eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczew"Budowa, przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korczewie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa, przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korczewie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Brzóski 20A

1.5.2.) Miejscowość: Korczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25-631-20-78

1.5.8.) Numer faksu: 25-631-20-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://korczew.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.korczew.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa, przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korczewie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956c9cc7-2881-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021373/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa, przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Placówek Oświatowyc w Korczewie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP 271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części istniejącego budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korczewie o dodatkową klatkę schodową z bezpośrednim wejściem do przedszkola. Przebudowa wewnątrz części budynku w celu zaakceptowania pomieszczeń na przedszkole wraz z wykonaniem instalacji technicznych. Dodatkowo w ramach zamówienia wykonawca ma dostarczyć wyposażenie do przedszkola.
Wykonawca w trakcie trwania robót ma zapewnić funkcjonowanie Zespołu Placówek Oświatowych.

Zakres robót określony został w projekcie budowlanym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, wymagane wyposażenie zostało opisane w załączniku nr 7 do SWZ tj. Szczegółowym opisie wyposażenia.
Jeśli w projekcie budowlanym oraz załączniku nr 7 do SWZ podane są nazwy (znaki towarowe, to mają one charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w równoważnych standardach, jakościowych i użytkowych albo lepszych do określonych przez Zamawiającego. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy.

Zamawiający wskazuje, że zamówienie w ramach zaplanowanych robót budowlanych prowadzone będzie dwóch etapach. Dokładny zakres prac które należy wykonać w poszczególnych etapach przedstawiają przedmiary robót, oraz załącznik tj.
1) Etap I - 7 miesięcy od dnia podpisania umowy – roboty do wykonania przedstawia etap I
2) Etap II – 14 miesięcy od dnia podpisania umowy - roboty do wykonania przedstawia etap II
Zamawiający informuje, iż prace wykonywane w poszczególnych etapach zakończone będą częściowymi protokołami odbioru za dany etap i częściowymi fakturami za prace wykonane w poszczególnych etapach.
W ramach Etapu I należy wykonać następujące pozycje przedmiarów:
1) Branża budowlana:
a) poz. 1.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE
b) poz. 1.2. ROBOTY ZIEMNE
c) poz. 1.3. ELEMENTY KONSTRUKCYJNE
d) poz. 1.4. DYLATACJE I IZOLACJE
e) poz. 1.5. ŚCIANY MUROWANE
f) poz. 1.6. DACH
2) Branża elektryczna
a) poz. 1.1 DEMONTAŻE
b) poz. 1.2 USZCZELNIANIE WPROWADZEŃ KABLOWYCH
c) poz. 1.3 TABLICE ELEKTRYCZNE I APARATY
d) poz. 1.4 INSTALACJE OŚWIETLENIA I SIŁY
e) poz. 1.5 OKABLOWANIE
f) poz. 1.6 LINIE ZASILAJĄCE WLZ
g) poz. 2.1 MONTAŻ SZAFY DYSTRYBUCYJNEJ PPD - STRUKTURA
h) poz. 2.2 OKABLOWANIE BUDYNKU
3) Branża sanitarna
a) poz. 1 ZEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
b) poz. 2 INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE

W ramach Etapu II należy wykonać następujące pozycje przedmiarów:
1) Branża budowlana
a) poz. 1.7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
b) poz. 1.8. STOLARKA I ŚLUSARKA
c) poz. 1.9. ELEWACJA
d) poz. 1.10. PZT

2) Branża elektryczna
a) poz. 1.7 POMIARY
b) poz. 1.8 OŚWIETLENIE TERENU
c) poz. 3 INSTALACJA SSWiN
d) poz. 4 INSTALACJA CCTV

3) Wyposażenie przedszkola
a) Załącznik nr 7 do SWZ

Zamawiający informuje, że załączony do specyfikacji przedmiar robót stanowi opracowanie wtórne w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający informuje iż zawarte w przedmiarze zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy.
2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397511,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cetus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5410006039

7.3.3) Ulica: Myśliwska 3

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.