Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392757/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00392919/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00393733/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:
Część 1. Zakup i dostawa serwerów....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KONECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 2
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.galka@konecki.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-konecki/zamowienia-publiczne2
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c455a6cb-4e28-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:Część 1. Zakup i dostawa serwerów....
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c455a6cb-4e28-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056341/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Modernizacja IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach projektu pn. e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289496,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:Część 1. Zakup i dostawa serwerów.
Zamówienie w ramach projektu pn. e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 54740,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:Część 2. Zakup i dostawa pozostałego sprzętu (przełączniki, zasilacze awaryjne, szafa serwerowa, zestaw zasilania awaryjnego, biblioteka taśmowa, modernizacja infrastruktury).
Zamówienie w ramach projektu pn. e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 146018,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:Część 3. Zakup i dostawa zestawu do skanowania.
Zamówienie w ramach projektu pn. e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 21975,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja IT – zakup sprzętu komputerowego w powiecie koneckim w ramach projektu pn. „e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego”:Część 4. Zakup i dostawa półki z dyskami do macierzy (rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego macierzy Dell ME4024).
Zamówienie w ramach projektu pn. e-Geodezja - cyfrowy zasób geodezyjny Województwa Świętokrzyskiego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.1 „Rozwój e-społeczeństwa” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy dostosować dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.5.) Wartość części: 66762,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52958,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67054,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NCNETCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364438579
7.3.3) Ulica: ul. DOMANIÓWKA
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-413
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67054,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136868,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248749,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136868,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „MAN COMPLEX” S.C. Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NORBERT ŁAPACZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"; MAREK GRZYWNA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX", MAREK GRZYWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290963417
7.3.3) Ulica: W. Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136868,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22622,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22622,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22622,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „MAN COMPLEX” S.C. Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NORBERT ŁAPACZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"; MAREK GRZYWNA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX", MAREK GRZYWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290963417
7.3.3) Ulica: ul. W. Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22622,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73252,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83964,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73252,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NCNETCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364438579
7.3.3) Ulica: DOMANIÓWKA nr 1 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-413
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73252,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z siedzibą w Pobiedziskach uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pisemne wyjaśnienie z dnia 02.10.2023r). Zamawiający po ponownym badaniu i ocenie ofert spośród ofert pozostałych, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez wykonawcę – ncNETcom Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1489 T Smyków-Adamów
- Budowa drogi leśnej w ciągu dróg o nr DR/25/3, DR/4/3, DR/34/3 na terenie leśnictwa Smolarnia od km 0+000 do km 1+690
- Postępowanie na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich w ramach projektu pn. "Aktywni na koneckim rynku pracy (III)".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Jeżowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- "Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy w Osieku"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Cieszanów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.