Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317974/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych przeglądów węzłów ciepłowniczych, urządzeń kotłowni, instalacji gazowej oraz utrzymanie w pełnej sprawności instalacji c.o. w budynkach IAS w Poznaniu na terenie woj. wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc9a1efa-25ff-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020064/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeglądy okresowe, konserwacja i naprawy kotłowni i instalacji grzewczych oraz wodno - kanalizacyjnych w budynkach administrowanych przez IAS w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142680,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy w Gnieźnie, Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp., Urząd Skarbowy we Wrześni, Urząd Skarbowy w Słupcy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ (OPZ dla części nr 1) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 16235,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu, Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu, Urząd Skarbowy w Turku, Oddział Celny w Kaliszu, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu, budynek w Kaliszu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ (OPZ dla części nr 2) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 23209,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 3 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy w Wągrowcu, Urząd Skarbowy w Chodzieży, Urząd Skarbowy w Czarnkowie, Urząd Skarbowy w Szamotułach.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SWZ (OPZ dla części nr 3) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 20457,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 4 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy w Kępnie – ul. Rynek 4, Urząd Skarbowy w Kępnie - ul. Młyńska 3a, Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 do SWZ (OPZ dla części nr 4) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 10833,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 5 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu - budynek w Lesznie, Urząd Skarbowy w Lesznie, Urząd Skarbowy w Kościanie, Urząd Skarbowy w Gostyniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 do SWZ (OPZ dla części nr 5) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 16715,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 6 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp., Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu, Urząd Skarbowy w Wolsztynie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do SWZ (OPZ dla części nr 6) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 12904,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 7 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald, Urząd Skarbowy Poznań - Winogrady, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu, Urząd Skarbowy Poznań - Jeżyce.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do SWZ (OPZ dla części nr 7) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 20061,57 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 8 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.8 do SWZ (OPZ dla części nr 8) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 4281,19 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 9 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy urządzeń kotłowni w następujących lokalizacjach: Urząd Skarbowy w Krotoszynie, Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.9 do SWZ (OPZ dla części nr 9) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.5.) Wartość części: 6331,58 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 10 obejmuje przeglądy okresowe węzła cieplnego w Pierwszym Wielkopolskim Urzędzie Skarbowym w Poznaniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.10 do SWZ (OPZ dla części nr 10) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 1999,20 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 11 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy węzła cieplnego w następujących lokalizacjach: Zespół Jednostek Skarbowych w Poznaniu, Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.11 do SWZ (OPZ dla części nr 11) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 6358,27 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 12 obejmuje przeglądy okresowe i naprawy węzła cieplnego w Urzędzie Skarbowym w Koninie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.12 do SWZ (OPZ dla części nr 12) oraz załącznik nr 2 do SWZ (Wykaz lokalizacji jednostek i urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 3291,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15384,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15510,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15510,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21426,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21426,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21426,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19384,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19384,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19384,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10110,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10110,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10110,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15694,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15694,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15694,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12140,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12140,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12140,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19077,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19077,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19077,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3923,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7238,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3923,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3923,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5817,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5817,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5817,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4551,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432278867
7.3.3) Ulica: Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10321,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432278867
7.3.3) Ulica: Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca TERMO-SYSTEM Grzegorz Kasperowicz ul. Oriona 23 A
15-685 Białystok - posiada autoryzację producenta urządzeń DANFOSS.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALESCO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811964109
7.3.3) Ulica: Tczewska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-850
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisowanie instalacji grzewczych w garnizonie Powidz.
- ZP/16/2025 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w bud. i nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospodarowaniu ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.