Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00417377/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na osiedlu Morysina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8412212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01ece0de-392c-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na osiedlu Morysina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ece0de-392c-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na os. Morysina - kort
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji planowane jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej na osiedlu Morysina w Zatorze. Inwestycja polega na rozebraniu istniejącego placu utwardzonego wraz z ogrodzeniem, oraz na budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
W ramach zadania wokół boiska zostanie wykonane ogrodzenie o wysokości 6 m z furtką i bramą wjazdową, ciąg pieszy o nawierzchni poliuretanowej, utwardzone zostaną dojścia chodnikowe łączące boisko z ul. M. Konopnickiej oraz wybudowana zostanie instalacja oświetlenia boiska. W sąsiedztwie istniejących miejsc postojowych, zamontowana zostanie tablica informacyjna. Nawierzchnia boiska będzie odwadniana poprzez projektowaną instalację drenażową, która zostanie wpięta do wpustu deszczowego w pasie drogowym ul. M. Konopnickiej.
Inwestycja jest dofinansowana ze środków budżetu Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa - MIRS” w 2024 roku.
Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres, jednak przedmiot zamówienia obejmuje tylko prace zawarte w przedmiarach robót. Na załączniku do OPZ – PZT z wyłączonym zakresem, zaznaczono obiekty NIE objęte przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera m.in.: Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z przedmiarami robót, zgłoszeniem robót budowlanych, mapami, uzgodnieniami oraz dołączonymi do OPZ materiałami opisowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1077499,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077499,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1077499,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1077499,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZATOR
więcej: przetargi ZATOR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego w miejscowości Brzezia Łąka dz. nr ew. 11, 12/2 (wykonanie oświetlenia)
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 570 obręb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o długości 209,50m
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.