eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁasinPrzebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA ŁASIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łasin

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 466 50 43

1.5.8.) Numer faksu: 56 466 50 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lasin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a9fb50-2fab-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021145/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBG.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią z płyt yomb.
Zakres robót:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 041337C Szonowo – długość ok. 855 m,
2) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Jankowice dz. nr 71 – długość ok. 938 m,
3) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Stare Błonowo dz. nr 81 – długość ok. 352 m,
4) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Kozłowo dz. nr 15 – długość ok. 445 m.
Łącznie do przebudowy długość dróg o nawierzchni z płyt yomb: ok. 2.590 m.
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla każdej drogi w Części I. Dokumenty te stanowią element załącznika nr 1 do SWZ – Część I.
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla Części I.
Uwaga!
Płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie zrealizowana w następujący sposób:
a) 5,01 % wynagrodzenia umownego będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na wpłaconą przez Zamawiającego zaliczkę w terminie 7 dni od jej wpływu na rachunek Wykonawcy,
b) 94,99 % wynagrodzenia umownego zostanie wypłacone Wykonawcy po należytej realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
Odbiory końcowe robót następować będą w tym samym czasie dla obydwu części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2845528,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią bitumiczną.
Zakres robót:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 041336C w Goczałkach – długość ok. 500 m,
2) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Goczałkach dz. nr 67 – długość ok. 500 m,
3) Przebudowa drogi gminnej nr 041308C Nogat – etap II – długość ok. 550 m,
4) Przebudowa drogi gminnej nr 041312C Kozłowo – długość ok. 550 m,
5) Przebudowa drogi gminnej nr 041324C Wydrzno – długość ok. 500 m,
6) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Łasin Wybudowanie dz. nr 290 – długość ok. 900 m,
7) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Łasin Wybudowanie dz. nr 18 – długość ok. 680 m,
8) Przebudowa drogi gminnej nr 041307C Łasin Wybudowanie – długość ok. 900 m.
Łącznie do przebudowy długość dróg o nawierzchni bitumicznej: ok. 5.080 m.
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla każdej drogi w Części II. Dokumenty te stanowią element załącznika nr 1 do SWZ – Część II.
Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla Części II.
Uwaga!
Płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie zrealizowana w następujący sposób:
a) 5,01 % wynagrodzenia umownego będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na wpłaconą przez Zamawiającego zaliczkę w terminie 7 dni od jej wpływu na rachunek Wykonawcy,
b) 94,99 % wynagrodzenia umownego zostanie wypłacone Wykonawcy po należytej realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
Odbiory końcowe robót następować będą w tym samym czasie dla obydwu części przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3983739,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3684000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3684000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3684000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expert Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762475094

7.3.3) Ulica: Rapackiego 33

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ułożenie nawierzchni z płyt yomb w ilości 500 m2 - UNITRAK Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3684000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6574569,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7537000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6574569,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.3) Ulica: Kozłowo 8A

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6574569,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.