eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszyceDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Koszyce w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Koszyce w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4827744-ef9b-42ce-b86b-9916da3f3ed1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Koszyce w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4827744-ef9b-42ce-b86b-9916da3f3ed1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002051/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkól z terenu gminy Koszyce w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361111,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu do szkół i odwozu po lekcjach dzieci uczęszczających do szkół na terenie Gminy Koszyce tj. do Centrum Oświatowego im. Stanisława Wyspiańskiego w Koszycach ( przedszkole i szkoła podstawowa) oraz Szkoły Podstawowej im. Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich i Samorządowego Punktu Przedszkolnego w Książnicach Wielkich na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie wsiadania, przewozu oraz wysiadania. Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem okresu przerwy świątecznej, ferii zimowych oraz innych dni ustawowo wolnych
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki przewożonym uczniom.( 3 opiekunów) .Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun będzie sprawował opiekę nad dziećmi, dbał o ich bezpieczeństwo w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Opiekunowie są zobowiązani do sprawdzania stanu liczbowego uczniów, zapewnienia uczniom bezpiecznego przejścia przez ulicę do szkoły lub miejsca zbiórki, skąd rozchodzą się do domów. Opiekun wysiada z autobusu pierwszy i wsiada ostatni.
Pojazdy, którymi będą przewożeni uczniowie muszą być sprawne pod względem technicznym oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW - wszyscy uczniowie muszą być objęci ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca obowiązany jest zapewnić, aby pojazdy dowożące uczniów w okresie jesienno – zimowym były ogrzewane, a na stopniach wejściowych nie zalegał lód. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych, spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonywania usługi dowozu uczniów, spełniające wymagania techniczne określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia .
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania dodatkowego przeglądu potwierdzającego sprawność techniczną pojazdu.
Okres obowiązywania umowy: 2.09.2024r.-27.06.2025r. Przewóz rozpocznie się od dnia 2 września 2024 r. a zakończy się w dniu 27 czerwca 2025 roku, przewóz będzie wykonywany w dni powszednie z wyłączeniem sobót (oprócz odpracowywania zajęć lekcyjnych), niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( w szczególności ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna ) według linii podanych oraz rozkładu jazdy na warunkach i w zgodzie z zasadami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawie z dnia 16 grudnia 2010 o publicznym transporcie zbiorowym.
Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego.

Szacunkowa liczba dowożonych dzieci w roku szkolnym 2024/2025: 215 ( dzieci przedszkolne i szkolne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268728,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268728,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268728,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.Przytuła W.Przytuła G.Przytuła JOKER Spólka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621343739

7.3.3) Ulica: Elżbiety Łokietkówny 16

7.3.4) Miejscowość: Koszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268728,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.