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.
11. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.
13. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu
e) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).
14. Wszystkie wskazane w ust. 13 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
15. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
17. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego
18. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
19. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
20. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
23. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
24. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 23 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.
25. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
26. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 26055,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 8 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge – Projektowanie w systemie CAD 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 72 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 8 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób), w zawodach:
1) sześć 9-osobowych grup w zawodzie technik elektryk;
2) dwóch 9-osobowych grup w zawodzie technik mechanik.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 240 godzin - dla każdej grupy po 30 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 30 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących projektowania konstrukcji ramowych, instalacji rurowych, elektrycznych, obliczeń wytrzymałościowych i innych, tworzących zaawansowane wirtualne modele przestrzenne z użyciem funkcji szkicowania (Sketch) oraz modelowania z użyciem brył.
5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać przez nich certyfikat, autoryzowany przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem którego realizowane były kursy.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem, którego realizowane były kursy, które wystawione będą dla każdego uczestnika w dwóch językach (polskim i angielskim). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS+ w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi.
9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.
10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
11. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie komputerowe wyposażone w sprzęt komputerowy, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.
12. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.
14. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu
e) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji)
15. Wszystkie wskazane w ust. 14 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
16. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
18. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),
2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)
3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,
4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)
5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu).
20. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
21. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
22. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
25. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
26. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 25 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 27 swz.
27. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

28. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.

29. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 75180,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 5 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Obsługa aplikacji Solid Edge dla mechatroników – Projektowanie w systemie CAD 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 45 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum w zawodzie technik mechatronik.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 5 grup (każda grupa będzie liczyć 9 osób) w zawodzie technik mechatronik.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 150 godzin - dla każdej grupy po 30 godzin. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 30 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zagadnienia przeznaczone dla osób dokonujących projektowania elementów, konstrukcji i urządzeń mechatronicznych oraz układów pneumatycznych i elektropneumatycznych, a także elementów rurowych oraz modelowania z użyciem brył.
5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dnia od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać przez nich certyfikat, autoryzowany przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem którego realizowane były kursy.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz, certyfikatów autoryzowanych przez producenta oprogramowania, z wykorzystaniem, którego realizowane były kursy, o których mowa w ppkt. a, które wystawione będą dla każdego uczestnika w dwóch językach (polskim i angielskim). Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS+ w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi.
9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.
10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
11. Zamawiający zapewni, wymagane do przeprowadzenia kursów, pracownie komputerowe wyposażone w sprzęt komputerowy, zlokalizowane w siedzibie Zespołu Szkół.
12. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, sprzętu, pomocy, legalnego oprogramowania.
14. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu
e) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).
15. Wszystkie wskazane w ust. 14 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
16. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
18. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego
19. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),
2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)
3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,
4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)
5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu).
20. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
21. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
22. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
25. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
26. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 25 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 27 swz.
27. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
28. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
29. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 46987,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 45 specjalistycznych kursów zawodowych pn. „Projektowanie zawodowe i wydruk 3D” (zwanych dalej „kursami”), łącznie dla 90 uczestników - uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu kształcących się w Technikum wraz ze zorganizowaniem egzaminu.
2. Kursy zostaną zrealizowane dla 45 grup (każda grupa będzie liczyć 2 osoby) w pięciu zawodach:
1) dla osiemnastu 2-osobowych grup w zawodzie technik elektryk,
2) dla trzynastu 2-osobowych grup w zawodzie technik mechatronik,
3) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik mechanik,
4) dla jednej 2-osobowej grupy w zawodzie technik mechanik i technik mechatronik
5) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji
6) dla czterech 2-osobowych grup w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
7) dla jednej 2-osobowej grupy w zawodzie technik chłodnictwa i klimatyzacji oraz technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
3. Kursy zostaną zrealizowane w łącznym wymiarze 720 godzin - dla każdej grupy po 16 godzin (1 godzina = 45 minut) – z zastrzeżeniem, że do czasu 16 godzin szkolenia nie wlicza się przerw. Kursy powinny trwać dla każdej grupy po 16 godzin i obejmować każdorazowo szkolenie, egzamin i wydanie certyfikatów wskazujących na zdobycie przez uczestników umiejętności, o których mowa w ust. 4 swz.
4. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem (zaakceptowanym przez Zamawiającego – o czym mowa w ust. 5 swz) zgodnie z programem obejmującym zapoznanie uczestników z budową i zasadami obsługi drukarki 3D oraz wykształcenie u nich umiejętności drukowania na drukarce 3D zaprojektowanych przez nich na zajęciach szkoleniowych drobnych elementów konstrukcyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia odpowiednio w zawodzie, w którym się uczą, tj. w zawodzie technik elektryk lub technik mechanik lub technik mechatronik lub technik chłodnictwa i klimatyzacji lub technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
5. Program, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dnia od dnia podpisania umowy.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi (na własny koszt) na zakończenie kursów - dla każdego z uczestników - egzamin pozwalający uzyskać certyfikat wskazujący na zdobycie przez nich umiejętności o których mowa w ust. 4 swz.
7. Każdy uczestnik będzie miał prawo do przystąpienia do przygotowanego przez Wykonawcę egzaminu tylko jeden raz.
8. Wykonawca doprowadzi do wydania każdemu z uczestników kursów, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w ust 6 i 7 swz certyfikatu wskazującego na zdobycie przez nich umiejętności o których mowa w ust. 4 swz. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na certyfikatach logotypów potwierdzających, że Kursy sfinansowane zostały ze środków UE w ramach EFS+ w Programie FEDS 2021-2027, które to logotypy otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy na wykonanie usługi.
9. Wzór certyfikatu z logotypami Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji w wersji papierowej w terminie nie później niż do 7 dni od daty podpisania umowy.
10. Kursy realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 9-osobowych praktycznych zajęć (w formie stacjonarnej) wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 (zwanego dalej „Zespołem Szkół”).
11. Każdy uczestnik szkolenia będzie miał zapewnioną możliwość korzystania przez cały czas trwania kursu z indywidualnego stanowiska komputerowego z dostępem do oddzielnej przypisanej do tego stanowiska drukarki 3D.
12. Zamawiający zapewni wymagane do przeprowadzenia zajęć kursowych, o których mowa w ppkt. a), pracownie kształcenia zawodowego lub pracownie komputerowe wyposażone w dwa zestawy komputerowe z wymaganym oprogramowaniem informatycznym i specjalistycznym zawodowym, wykorzystywanym w nauce zawodów, o których mowa w ust. 2 swz oraz dwie drukarki 3D, które zlokalizowane będą w siedzibie Zespołu Szkół.
13. Model wykorzystywanych podczas szkolenia drukarek 3D Zamawiający przedstawi Wykonawcy na etapie podpisywania umowy.
14. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach kursowych.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres realizacji kursów, niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów, surowców, pomocy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, służących realizacji programu szkolenia.
16. Podczas realizacji kursów, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) prowadzenia dla każdej z grup dziennika zajęć kursowych
b) sporządzenia Listy osób, które ukończyły kurs
c) sporządzenia Listy osób, które nie ukończyły kursu
d) przedłożenia potwierdzenia odbioru przez uczestników kursu certyfikatów potwierdzających zdobycie umiejętności objętych programem kursu
e) przedłożenia indywidulanych ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników kursu na jego zakończenie
f) przedłożenia zbiorczej ankiety ewaluacyjnej sporządzonej na podstawie indywidulanych ankiet ewaluacyjnych, o których mowa w pkt. e)
(wzory ww. dokumentów otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji).
17. Wszystkie wskazane w ust. 16 dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu.
18. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
19. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00.
20. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji przez Zamawiającego
21. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia walidacji początkowej (kompetencji uczestników kursu),
2) walidacji końcowej (której celem będzie weryfikacja nabycia lub podniesienia kompetencji przez uczestników kursu)
3) przekazania wyników wykonanych walidacji na protokole walidacyjnym, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji kursów,
4) przekazania wraz z protokołem walidacyjnym wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych przez Wykonawcę podczas przeprowadzonych walidacji (np. testu, wykazu zadań praktycznych, itp.)
5) przekazania Zamawiającemu protokołu walidacyjnego oraz wzorcowych egzemplarzy materiałów służących i wykorzystanych podczas walidacji wraz z dokumentacją rozliczającą realizację danego kursu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego kursu (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół do protokołu odbioru po zakończeniu realizacji danego kursu).
22. Wykonawca przeprowadzi kursy zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu przez Zamawiającego harmonogramem.
23. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić kurs zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym językiem wrażliwym na płeć.
24. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym oraz Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1304 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”).
27. Kurs dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
28. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób wskazany w ust. 27 swz, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 29 swz.
29. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w harmonogramie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla czterech grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
31. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 106650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalnia Kadr SIMP (FF Henryk Wojciechowski)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091523425

7.3.3) Ulica: Toruńska 286

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-880

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie dot. Zad. 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.