Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00319421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb0e235-26e7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016669/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Bieżąca konserwacja obiektów mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.2611.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 926473,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu utrzymaniowego mostu przez rzekę Czajkę, DW483, km 6+542 w m. Czestków.
Zakres remontu obejmuje:
• zaprojektowanie, uzgodnienie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu (zaleca się realizację zadania przy zamkniętym ruchu kołowym; dopuszcza się ruch wahadłowy po obiekcie dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t),
• roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni na obiekcie (10-12 cm) i dojazdach (5-10 cm), usunięcie izolacji z pomostu, demontaż balustrad i kap chodnikowych, wykopy za przyczółkami pod wykonanie płyt przejściowych, rozbiórka istniejącej palisady drewnianej pod obiektem,
• wykonanie nowej warstwy spadkowej na płycie ustroju nośnego oraz górnej części skrzydeł przyczółków za pomocą jastrychu żywicznego,
• wykonanie nowej izolacji z mostowej papy termozgrzewalnej,
• montaż krawężników kamiennych na obiekcie i betonowych na dojazdach,
• montaż sączków i wykonanie drenażu prefabrykowanego w kruszywie lakierowanym żywicą - do odwodnienia izolacji: płyty betonu spadkowego i pod kapą (odcinki pod krawężnikiem kamiennym),
• wykonanie nowych kap chodnikowych (wraz z kotwieniem do ustroju niosącego i montażem polimerobetonowych desek gzymsowych) i płyt przejściowych za przyczółkami (wraz z drenażem francuskim),
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (warstwy wiążącej z asfaltu lanego i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S) na obiekcie,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na dojazdach do obiektu (warstwy wiążącej wyrównawczej gr. 5-15 cm z betonu asfaltowego AC16W i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S),
• montaż bariero-poręczy ochronnych H2/W2/B na obiekcie,
• wymianę barier ochronnych na dojazdach do obiektu (odcinki początkowe i końcowe bariero-poręczy mostowej),
• ułożenie bitumicznej izolacjo-nawierzchni na kapach, wykonanie dylatacji bitumicznej typu TARCO,
• naprawę powierzchni bocznych ustroju nośnego PCC,
• wykonanie powłoki ochronnej bocznych powierzchni ustroju nośnego, skrzydeł i przyczółków akrylowymi farbami do antykorozyjnego zabezpieczenia betonu,
• remont umocnienia stożków skarpowych (obrukowanie skarp i stożków z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; Odcięcia z obrzeży betonowych gr. 8cm posadowionych na fundamentach, podwalina z krawężników betonowych).
• wykonanie ścieków skarpowych z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z dołami chłonnymi,
• uzupełnienie poboczy oraz przyległych zjazdów destruktem,
• wykonanie nowej palisady drewnianej pod obiektem,
• wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego.
Materiały rozbiórkowe przydatne Zamawiającemu, Wykonawca dostarczy do Obwodu Drogowego w Grocholicach lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu, stanowią własność Wykonawcy i powinien on je usunąć poza pas drogowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty zagospodarowania gruzu i innych zanieczyszczeń wynikające z przepisów ustawy o odpadach.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Tomie III SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia i w Części II SWZ - wzór umowy.
5.3.2. Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848841,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893010,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848841,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTservice sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970153269
7.3.3) Ulica: Grobelna 7
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH RAILTECH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH RAILTECH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848841,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.