Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335468/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b16400-1362-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-9/2024
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na (zgodnie z poniższym podziałem na części): a) część I - świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć zasiadanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ dla danej części - Załącznik nr 9a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 408333 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na (zgodnie z poniższym podziałem na części): b) część II - świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć koktajlowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ dla danej części - Załącznik nr 9b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 604440 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na (zgodnie z poniższym podziałem na części): c) część III – świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych w formie przyjęć bufetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ dla danej części - Załącznik nr 9c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
55311000-3 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 905040 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części I, złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części II, złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Santorini Spółka Jawna Kręgliccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130110897
7.3.3) Ulica: Egipska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-977
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667347,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W części I wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 272222,00 zł netto.
W części II wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 402960,00 zł netto.
W części III wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 603360,00 zł netto.
W sekcji VI "Oferty" w pozycji "Cena lub koszt oferty..." została podana średnia arytmetyczna cen wskazanych w ofercie Wykonawcy dla jednego zestawu - menu bufetowego dla jednej osoby (cz.III) - tym samym wyliczona średnia arytmetyczna cen stanowi cenę w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 168). Umowa ramowa zostanie zawarta na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości wskazanej w pozycji "Wartość umowy/umowy ramowej".
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.